Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

to wezme od Ciebie kość

Dev - a który rok tego AEB? Bo może i do mnie będzie pasować soft to i ja przytulę 1 szt.:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

rok 98, ale na temat przytulania musisz rozmawiac z Kamilem

zawsze mozna skopiowac program i wrzucac na inne kości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nie będę nic robił w aucie póki co i się shamie - wtedy można gadać :P

:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostane od Ciebie kośc to dam Ci kase na rolki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo,ze w tym m-cu kończy się OC nie chodzi o kasę - mam na hamownie 80km, więc nie tragedia ALE pracuje pn-pt 8-17 a w weekendy nagłaśniamy koncerty itp sztuki = max brak czasu ;). Swoją drogą ciekawe by było jakby wyszło coś ponad 170hp za sprawą epromu na którym się autu nie da zaszkodzić i jest pewny w przeciwieństwie do allegrowych gotowców :)

Kością się będzie cieszył nowy wlaściciel auta jak już dobije do 100 postów i będę mógł w giełdę wrzucić(s6 z 2.2T i wieeeelkim bagażnikiem i hakiem wiem gdzie yest :) bo do B5 mi się graty nie mieszczą na koncert a hakiem auta kaleczyć nie chce bo wiecie jak jest jak ktoś ma hak - zaraz staje się mulem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testował ktoś może filtr gąbkowy ITG ? Zastanawiam się czy jest sens inwestować te parę złotych więcej czy zostać przy siatkowym stożku KN`a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdze na ITG od 3 lat, uzywam olejku itg jdr-2. w przeplywce czysciutko i zadnych sladow oleju. czyszcze filtr co 15tys km. nie zauwazylem niczego niepokojacego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testował ktoś może filtr gąbkowy ITG ? Zastanawiam się czy jest sens inwestować te parę złotych więcej czy zostać przy siatkowym stożku KN`a

ja śmigam na takim i jest :thumbup1: czyścić spryskać olejkiem i śmigać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak teraz zamienie swoje K03 na k04 to dla silnika bedzie niedobrze? będzie za ubogo? dodam ze teraz mam wirus i doładiwanie jest 1,1 bar i trzyma tak do 5tys rpm potem spada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze na pewno nie będzie, choć jak nie będziesz butował to nic się nie stanie. Jednak aby miało to sens to trzeba program zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie strasz gościa:wink: mapa nie pozwoli wyjśc poza granice-nic się nie stanie, ale fakt-lepiej skorygowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze na pewno nie będzie, choć jak nie będziesz butował to nic się nie stanie. Jednak aby miało to sens to trzeba program zmienić.

nic sie nie stanie, ECU ma zadaną wartosc z przepływki której nie pozwoli przekroczyc

jedynie co to niewiele spadnie cisnienie doladowania

korekte warto zrobic bo wzrosnie moc i moment

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dobrze to słyszeć bo na stojenie trzeba szykować co najmniej 1,5tys bo troche roboty na takim starym sterowniku jest i mało kto wogóle chce to zrobić:) chciałem iść w gt28rs ale to juz są duze koszta jak dla mnie wiec zostawie to k04 dorzuce większy FMIC, wtryski mam 320cc ale GTO doradza mi 440cm, tip+stożek, przepływka w obudowie od vr6 i dp i zobaczymy co z tego wyjdzie. A ciekawi mnie jeszcze ile wytrzyma seryjne sprzegło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciekawi mnie jeszcze ile wytrzyma seryjne sprzegło?

niewiele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ty Tomek u siebie w tym 1.8t co miało 237km to miałeś serie czy coś modziłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje seryjne sprzegło "poleciało" przy sprawdzaniu jak wyglada seria, poszedł tylko tęgi smród jak ze sracza

kupiłem Luk-a i wysłałem do Radzikowskiego

miedzy czasie pozakładałem nowe turbo, IC, wtryski, na tym set-upie po montazu sprzęgła wyszło 184kM i 244Nm

mysle że na seryjnych gratach wyszło by wiecej ale silnik było dosyc mocno podlewany na niskich obrotach, na wyższych było prawie ok

po programie wyszło 237kM/307Nm, wydaje mi się że niuton mozna jeszcze podciagnac, ale to co jest i tak juz fajnie sie zbiera

co do mocy to jest juz jej kres, turbo z kolektorem po przejechaniu na gwizdku 3-4 km jest całe żółte

ale spadku mocy sie nie odczuwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...