Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, chce podrzucić mechanikowi przy okazji napraw mojego 1.8T wężyki od podciśnienia żeby mi wymienił.

W 1.8T anb jakie były ich średnice wewnętrzne i ile pi razy oko mam kupić żeby nie zabraklo ?

Nie mogę za cholerę tego info nigdzie znaleźć..

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie spotkałem się z tym żeby wężyki podciśnienia siadały. Z tamtej strony to trzeba sprawdzać odmę, kolanka i trójniki plastikowe, oraz zaworki zwrotne. Te są do kupienia raczej tylko w ASO.

Szybciej padają te wężyki przy turbinie i N75 nie pamiętam ile mają 6-7mm wewnętrznej średnicy, ale niech to jeszcze ktoś potwierdzi.

Kupując wężyki pamiętaj o cybantach.

Opublikowano

czyli oprócz wężyków jeszcze kupić te jakieś łączniki, czy jak ? :decayed:

Opublikowano

Te fabryczne w oplocie materiałowym często truchleją, wewnętrzaną mają chyba 3mm , przy n75 mają 5 mm w środku.

Opublikowano

Chodziło mi o to, że po stronie podciśnień wężyki nie są jakoś bardzo narażone na uszkodzenia. Bardziej wrażliwe są plastikowe elementy typu kolanka od odmy i trójniki. Wspomniane plastikowe elementy nie są tanie więc jeżeli nic im się nie dzieje to może lepiej nie kombinuj ;)

Sprawdź szczelność pierwsze ;)

Moim zdaniem weżyki można wymienić po stronie turbo.

Opublikowano

z jednej strony jak się nic nie dzieje to ja bym nie ruszał tych podciśnień... ale z drugiej, koszt nie wielki a zyskujemy pewność i ciekawszy wygląd w przypadku kolorowych silikonów.

Opublikowano

Chce się po prostu upewnić że przed programem co wkrótce bede robił wszystko będzie na TIP-TOP ..

Mam do tunera ok 300km w jednąstornę więc glupio by bylo żeby coś nie wyszlo z powodu jakiejś nieszczelności :)

Opublikowano

jak tuner ogarniety to takei bzdety jak wezyki wymieni na miejscu bez problemu

Opublikowano

Ta i doliczy sobie ze dwie stowki :-)

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

Sprawdz sobie szczelność na 1.5bara. Jak będzie OK w tym logi są OK to i na strojeniu będzie dobrze.

Opublikowano

Logi wychodzą ok, ale ja czuje w coś jest nie tak bo auto przy pelnym bucie troszeczke slabnie i coś leciutko brzęczy-świszczy - pisalem juz kiedys o tym :wink:

Podobno uroiłem to sobie powiada moj kumpel co mi auto vagowal :decayed:

Opublikowano

Skoro logi sa OK i inni mowia ze jest OK to tak musi być. To się nazywa nerwica natręctw i ja tez to mam :)

Opublikowano
Skoro logi sa OK i inni mowia ze jest OK to tak musi być. To się nazywa nerwica natręctw i ja tez to mam :)

to ja też to mam :grin: dla mnie w miarę równo chodzi dopiero silnik elektryczny, choć i tak w logach pewnie by mu coś wyszło :polew:

Opublikowano

Odebralem auto od znajomego, śruby przy: chlodniczce oleju, odpowietrzeniu silnika, pod filtrem oleju, i gdzieś tam jeszcze był luźne.. Można było je podobno o jeden obrót dokręcić.. teraz pytanie czemu one się poluzowały skoro 15 tyś km temu nie był zarzygany olejem?

Przewody od podcisnienia mialem szczelne....

a mi dalej coś świszczy :facepalm::facepalm::facepalm:

---------- Post dopisany 08-01-2014 at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany 07-01-2014 at 18:22 ----------

____________________________________________________________________________________________

Bylem dziś zważyć auto przed hamowaniem, B5 sedan - 1,8T FWD - wyszlo ok. 1400kg ( instalacja lpg - butla 72l - ok 60l lpg w niej, 1/2 baku paliwa i zapas 15" na alufeldze, koła 4x 15" na feldze stalowej)

To tak pisze informacyjnie dla potomnych jakby ktoś mniej wiecej chciał wiedzieć ile waży jego auto.

Natomiast rozbawił mnie znajomy co mi gaz w dziś sprawdzał w aucie. Jak mu powiedziałem że planuje podnieść moc .. to wyśmiał mnie i powiedział żebym szykował kasę na remont głowicy :) .. Powiedział że jego znajomy robi habilitacje na polibudzie śląskiej i to co robia nasi tunerzy to kicha i wiejski tuning. Bo tylko robią elektroniką i nic więcej. Jak to stwierdził że jeśli chce robić cokolwiek u siebie to najpierw powinienem zakuć silnik, wymienić wałki, i inne.. :doh: ..

Ehh... no i podobno do tego ECU mi wysiądzie bo bedzie szedł prąd 25amper :grin: ...

Opublikowano

Nie ma to jak studia zaoczne.. płacisz to dyplom masz, wiedzę niekoniecznie :grin:

Ja na wadze się przeraziłem jak zobaczyłem 1550 a gazu i pb miałem mniej niż Ty :decayed:

Ktoś kiedyś gdzieś zbierał info o m.in. wadze auta czy to q czy fwd, b5, b6 czy b7... miało być faq :whistling: chyba, że mi się przywidziało :decayed:

Coraz ciężej w tych 167 stronach znaleźć cenne info.

Opublikowano

A avant to będzie cięższy czy tak samo?, a i proponuje kable od spawarki założyć do ecu żeby mógł obsłużyć większą moc:kox:

Opublikowano

No moje waży 1480 wraz z kierowcą więc waga powinna się zgadzać,a u Ciebie Marcinie jest wszystko ok,ja jak miałem quatro w B4 to też była cięższa od zwykłej b4 0 160kg więc chyba jest ok.

Opublikowano

Dokladnie. za duzo OT gdzie ludzie piszą o pierdołach.. jak np właśnie ja to robię teraz :decayed:

Co do wagi to ja wazylem auto bez siebie w środku :) ...

Opublikowano

jutro postaram się to ogarnąć, wcześniej zaliczę ważenie :wink:

Wystarczy log 5?

Chyba przestanę wozić zapas i tylne fotele :kox:

A... zapomniałem, że sprzęgło mi popuszcza, nie wiem czy kpower ma sens :grin:

MrTea widzim się w sobotę? :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...