Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wybaczcie OT-a :hi:

Dev pw masz wylaczone wiec pytam tu co moge z moja k03s ktora sie konczy zrobic u Ciebie?

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja mam 18tke, robiłem logi i przy +34C około godziny 17:00 miałem IAT maksymalnie 58C . To jest najwyższa temperatura z piątego przejazdu pod rząd i chwilowego postoju.

Opublikowano

Tja tylko albo teraz ja musze czekac na upał albo Ty zrobic log w temperaturze kolo 24 st zeby zobaczyć różnice miedzy 140 a 180 ;)

czy ktos moze mi powiedziec co to za dziadostwo na zdjeciu ? strasznie mi przeszkadzało przy FMICu nie moglem sie oprzec rzadzy wyrwania tego...

View image: IMAG1032

Opublikowano
Tja tylko albo teraz ja musze czekac na upał albo Ty zrobic log w temperaturze kolo 24 st zeby zobaczyć różnice miedzy 140 a 180 ;)

czy ktos moze mi powiedziec co to za dziadostwo na zdjeciu ? strasznie mi przeszkadzało przy FMICu nie moglem sie oprzec rzadzy wyrwania tego...

View image: IMAG1032

Pompa powietrza wtórnego. Można cały układ SAI wyłączyć programowo i usunąć z auta zbędne gadżety. Tym bardziej jak nie ma kata to zbędny układ. ;)

Opublikowano

no to elegancko bo jest wylaczona programowo.. szkoda ze juz ja ominalem rurkami ;p

Opublikowano

zrobilem ok 1000km po wymianie glowicy... i niestety stwierdzam ze wraz pobiera olej, moze nawet wiecej... naprawde mialem nadzieje ze pierscionki wytrzymaja a tu chyba lipa, auto nie dymi komprecha wzorowa, zwija bąki jak trzeba ale...

niestety

zaleje jeszcze tloki nafta przed wymiana oleju - a nóż widelec, jak to nie pomoze to czeka mnie robienie dołu zapewne

Opublikowano

Zdejmowales beret i nie dobrales sie do pierscieni ????

Niedobrze....

Opublikowano

Moze turbo puszcza olej?

---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ----------

Albo jest gdzieś wyciek

Opublikowano

tomciu niestety, robilem to na dworze i w dodatku w moim pseudo kanale ciezko cokolwiek zrobic bo ma metr glebokosci i nei zdejmowalem juz michy - w ogole nie chcialo mi sie na niego wjezdzac, dlatego chcialem wszystko od gory zrobic, tloki mialy luzy ale musialem to zlozyc do kupy, myslalem ze bedzie choc troche lepiej - jakbym mial warunki warsztatowe to bym na spokojnie wszystko rozkrecil i nie balbym sie chocby o wilgoc

turbo swoja droga ciagnie olej :decayed: zastanawia mnie fakt ze nie dymi, skoro oleju dobrze nie zbiera z gładzi to powinien choc troche kopcic

wycieku tez nie zauwazylem nigdzie, ani pod glowica ani pod deklem, pomyslalem ze moze tez simering na wale od strony sprzegla puszcza, bo wymienialem go w tamtym tygodniu ale to chyba tez nei to bo nigdzie nie kapie

dowale mu po trochu nafty na denka i zostawie na dobe, moze choc troche pierscionki popuszcza i jeszcze jakis czas sie polata, najwyzej powtorze robote

zastanawiam sie czy jakbym odrazu dowalił nowe pierscionki w nominale to czy obeszlo by sie bez honowania, rys na nigdzie nie bylo na sciankach cylindrow

Opublikowano

Warto sprawdzić owalizacje

Opublikowano

zobaczymy jak to sie ulozy

zdjecie czapki i michy to raptem pol dnia roboty plus pare stowek na czesci i uszczelki

Opublikowano

Zrobiłem generalny remont silnika, nowe pierścionki, zawory, tłoki, uszczelka pod głowicą, głowica po regeneracji ale... miesiąc po zrobieniu wszystkiego auto zaczęło mi kopcić? Na początku lekko jak schodził z obortów czasami mi go przymuliło i przykopcił - sądziłem, że to mogła być przepustnica bo obroty wtedy trochę spadały na sekundę (moment zakopcenia). Raz mu włączyłem gaz żeby sprawdzić czy w ogóle działa (nie wiem co mnie pokusiło bo nigdy gazu nie używałem) wtedy przepustnica zupełnie zaczęła mi świrować i obroty spadały nisko i nawet gasł przy jak zwalniałem bez biegu. Gaz wyłączyłem, przejechałem kawałek, zostawiłem auto w garażu. Na następny dzień problem znikł i na benzynie ładnie mi już trzyma obroty i nic się nie dzieje. Za to z czasem coraz bardziej mi kopci. Od momentu jak auto pokręciłem na a4 z 4 pasażerów kopcić zaczął mi bardziej. Oleju ubywa nie dużo. Ubyło mi również minimalnie płynu chłodniczego (ale to może być wina również wężyków). Samochód jak się zagrzeje to kopci jak stary diesel... Możliwe, że mam do roboty drugi raz pierścionki albo zawory? Czy turbo dokonuje żywota? I jak ewentualnie sprawdzić czy to turbo?

Pozdrawiam

Izaak

Opublikowano

wymieniałeś wszystko na ori czy jakieś zamienniki ? prawdopodobnie ktos spieprzył robote bo nie ma szans zeby to się tak szybko wysrało..

Opublikowano

Wszystko na ori... Trochę się wykosztowałem. Dodam, że mam większa pompę paliwa, turbo k04, wtryski większe i program na 220km robiony przez mobi-tech Kraków... Tłoki kupiłem używane ale w idealnym stanie, też ori.

Opublikowano

Sprawdz dzialanie sondy lambda

Wzroslo spalanie ????

Opublikowano

Tak spalanie poszło trochę w górę.

Opublikowano

może być co najmniej kilka przyczyn,

podłączenie VAG-a to 5 minut, a może wszystko wyjaśnić

Opublikowano

Na jaki kolor kopci? na bialo/siwo czy na niebiesko? kopci pod obciazeniem czy na luzie? kopci przy odpaleniu czy tylko na cieplym?

u mnie kopci na siwo jak zagrzany i winna jest np odma a tez obstawialem turbo...

sprawdz rowniez kompresje

:hi:

Opublikowano

kopci na niebiesko, na ciepłym silniku (na zimnym jeśli kopci to słabiej bo nie zauważyłem, muszę sprawdzić), kopci na luzie i na obciążeniu. Obroty chodzą równo, kompresja po remoncie silnika była wzorowa, jak jest teraz nie wiem. Postaram się załatwić VAGa i zobaczyć co pokaże.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...