Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

panowie a jeżeli wałek ssący z ADR ma oznaczenie C jest to właściwy ma on ten sam wznios i wszystko inne jak z literką j

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Między 3 a 4 Krzywką licząc od strony łańcucha ma być literka "J"

Oczywiście chodzi o wałek ssący.

Wydechowy bez zmian

przed chwilą o tym była mowa

krzywka jest ze 2mm wyższa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Dev masz moze jakieś k03s albo k03rs do apu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra nie marudzcie, przesadzilem

tu sa dane dla roznych walkow kto kumatrzy wyczyta sobie wszystko


" inlet:

058109021 = ADR und AFY 8,78mm, 210°, 4° n.OT
058109021.B = APX, ANB, AEB,APU, AJL, AGU, AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AUL 7,67mm, 190°, 18° n.OT
058109021.K = ADR, APT, ARG, AVV 8,41mm, 202°, 16° n.OT
058109021.M = AWT, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM, AUL, APP 7,67mm, 190°, 18° n.OT
058109021.F = AGN, APG 8,41mm, 202°, 18° n. OT
058109021.E = AWB 8,6mm, 207°, 9° n.OT
058109021.D = ADR, AGN 8,41mm, 202°, 12° n. OT


exhaust:

058109022.B = AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AEB, APU, ANB, AJL, AWT, AGU, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM 9,3mm, 210°, 10° v.OT
058109022.C = ADR, AFY, APT, ARG, AVV 10,25mm, 210°, 8° v.OT
058109022.D = AGN, APG 10,4mm, 210°, 8° v.OT


v.OT = vor dem Oberen Totpunkt = before Top Dead Centre
n.OT = nach dem oberen Totpunkt = after Top Dead Centre "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Dev masz moze jakieś k03s albo k03rs do apu?

nie od reki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A za ile taka operacja zrobienia z mojej zwykłej jakąś hybryde tak żeby ogarniala okolice 250 koni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwon jutro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jakich godzinach cie łapać ?

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie turbo pasuje do B5 AEB w miare możliwości P&P żeby wyksztusić okolice 300KM?

wiem że k04-023, ale na takie moce troche za słaba.

Ma ktoś może taką na spredaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k04-23 jest do poprze3czniaka


w jakich godzinach cie łapać ?

jak Ci pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zna ktoś te wymiary walka 1.8t i ADR?

I co to za wałek co ma N między krzywkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zna ktoś te wymiary walka 1.8t i ADR?

I co to za wałek co ma N między krzywkami

jakie wymiary ?

szukaj z "J"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czym sie rozni J od N moc adr były takie same a walki calkiem inne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak bo były ADRy z napinaczem hydraulicznym i elektrohydraulicznym

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zmierzyć wysokość krzywki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest wysokość krzyki.

Ale J-ka ma największą

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...