Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

210 jest realne, pod warunkiem ze motor zdrowy i turbo też

Czyli turbo w IDEALNYM stanie i wymienione wszystkie zaworki, węże etc. na nowe? Do tego 100% szczelny układ. Moim zdaniem nie do osiągnięcia w aucie 14-letnim albo dodatkowy worek pieniędzy do włożenia.

Ekspertem nie jestem ale kilka wykresów widziałem i takie wyniki to rzadkie przypadki. Bywają tacy którym zależy na cyferkach i wyciskają setup do granic możliwości żeby przejechać się kilka razy spod świateł i zajechać turbinę ale zakładam, że nikt o zdrowych zmysłach tego tutaj nie robi...

P.S. Ja na tym setupie wyciągnąłem 200PS. Pewnie można być coś więcej podkręcić do granic ale dla 3-5 koni mijało się to dla mnie z celem.

Edytowane przez cinkers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

i wszystko kwestia tego jak moc osignieta .. czy przy np. 5 tyś obr a pozniej spada czy do samego końca sie utrzymuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czyli turbo w IDEALNYM stanie i wymienione wszystkie zaworki, węże etc. na nowe? Do tego 100% szczelny układ. Moim zdaniem nie do osiągnięcia w aucie 14-letnim albo dodatkowy worek pieniędzy do włożenia.

Wszystko zależy czy auto zadbane i jak było użytkowane, serwisowane od nowości. Jeśli ktoś dba to ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponowie info, bo dość pilnie się zrobiło..

Panowie, będzie mi znajomy strugał nowe większe DP, min. 2.75" albo 3" (dalej wydech 2,5" na 2 przelotowych tłumikach) .. Pytanie mam takie, turbo to K03s .. która flansza będzie pasowała pod stronę gorącą w takim turbo .. Poniżej porównanie 2,75" vs 3" .. widac że nie tylko otwór większy ale i inny rozstaw śrub ... Ma ktoś takie turbo na wierzchu zeby zmierzyć stronę gorącą i rozstaw śrub? Proszę o rade.

WP_20160402_00_17_45_Pro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos wkładał zewnetrzny regulator cisnienia paliwa zeby podniesc wydajnosć wtrysków ? co kupic gdzie i jak podłaczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolektor hi flow wydechowy na duze mocy pod seryjne turbo, z jednym peknieciem, majsterowicz spawacz zapewne sobie naprawi. 80zl

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roman wyrzuciłeś go i masz seryjny? Nie chciałeś go spawać i do siebie dać z powrotem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roman wyrzuciłeś go i masz seryjny? Nie chciałeś go spawać i do siebie dać z powrotem?

a daj mnie spokoj ja nie mam spawarki ani od tego fachowca auto mi potrzebne do jezdzenia od razu, nie mam zastepczego

Jakby kto chcial sie z tym pobawic to link ponizej

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/354781-kolektor-wydechowy-hi-flow-hiper-moc-18t-80zl/?view=findpost&p=4799847

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje ktos uszczelniaczy zaworowych do 1.8 czy 1.8T B5 ?

Mam kpl do "oddania"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beda pasowac do AVJ ? ,jaka cena

Sprawdze i dam znac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ośka mnie ogranicza... 260ps powinno wystarczyć ;)

po co ci to...i tak zawsze bedzie ktos szybszy.

Taniej Cie wyjdzie zakup eski no chyba ze moce ze styropianu i trytytki chcesz zrobic tak jak wiekszosc ludzi....

Ile kosztuje taki zestaw, że taniej "eska" ? FMIC , wtryski, DP i mod ? Łączny koszt ile wyjdzie ? Sam będę się przymierzał do tego zestawu , jak tylko ogarnę zakup mieszkania i LPG lepsze zamontuje. Celuje maks w 190-200. Nie chce płakać jak deszcz spadnie i turbo wymieniać jak to całe jest . Głównie chciałbym bardziej czuć kopa. Auto się zbiera, ale całe życie ropniakami jeździłem i brakuje mi tego "ciągu" , masażu pleców :) Ogólnie odczuwalna jest różnica między 163 (o ile tyle jeszcze jest ;) , a tymi 190-200 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ogólnie odczuwalna jest różnica między 163 (o ile tyle jeszcze jest ;) , a tymi 190-200 ?

