Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

AWJ co to ? bloki z b6 maja inne numery ale nie dam gloy uciac czy wszystko by pasowalo, AEB odpada bo to starszy typ bloku, to samo APU ANB AJL

sory ten z B6 to AVJ

219642009_3_1000x700_silnik-18t-avj-skrz

Edytowane przez maarkus
  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie a może ktoś mi wytłumaczyć do czego jest zbiornik dodatkowy ciśnienia w bfb wpiety w taki trójnik co idzie do dv? W bexie np . tego nie ma i się zastanawiam czy może być on tam jakby na zastąpienie kubatury dwóch coolerów w bexie. Czy jeśli tak jest może powodować niewielkie korekty na plus ?

Opublikowano

Pewnie chodzi Ci o zasobnik powietrza, korekty na plus powoduja nieszczelnosci..

Opublikowano

Tyle że przy logu z butem nie ma korekt niepokojacych :) . Dopiero na długoterminowych jest 4.5 w dynamicznym a nie było przed montazem :).

Opublikowano

Michał Tobie chodzi o pompe SAI? BEX ją również ma, tylko w innym miejscu:

mk6UGn.jpg

Rozumiem że wywaliłeś pompe SAI u siebie. A czy wyłączyłeś ją równiez w sofcie?

Opublikowano (edytowane)

Nie o sai chodzi . Sai nie mam już i wyłączona jest .

W bexie niema tego zbiorniczka jak i trójnika przy dv.

Dumper resonator to się zwie :) . Opis tego ustrojstwa znalazłem odnośnie peugeota tylko :) 24 April 08, 16:58

"Układ dolotowy powietrza w nowoczesnym samochodzie składa się z kolektora, przepustnicy, kanałów dolotowych, filtra, przepływomierza oraz rezonatora(ów). Przepustnica reguluje ilość dostarczanego w danym momencie powietrza, które pędzi często długimi kanałami dolotowymi, tak aby nabrać odpowiedniej prędkości. Rezonator ma na celu, jak sama nazwa wskazuje, wywołanie efektu rezonansu (napełnianie cylindrów odbywa się cyklicznie, a nie w sposób ciągły - struga powietrza ma charakter fali, przez co możliwe jest wykorzystanie tego zjawiska) przy pewnych obrotach, tj. wprawienie dostarczanego powietrza w drgania o stosunkowo dużej amplitudzie. Dzięki rezonatorowi silnik zyskuje na elastyczności, zanika 'dołek' w wykresie momentu obrotowego (w silniku 4 cylindrowym dołek taki występuje w okolicy 4 tys. obr/min). Jego działanie można porównać do rozhuśtywania samochodu tak, aby wyjechał bez problemu np. z błota."

Czyli może w bexie rezonans powoduje drugi qooler i dlatego nie ma tego shitu.

Edytowane przez bongod
Opublikowano

niech ktoś mądry mi powie jakis jest numer zstawu naprawczego do starego typu wtryskow boscha, taki jak ten
http://olx.pl/oferta/zestaw-naprawczy-do-wtryskiwaczy-ev1-bosch-CID5-ID8Ynrw.html#11343a6be7

tylko ze ten z olxa to chinczyk a ja bym poszukal ori

Opublikowano

W ETCE nie ma ?

Opublikowano

Do jakiej mocy można dojść na turbinie k03-029? Musze ją regenerować i myśle czy BEXa nie zarzucić. Tylko czy jest sens? Przy programie będzie tylko DP i wtryski BEX

Opublikowano (edytowane)

są tylko oringi, a katalogow boscha jest jak psow nie wiem gdzie szukac, tak naprawde o same kapturki mi chodzi ale jakby byl caly zestaw z filterkami to tez bym wymienil

za regeneracje zaplacisz tyle praktycznie co za przerobienie jej na k03s razem z regeneracja wiec bez sensu bylo by nie wykorzystac takiej okazji

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Moge Ci ogarnąć e"S"kę

Opublikowano

Dev, byłbym chętny, zadzwonie do ciebie jutro lub we wtorek. Turbina już wyciągnięta, jedna rzecz mnie niepokoi, są 2 pęknięcia. Da rade coś z tym ogarnąć?

lYsTCWE.jpg

hf9sryt.jpg

Opublikowano

Zaden problem.

te pekniecia w zaden negatywny sposob nie wpływają na prace i wydajnosc turbiny.

Opublikowano

A nie rozleci się nic?

Opublikowano

Nie, zalozysz nowe zeliwo, pojezdzisz 2-3 tygodnie i bedzie to samo.

Opublikowano

Dzięki za szybkie info, w takim razie jesteśmy w kontakcie

Opublikowano

Wszystkie turbo co widziałem mają identyczne pękniecia . Tzn k03 i k03s :)

Opublikowano

Gowniane zeliwo, źle odlane i naprężenia wewnętrzne stad pęknięcia.

Opublikowano

Kto zmieniał sprzęgło i dwumas w avj na cos mocniejszego ? sluszalem o bex albo avs, potrzebuje wiedziec na co najlepiej zmienic bo obecne avj przy 343nm zaczyna sie ślizgać :/

Opublikowano

Krzysiek masz 5 skrzynie wiec bedzie pasowac sprzęgło z AWX.. Ale jak coś jeszcze bedziesz modził pod 300hp to może warto zainwestowac u Radzikowskiego albo zrobić jednomas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...