Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy da się gdzieś zakupić coś takiego jak w temacie z linku poniżej

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/475909-B7-1-8T-Quattro-TD05-18G-PSi-Concepts-Kit-build/page2

ile Ps da się z tego osiągnąć jak z wstawaniem czy ma ktoś na ten temat jakieś info ? widzę że pasuje praktycznie w miejsce seryjnej i wejdzie nawet ori puszka z filtrem powietrza

a tu fotka o co mi chodzi reszta w temacie powyżej

IMAG1616.jpg

Edytowane przez hopek03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ślizga mi się sprzegło więc czeka mnie wymiana, czy do BFB w B7 ze skrzynią 5-tką FWD podejdzie komplet sprzęgła z AWX?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trakcie robienia programu już zaczęły się uślizgi więc trzeba wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podchodzi wszystko bez problemu od AWX z dociskiem i łożyskiem. U mnie na początku nieco (czyt. jak cholera) piszczało ale po tysiaku km się uspokoiło całkiem. Teraz 308Nm i jeszcze sporo zapasu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.

Planuje zrobić program w swoim aucie pełna seria z wrzuconym DP.

Jest sens zmienić wtryski na BEXowe, da to coś przy strojeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AWT masz regulator na listwie + doładowanie także większe pole do popisu. :D Jak zdrowe turbo to warto wymienić zawsze to trochę więcej można ugrać. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Roman co Ci sie dzieje z kolektorem? Seria popękała ?

chinczyk zrobil papa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos w końcu wie ile wytrzyma 1. 8t avj? Legendy głoszą że 400nm gnie korby i inne rzeczy, ktoś spotkał się z takimi uszkodzeniami i w jakich mocach?

Drugie pytanie ktoś robił w b6 reduktor paliwa jak w a3? Żeby wtryski były tak samo wydajne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,zamierzam zrobić ok 250 km z mojego bfb. Znalazłem turbo czy ono będzie odpowiednie do tego projektu?

REV9 KO4 K04 turbocharger A4 B5 B6 Passat 1 8T 300HP Fast Spool Turbo Charger | eBay

To jest turbina k04 czyli rozumiem od s3 kod bam?

Do tego zestawu zamierzam kupić wtryski od bexa lub tt,DP,FMIC.

Czy dam radę na tym zestawie zrobić 230-240 km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Drugie pytanie ktoś robił w b6 reduktor paliwa jak w a3? Żeby wtryski były tak samo wydajne?

regulator paliwa w a3 jest 3-barowy wiec wydajność podobna do tego w b6


To jest turbina k04 czyli rozumiem od s3 kod bam

Turbo z bam nie pasuje, turbiny od silników poprzecznych mają inny kształt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo K03s/k04 hybryda +DP+wtryski + FMIC+soft. Orientuje się ktoś ile mniej więcej taki projekt kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Turbo K03s/k04 hybryda +DP+wtryski + FMIC+soft

jakbym mial to drugi raz robic to raczej bym nie robil.

Jesli juz sie bawic to wrzuc tam k04tfsi, inaczej nie warto. Trzeba liczyc troche kola pewnie 8-15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu uważasz że tak dużo? Turbo gdybym został przy K03s to koszt 1500zł,DP koszt 600 zł,wtryski ok 800 zł, FMIC ok 800 zł,wirus 1000 zł. Chodzi mi o koszt samych części bez robocizny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K03s odpuść bo szybko będzie mało ;)

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Turbo gdybym został przy K03s to koszt 1500zł, DP koszt 600 zł,wtryski ok 800 zł, FMIC ok 800 zł,wirus 1000 zł

policz sobie jeszcze to ze pewnie wyjdzie pompa paliwa, uszczelki srubki, silikony, sprzeglo, likwaidacji nieszczelnosci, lepszy reduktor lpg jesli jest lpg, swiece nowe cewki,

do tego wez pod uwage ze takie turbo moze starczy na rok jazdy średnio intensywnej.

Ja bym kupil oryginalne nowe k04tfsi, zrobil wsyzstko pozadnie jesli chce sie tym jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.

Z k04tfsi robisz sobie "skromne" 1.3 bara i latasz na serii dla tej turbiny i nie przejmujesz się niczym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...