domjenick Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 coś około 180ps coś przymało, na K04 i większych wtryskach :gwizdanie: To auto to jedna wielka zagadka. Namieszane tam jest fest :gwizdanie: Po co wtryski..., po co 3" przepływka...., przy tej masie powietrza jaka jest u ciebie nie jest to wogóle potrzebne. A te teorie które piszesz mimo to co ci inni mówią są niesamowite nie od dziś wiadomo,że pod K03 i 4-wystarczy ori przepływka, ale jak tam kto woli-to Jego auto-niech kombinuje
Takumi Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 witam Kolegów czy jest ktoś tutaj na forum kto robi o rurowanie do Ic ??? albo czy ktoś ma namiary nna jakiego gościa lub firmę ??
szczuraz Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 masz cały temat stronę dalej . Szukajka nie gryzie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=32800.0
Mabrothrax Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 No to kupuje zobaczymy co z tego wyjdzie cyknij foty przed przymiarkami chętnie je porównam Na razie czekam na dokładniejsze zdjęcia bo zaszło podejrzenie, że to chinolek Dzięki Rysiu
Inkognito Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 coś około 180ps coś przymało, na K04 i większych wtryskach :gwizdanie: To auto to jedna wielka zagadka. Namieszane tam jest fest :gwizdanie: Po co wtryski..., po co 3" przepływka...., przy tej masie powietrza jaka jest u ciebie nie jest to wogóle potrzebne. A te teorie które piszesz mimo to co ci inni mówią są niesamowite nie od dziś wiadomo,że pod K03 i 4-wystarczy ori przepływka, ale jak tam kto woli-to Jego auto-niech kombinuje to może wyjaśnicie mi dlaczego po założeniu 3" przepływki nie odcina mi doładowania??
domjenick Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 coś około 180ps coś przymało, na K04 i większych wtryskach :gwizdanie: To auto to jedna wielka zagadka. Namieszane tam jest fest :gwizdanie: Po co wtryski..., po co 3" przepływka...., przy tej masie powietrza jaka jest u ciebie nie jest to wogóle potrzebne. A te teorie które piszesz mimo to co ci inni mówią są niesamowite nie od dziś wiadomo,że pod K03 i 4-wystarczy ori przepływka, ale jak tam kto woli-to Jego auto-niech kombinuje to może wyjaśnicie mi dlaczego po założeniu 3" przepływki nie odcina mi doładowania?? bo masz mniejszy przepływ powietrza, a ECU wylicza doładowanie na podstawie danych z przepływki i czujnika ciśnienia atmosferycznego i na tej podstawie dostosowywuje korekty dawki paliwa
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 W AEB tylko na podstawie sondy, przepływki i czujnika temp w dolocie
domjenick Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 W AEB tylko na podstawie przepływki no to jeszcze klarowniej ma się sytuacja 3-calowej przepływki, po prostu teraz jest niższe doładowanie
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Samo doladowanie nie, ale sama ilosc powietrza tak, dane mamy z przeplywki W tym przypadku cisnienie doladowania i ilosc powietrza nie sa elementami zaleznymi od siebie
domjenick Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 W tym przypadku cisnienie doladowania i ilosc powietrza nie sa elementami zaleznymi od siebie no jak nie-przecież dane z przepływki standardowej -powiedzmy powinny być około 120G/s -teraz , przy większej przepływce będą niższe i obliczenia do korekt będą niższe-dlatego auto nie wpada w tryb awaryjny,a co do doładowania-to fakt-jest cały czas takie samo-przecież po wstawieniu 3'' przpływki- turbo nie zwolniło obrotów
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Kiedys juz z kims prowadzilem rozmowe na podobny temat, bo uwazal ze cisnienie turbiny i jej wydajnosc sa ze soba zalezne a ja stwierdzilem ze nie wyjasnilem to tak: mamy dwie turbiny, powiedzmy K03 i K04, jedna i druga pompuje 1bar dlaczego wiec silnik na ko3 ma 180 kM a na ko4 ma 220kM ? Poniewaz ko4 tloczy wiecej powietrza, proste ? Proste teoretycznie silniki powinny wykazywac sie taka sama moca bo turbo pompuje 1 bar, atak nie jest w koncy gosc zrozumial o co kaman, sam stwierdzil ze wowczas nie potrzebowalismy wiekszych turbin a tak przeciez nie jest musialbym przypomniec i zglebic sobie termodynamike z technikum i studiow zeby to klarownie rozwinac i wylozyc
domjenick Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 teoretycznie silniki powinny wykazywac sie taka sama moca bo turbo pompuje 1 bar, atak nie jest no nie do końca to jest takie proste-max moc uzyskujesz w górnych zakresach obrotów, gdzie K03 nie będzie wykazywać takich samych właściwości, co K04 (K03 w górnych zakresach-to max 0,6-0,7 bara, gdzie K04 ma 0,8-0,9) do takiego porównania można by zastosować inny przykład-auto z tym samym softem na powiedzmy 0,60 bara: K03 i K04-moce będą podobne, ale nie różniące się znacznie, a to dlatego, ze soft nie pozwala na osiągnięcie wyższego wyniku dla K04-jedyne , co się polepszy do moment w dolnych zakresach, bo K04 szybciej osiągnie doładowanie i je utrzyma dłużej, niż K03 ale tu chodzi o przepływkę jeśli ona zaniża-to i wyliczenia dla ECU będą niższe, co nie powoduje przeładowania-inaczej to by się miało w np B6, gdzie masz czujnik ciśnienia, w takim przypadku 3" przepływka powoduje zbyt duże odstępy w otwieraniu się wtrysków, co powoduje zbyt ubogą mieszankę, kłopoty z odpaleniem auta i dużymi korektami
szczuraz Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 chwila ale skoro obudowa jest większa to silnik powinien dostawać więcej niezmierzonego powietrza czyli mieć za ubogą mieszankę. Czy ja coś źle kombinuję ?
