Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zamówiłem juz w serwisie SKODY takie uszczelnienie wtryskiwacza 15zł sztuka z dnia na dzien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg ETKI: wkład do zaworu wtryskowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo TIP-a do 1.8T

TIP Tipowi nie równy

po lewej z allegro po prawej by gregor10.pl

https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/11154644_833384546742536_5132309079524163069_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze taka moja nowa zabawka - K03RS2- aby wejść w nowy poziom mocy dla hybrydowych setupów A4 1.8T

Na fotkach K03RS2 vs ori Garret GT2860RS do innego projektu na kapkę większą moc ;)

080a00403261474.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reduktor troche swiruje, wtryski przy male ale wraz jest duzo lepiej na lpg grzegorz;]

http://vaglog.pl/log_212880.html

po logach na lpg bedzie coś koło 200 jak masz dobrze zestrojone lpg ;)

K03RS2 zrobiła by w Twoim AEB robote :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K03s leży w szafie i się nie może doczekać może na wakacje cos się ruszy

Panie tu nie ma co leżeć tylko trzeba się zbroić :)

Grzesiu, puściłem Ci maila w sprawie FMICa :hi:

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo TIP-a do 1.8T

TIP Tipowi nie równy

po lewej z allegro po prawej by gregor10.pl

https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/11154644_833384546742536_5132309079524163069_o.jpg

Witam

wiele takie cudo kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem bardziej ciekaw jak to się przekłada na przepływ powietrza i osiągi:) po prostu zapytam... jaka różnica??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z odpowiednim turbem na pewno jest roznica

zwykly metalowy tip praktycznie nic nie daje oprocz tego ze moze nie zasysa sie, odpowiednio gruba rura bedzie tak samo dzialac, co z tego ze moze byc szerszy jak wlot do turbo jest takiej samej srednicy :) stozki itp nic nie dadza za bardzo w tym momencie dopoki muszla zimna nie jest obrobiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z innej beczki ..

Przy bardzo dynamicznej jezdzie i zmianie biegów przy 6,500 - 7,000obr czuje zamulenie jakby spadał boost i turbo przez sekunde musiało ponownie się rozkręcić nie zależnie czy jade na PB czy LPG.

Auto na pewno sprawne (wymienione n75, DV, świece, lambda, turbo hybryda) program robiony przez Gregora10

Logi też nie wykazują żadnych błędów.

Do tej pory myślałem że tak musi być jednak natknąłem się na filmik jednego z tunerów - Coobcio, specjalizującego się min. w Saabach.

Czy przypadłość o której pisze trapi też inne A4 1.8T czy coś może nie tak być u mnie - mechanicznego?

Dzięki za odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie w swojej a4 przy zmianie biegow jest chwilowy mul i pozniej turbo juz normalnie pompuje. Zobaczymy czy tak samo bedzie po nowym strojeniu na nowym setupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...