Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Forum jest po to aby wyrazić swoje zdanie, jeżeli Ci się to nie podoba to jest taka opcja w profilu "usuń konto"

Wyraziłem swoje zdanie, uważam że przy nakładzie 3000 zł(o ile nie więcej) za nowe K03s można mieć o wiele lepszy wynik niż marne parę koni więcej od mocnej serii, jak ktoś chce po miesiącu pluć sobie w twarz że od razu nie kupił bardziej męskiej (czyli większej) turbiny to trudno, ale tacy ludzie też muszą chodzić na tym świecie

Dalsza dyskusja jest zbędna :rolleyes:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

masz racje, skorzystam z Twojej cennej rady i usune to konto

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

sorry za OT....

Opublikowano

Bez sensu się kłócić o poprawianie serii - wiadomo, że ktoś się przesiądzie ze 150km na 190 czy 2xx km i nie miał wcześniej styczności z szybkim autem będzie zaciągał gacie na głowę... Ja tam się nie mieszam bo po sprzedaży Corsy jeździłem parenaście dni z kumplem szoferem 380km S4 i nie robiło na mnie żadnego wrażenia(poza startem)jak chodzi o osiągi z rolki - wessane i wyplute przez moje poprzednie auto. Sądzę, że zalozenie k03s czy k04 ma sens - powoli sobie można wyrabiać chęci na więcej a na ew. odsprzedaży nie traci się wiele i można iść do przodu a co doświadczenia zostanie to inna bajka :)

Heh sądzę, że każda porażka na drodze bedzie pretekstem do wstawienia bardziej męskiego turbo ALE jakie by się nie wstawiło to zawsze trafi się mocniejszy przeciwnik i bedzie piczka dlatego to moje AEB mimo, ze nie jedzie i co chwila ktoś mnie objeżdża nie wiem czy jest sens robić na mega moce - 250-300 starczy bo to i tak nie będzie nigdy szybkie a po kolei będa do zmiany - heble, zawias, sprzegło itp itd...

Opublikowano

Dokładnie uważam tak jak kolega wyżej. robi sie to co sie chce i na ile stać a nie to co komus sie podoba. Na K03s 247km to dla mnie dobry wynik i mi samemu tyl by wystarczyło, Mam Fwd wiec problemy z trakcją sa juz przy takiej mocy a jak rezać cos większego to dużo wieksze koszty np; sprzegło, wydech, pompa paliwa itd Takze kazdy robi to na co go stac :naughty:

Opublikowano

ogólnie Audi w Turbo powinni fabrycznie robić w Q :wallbash: ale chlopaki nie pomyśleli :wallbash:

Opublikowano

Jaką moc i Nm masz teraz na GTRS?

Niestety samochód jeszcze nie mierzony muszę w końcu wybrać się na pomiar :) A ile KM/Nm pokazało Tobie?

Jeździsz niewystrojonym :?: :blink: Jakie masz inne podzespoły pod to turbo, wtryski, cooler etc.?

Mój wykres masz tutaj -> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=181426.0

Wystrojony, wystrojony (prawka GTO) ale niestety nie mierzony.. cooler to dosyć duży chińczyk, wtryski to bosch 420cc, DV Forge 007, TIP , obudowa z przepływki z VR6, stożek gąbkowy ITG, zasilanie olejowe do turbo przerobione, spływ oleju z turbo przerobiony, orurowanie do coolera z kwasiaka, wydech w sumie przelotowy z kwasiaka. Aktualne doładowanie w peaku to 1,4 bar.

Jest jeszcze parę rzeczy, które trzeba dopracować ale ostatnio czas mnie strasznie ogranicza ;( Mam nadzieję, że w styczniu będzie troszkę czasu aby pogrzebać, dlatego właśnie e zastanawiam się nad zakupem i montażem kolektora wydechowego typu "bara", którego przedstawiłem we wcześniejszej mojej wypowiedzi.. Będzie jakiś dodatni efekt takiej modyfikacji?

Opublikowano

Gregory pisał wcześniej w tym wątku, że polepszy się góra na baranku.

Mówisz, że GTO Ci wystroił, a nie masz wykresu? To miałeś hamowany na ulicy? No i niezłe doładowanie 1.4bar, u mnie Rogal stroił na 1.1 i mówił, że więcej nie ma sensu na tej turbinie. :mysli:

Osprzęt masz ładny, w sumie warty więcej niż samo auto. :wink4:

Opublikowano

No i niezłe doładowanie 1.4bar, u mnie Rogal stroił na 1.1 i mówił, że więcej nie ma sensu na tej turbinie. :mysli:

W peaku ;)

Poza tym Poziek miał 1.3bar i bylo git ;) Wiec raczej to nie jest dużo.