domjenick Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 chwila ale skoro obudowa jest większa to silnik powinien dostawać więcej niezmierzonego powietrza czyli mieć za ubogą mieszankę. Czy ja coś źle kombinuję ? masa powietrza o tym samym "ciągu" będzie mniejsza przy większej średnicy przepływki-dmuchnij w rurkę o średnicy palca w świeczkę, z odlegoci kilku cm od niej- wiadomo co się stanie dmuchnij w tą samą świeczkę z rurki o średnicy dłoni :gwizdanie: nie ma tam "niezmierzonego" powietrza-wszystko jest zmierzone
Buba Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 coś około 180ps coś przymało, na K04 i większych wtryskach :gwizdanie: To auto to jedna wielka zagadka. Namieszane tam jest fest :gwizdanie: Po co wtryski..., po co 3" przepływka...., przy tej masie powietrza jaka jest u ciebie nie jest to wogóle potrzebne. A te teorie które piszesz mimo to co ci inni mówią są niesamowite nie od dziś wiadomo,że pod K03 i 4-wystarczy ori przepływka, ale jak tam kto woli-to Jego auto-niech kombinuje to może wyjaśnicie mi dlaczego po założeniu 3" przepływki nie odcina mi doładowania?? BO MASZ ŹLE ZROBIONĄ MAPĘ PRZEZ NIEOGARNIĘTEGO TUNERA. DOPÓKI NIE POSŁUCHASZ I NIE POJEDZIESZ TAM GDZIE CI TO POPRAWIĄ TO NIGDY TWOJE AUTO NIE BĘDZIE JEŹDZIĆ JAK POWINNO
Inkognito Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 czyli twierdzicie że 3" przepływka to bez sens?? to po co mi takie coś niektórzy z was dordzili ?? czyli i tak mi tego nie wystroi?? spoko to odda jutro kasę i będzie na ogarniętego tunera... tak samo twierdzicie że włożyłem za wielkie wtryski... hmmm wasza rada ale spoko człowiek uczy się na błędach. :gwizdanie:
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 chwila ale skoro obudowa jest większa to silnik powinien dostawać więcej niezmierzonego powietrza czyli mieć za ubogą mieszankę. Czy ja coś źle kombinuję ? masa powietrza o tym samym "ciągu" będzie mniejsza przy większej średnicy przepływki-dmuchnij w rurkę o średnicy palca w świeczkę, z odlegoci kilku cm od niej- wiadomo co się stanie dmuchnij w tą samą świeczkę z rurki o średnicy dłoni :gwizdanie: nie ma tam "niezmierzonego" powietrza-wszystko jest zmierzone Dominik to jest zmierzone, ale w/g mnie do przelotu 3" powinna byc właściwa przepływka problem polega na tym że montujemy przepływke od zwykłego przelotu do wiekszego i tym samym silnik nie zachowuje sie prawidłowo a przeciez powinien, bo przepływka podaje własciwe wartosci pierwsze co to powinno sie zlogowac przepływke na małym a potem na duzym przelocie i zobaczyc co sie dzieje, w/g mnie tutaj jest problem z doborem odpowiedniej przepływki a nie samego przelotu chyba że wypisuje tutaj farmazony, ale wydaje mi sie że nie :mysli: :mysli:
szczuraz Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Dominik to jest zmierzone, ale w/g mnie do przelotu 3" powinna byc właściwa przepływka o to to Dobra chyba zakumałem że chodzi o powietrze w ciągu ...
domjenick Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 czyli twierdzicie że 3" przepływka to bez sens?? to po co mi takie coś niektórzy z was dordzili ?? czyli i tak mi tego nie wystroi?? spoko to odda jutro kasę i będzie na ogarniętego tunera... tak samo twierdzicie że włożyłem za wielkie wtryski... hmmm wasza rada ale spoko człowiek uczy się na błędach. :gwizdanie: po pierwsze-po co Ci przpływka 3" do K04? ori spokojnie zmierzy- 3" dajesz do dużego turba, jak GTRS czy inne-przy którym standardowa przepływka już nie zmierzy bo ciąg jest za duży po drugie-wielkośc wtrysków nie ma znaczenia, jeśli tuner o tym wie- i tak ustawia czas ich otwarcia do masy powietrza, ale jeśli będą dramatycznie za duże-to nie da się tego ogarnąć, ale to jest pojęcie względne-jak duże 440cc? 560cc? jakie Ty masz wtryski? po trzecie-Wasza rada- zwracaj się konkretnie do osób, które uważasz, ze Ci zle coś poradziły, a najlepiej wklej ich cytat
gregory Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 czyli twierdzicie że 3" przepływka to bez sens?? to po co mi takie coś niektórzy z was dordzili ?? czyli i tak mi tego nie wystroi?? spoko to odda jutro kasę i będzie na ogarniętego tunera... tak samo twierdzicie że włożyłem za wielkie wtryski... hmmm wasza rada ale spoko człowiek uczy się na błędach. :gwizdanie: Najpierw napisz jakie masz K04 :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się