Na serii jazda jest bardzo smutna, ciezko pod gorke podjechac, po wirusie w serii jest spora roznica.

Jakby co mam reduktor lpg co starczy na 200ps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ośka mnie ogranicza... 260ps powinno wystarczyć ;)

po co ci to...i tak zawsze bedzie ktos szybszy.

Taniej Cie wyjdzie zakup eski no chyba ze moce ze styropianu i trytytki chcesz zrobic tak jak wiekszosc ludzi....

Ile kosztuje taki zestaw, że taniej "eska" ? FMIC , wtryski, DP i mod ? Łączny koszt ile wyjdzie ? Sam będę się przymierzał do tego zestawu , jak tylko ogarnę zakup mieszkania i LPG lepsze zamontuje. Celuje maks w 190-200. Nie chce płakać jak deszcz spadnie i turbo wymieniać jak to całe jest . Głównie chciałbym bardziej czuć kopa. Auto się zbiera, ale całe życie ropniakami jeździłem i brakuje mi tego "ciągu" , masażu pleców :) Ogólnie odczuwalna jest różnica między 163 (o ile tyle jeszcze jest ;) , a tymi 190-200 ?

Moce rzędu 190-200 są relatywnie tanie do osiągnięcia i moim zdaniem w to warto się bawić. Ja za FMICa płaciłem 1400 chyba, DP 400zl, wtryski nie pamietam ale z BEXa nie sa drogie. Na koncu soft - tutaj co tuner to inna cena ale jak dobrze poszukasz to tez Ci portfela nie wyczysci.

Jesli nie chcesz od razu tyle wkladac to ja zaczalbym od DP, wtryskow i softu a FMIC gdzies tam na koncu.

Roznica jest odczuwalna - przynajmniej ja czulem po tych modyfikacjach i auto jedzie inaczej. W serii ten samochod prawie nie przyspiesza...

Ale najpierw logi i sprawdzi kondycje silnika zeby pieniedzy na marne nie ladowac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zdrowe turbo to i 210km na wtryskach bex zrobisz ale co z tego jak to się Zagórski w 10 sekund :) dp fmic podstawa tip opcjonalnie, ale pamiętaj zawsze za strojenie płacisz tyle samo więc lepiej się przygotuj zrob co masz do zrobienia a później jedz na strojenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie odczuwalna jest różnica między 163 (o ile tyle jeszcze jest ;) , a tymi 190-200 ?

Na serii jazda jest bardzo smutna, ciezko pod gorke podjechac, po wirusie w serii jest spora roznica.

Jakby co mam reduktor lpg co starczy na 200ps

Na razie właśnie tylko reduktor wymieniłem :)

Jak zdrowe turbo to i 210km na wtryskach bex zrobisz ale co z tego jak to się Zagórski w 10 sekund :) dp fmic podstawa tip opcjonalnie, ale pamiętaj zawsze za strojenie płacisz tyle samo więc lepiej się przygotuj zrob co masz do zrobienia a później jedz na strojenie

"Zagórski w 10 sekund " nie rozumiem :) Ja mam plan by wtryski =>DP => FMIC => tip jak nie będzie jakoś drogo => Chip => i wywalenie dwóch tłumików z tyłu na sportowe i finito. Może się skusze na 17" felgi i większe hamulce , ale kupiłem w tamtym roku nówki 16" . Dalej nic nie robię, bo nigdy tego auta nie sprzedam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszedzie szly te same zdaje mniE sie

jo, B5, 6 i 7 maja takie saME

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...