Opublikowano

Dev i Pucek przyjedzcie do mnie to wam udowodnie za zedne z waszych konikow nie jedzie i skonczycie soe cisnieniowac :lol1::evil2:

Opublikowano

300 czy nawet 400KM nie jedzie w porównaniu, ze 150KM w motocyklu, więc nie ma się o co kłucić. :wink4:

Opublikowano

Z doświadczenia podpowiem,że i 300KM w 700KG budzie dziwi 95% motorów 600ccm a 70% 900ccm :gwizdanie:

Powiedzcie mi dobrzy ludzie bo nie mogę znaleźć czy zabawa gruchą WG w AEB coś daje - w c20let można sobie dowolnie doładowanie regulować wg a jak się ma sprawa w AEB?

Opublikowano

w w przypadku Twojego auta juz nic[br]Dopisany: 25 Grudzień 2011, 18:38_________________________________________________

Dev i Pucek przyjedzcie do mnie to wam udowodnie za zedne z waszych konikow nie jedzie i skonczycie soe cisnieniowac :lol1::evil2:

poczekaj aż dogadam sie z gosciem w sprawie RS-y to jeszcze raz przedyskutujemy ten temat

:baseball: :baseball: :baseball: :baseball: :baseball:

Opublikowano

Gregory pisał wcześniej w tym wątku, że polepszy się góra na baranku.

Mówisz, że GTO Ci wystroił, a nie masz wykresu? To miałeś hamowany na ulicy? No i niezłe doładowanie 1.4bar, u mnie Rogal stroił na 1.1 i mówił, że więcej nie ma sensu na tej turbinie. :mysli:

Osprzęt masz ładny, w sumie warty więcej niż samo auto. :wink4:

Auto strojone na ulicy, samochód jest totalnym sleeper'em i oto właśnie chodziło:)

Opublikowano

w w przypadku Twojego auta juz nic[br]Dopisany: 25 Grudzień 2011, 18:38_________________________________________________

Dev i Pucek przyjedzcie do mnie to wam udowodnie za zedne z waszych konikow nie jedzie i skonczycie soe cisnieniowac :lol1::evil2:

poczekaj aż dogadam sie z gosciem w sprawie RS-y to jeszcze raz przedyskutujemy ten temat

:baseball: :baseball: :baseball: :baseball: :baseball:

jak ją odpalisz :kwiatek:

Opublikowano

po co się bawić, sprzedać swoją dołożyć i

http://otomoto.pl/audi-s4-piekna-i-idealna-okazja-C22042839.html

:jerk: :jerk: :jerk:[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 12:43_________________________________________________(wszystkich recenzentów ogłoszeń z forów i innych, których śmieszy to sformułowanie - zapraszam do obejrzenia auta).

:polew:

Opublikowano

mnie śmieszy ta wypowiedź prawdziwego maniaka tuningu... " po co przerabiać lepiej sprzedać i kupić mocniejsze"... :polew:

może inni po prostu czują satysfakcje jak zrobią z 1.8t auto mocniejsze od takiej seryjnej s... :wallbash:

sorry za odpowiedź

Opublikowano

mnie śmieszy ta wypowiedź prawdziwego maniaka tuningu... " po co przerabiać lepiej sprzedać i kupić mocniejsze"... :polew:

może inni po prostu czują satysfakcje jak zrobią z 1.8t auto mocniejsze od takiej seryjnej s... :wallbash:

sorry za odpowiedź

W ogóle czuje się satysfakcje z tego gdy się coś samemu zrobi przy aucie.. gdybym miał S-kę to na pewno też nie długo byłaby serią.. taka już moja ciemniejsza strona mojej natury :przebiegly:

Moim zdaniem mankamentem "mocnej" ośki jest brak efektywnego przeniesienia napędu na asfalt podczas dynamicznego startu.. przydałyby się efektywniejsze 4 łapy napędowe..

Panowie jaką byście polecili dłuższą skrzynię do silnika AEB?

Opublikowano

skrzynię szukaj od 2.8i

Opublikowano

Dev doprecyzuj niech będzie dla potomnych. Do AEB siada skrzynia z 2.8 174PS / 2.8 193PS ? Jak z dzwonem i sprzęgłem ? Jedynka jest dużo dłuższa ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...