maarkus Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) AWJ co to ? bloki z b6 maja inne numery ale nie dam gloy uciac czy wszystko by pasowalo, AEB odpada bo to starszy typ bloku, to samo APU ANB AJL sory ten z B6 to AVJ Edytowane 12 Marca 2015 przez maarkus
bongod Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Panowie a może ktoś mi wytłumaczyć do czego jest zbiornik dodatkowy ciśnienia w bfb wpiety w taki trójnik co idzie do dv? W bexie np . tego nie ma i się zastanawiam czy może być on tam jakby na zastąpienie kubatury dwóch coolerów w bexie. Czy jeśli tak jest może powodować niewielkie korekty na plus ?
Imhotet Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Pewnie chodzi Ci o zasobnik powietrza, korekty na plus powoduja nieszczelnosci..
bongod Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Tyle że przy logu z butem nie ma korekt niepokojacych . Dopiero na długoterminowych jest 4.5 w dynamicznym a nie było przed montazem .
AB7 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Michał Tobie chodzi o pompe SAI? BEX ją również ma, tylko w innym miejscu: Rozumiem że wywaliłeś pompe SAI u siebie. A czy wyłączyłeś ją równiez w sofcie?
bongod Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Nie o sai chodzi . Sai nie mam już i wyłączona jest . W bexie niema tego zbiorniczka jak i trójnika przy dv. Dumper resonator to się zwie . Opis tego ustrojstwa znalazłem odnośnie peugeota tylko 24 April 08, 16:58 "Układ dolotowy powietrza w nowoczesnym samochodzie składa się z kolektora, przepustnicy, kanałów dolotowych, filtra, przepływomierza oraz rezonatora(ów). Przepustnica reguluje ilość dostarczanego w danym momencie powietrza, które pędzi często długimi kanałami dolotowymi, tak aby nabrać odpowiedniej prędkości. Rezonator ma na celu, jak sama nazwa wskazuje, wywołanie efektu rezonansu (napełnianie cylindrów odbywa się cyklicznie, a nie w sposób ciągły - struga powietrza ma charakter fali, przez co możliwe jest wykorzystanie tego zjawiska) przy pewnych obrotach, tj. wprawienie dostarczanego powietrza w drgania o stosunkowo dużej amplitudzie. Dzięki rezonatorowi silnik zyskuje na elastyczności, zanika 'dołek' w wykresie momentu obrotowego (w silniku 4 cylindrowym dołek taki występuje w okolicy 4 tys. obr/min). Jego działanie można porównać do rozhuśtywania samochodu tak, aby wyjechał bez problemu np. z błota." Czyli może w bexie rezonans powoduje drugi qooler i dlatego nie ma tego shitu. Edytowane 13 Marca 2015 przez bongod
pioteros Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 niech ktoś mądry mi powie jakis jest numer zstawu naprawczego do starego typu wtryskow boscha, taki jak tenhttp://olx.pl/oferta/zestaw-naprawczy-do-wtryskiwaczy-ev1-bosch-CID5-ID8Ynrw.html#11343a6be7tylko ze ten z olxa to chinczyk a ja bym poszukal ori
Radeksc Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Do jakiej mocy można dojść na turbinie k03-029? Musze ją regenerować i myśle czy BEXa nie zarzucić. Tylko czy jest sens? Przy programie będzie tylko DP i wtryski BEX
pioteros Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) są tylko oringi, a katalogow boscha jest jak psow nie wiem gdzie szukac, tak naprawde o same kapturki mi chodzi ale jakby byl caly zestaw z filterkami to tez bym wymienilza regeneracje zaplacisz tyle praktycznie co za przerobienie jej na k03s razem z regeneracja wiec bez sensu bylo by nie wykorzystac takiej okazji Edytowane 15 Marca 2015 przez pioteros
Radeksc Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Dev, byłbym chętny, zadzwonie do ciebie jutro lub we wtorek. Turbina już wyciągnięta, jedna rzecz mnie niepokoi, są 2 pęknięcia. Da rade coś z tym ogarnąć?
Dev Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Zaden problem. te pekniecia w zaden negatywny sposob nie wpływają na prace i wydajnosc turbiny.
Dev Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Nie, zalozysz nowe zeliwo, pojezdzisz 2-3 tygodnie i bedzie to samo.
Radeksc Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Dzięki za szybkie info, w takim razie jesteśmy w kontakcie
bongod Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Wszystkie turbo co widziałem mają identyczne pękniecia . Tzn k03 i k03s
Dev Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Gowniane zeliwo, źle odlane i naprężenia wewnętrzne stad pęknięcia.
krzysiekvtec Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Kto zmieniał sprzęgło i dwumas w avj na cos mocniejszego ? sluszalem o bex albo avs, potrzebuje wiedziec na co najlepiej zmienic bo obecne avj przy 343nm zaczyna sie ślizgać :/
Marcin850527 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Krzysiek masz 5 skrzynie wiec bedzie pasowac sprzęgło z AWX.. Ale jak coś jeszcze bedziesz modził pod 300hp to może warto zainwestowac u Radzikowskiego albo zrobić jednomas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się