sylwiasty Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 to wezme od Ciebie kość Dev - a który rok tego AEB? Bo może i do mnie będzie pasować soft to i ja przytulę 1 szt.
Dev Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 rok 98, ale na temat przytulania musisz rozmawiac z Kamilem zawsze mozna skopiowac program i wrzucac na inne kości
wujek_kamil Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Myślę, że nie będę nic robił w aucie póki co i się shamie - wtedy można gadać
sylwiasty Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Myślę, że nie będę nic robił w aucie póki co i się shamie - wtedy można gadać
Dev Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 dostane od Ciebie kośc to dam Ci kase na rolki
wujek_kamil Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Mimo,ze w tym m-cu kończy się OC nie chodzi o kasę - mam na hamownie 80km, więc nie tragedia ALE pracuje pn-pt 8-17 a w weekendy nagłaśniamy koncerty itp sztuki = max brak czasu . Swoją drogą ciekawe by było jakby wyszło coś ponad 170hp za sprawą epromu na którym się autu nie da zaszkodzić i jest pewny w przeciwieństwie do allegrowych gotowców Kością się będzie cieszył nowy wlaściciel auta jak już dobije do 100 postów i będę mógł w giełdę wrzucić(s6 z 2.2T i wieeeelkim bagażnikiem i hakiem wiem gdzie yest bo do B5 mi się graty nie mieszczą na koncert a hakiem auta kaleczyć nie chce bo wiecie jak jest jak ktoś ma hak - zaraz staje się mulem :/
szczuraz Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Testował ktoś może filtr gąbkowy ITG ? Zastanawiam się czy jest sens inwestować te parę złotych więcej czy zostać przy siatkowym stożku KN`a
marcindlug Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 jezdze na ITG od 3 lat, uzywam olejku itg jdr-2. w przeplywce czysciutko i zadnych sladow oleju. czyszcze filtr co 15tys km. nie zauwazylem niczego niepokojacego
Reggi Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 http://www.racingforum.pl/Nowa-turbosprAearka-KKK-K03s-K03-Sport-t97837.html
JUZIU Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 http://www.racingforum.pl/Nowa-turbosprAearka-KKK-K03s-K03-Sport-t97837.html to do poprzecznego 1.8t:wink:
Inkognito Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Testował ktoś może filtr gąbkowy ITG ? Zastanawiam się czy jest sens inwestować te parę złotych więcej czy zostać przy siatkowym stożku KN`a ja śmigam na takim i jest czyścić spryskać olejkiem i śmigać
JUZIU Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Panowie jak teraz zamienie swoje K03 na k04 to dla silnika bedzie niedobrze? będzie za ubogo? dodam ze teraz mam wirus i doładiwanie jest 1,1 bar i trzyma tak do 5tys rpm potem spada
adams78 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Dobrze na pewno nie będzie, choć jak nie będziesz butował to nic się nie stanie. Jednak aby miało to sens to trzeba program zmienić.
domjenick Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 nie strasz gościa:wink: mapa nie pozwoli wyjśc poza granice-nic się nie stanie, ale fakt-lepiej skorygowac
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Dobrze na pewno nie będzie, choć jak nie będziesz butował to nic się nie stanie. Jednak aby miało to sens to trzeba program zmienić. nic sie nie stanie, ECU ma zadaną wartosc z przepływki której nie pozwoli przekroczyc jedynie co to niewiele spadnie cisnienie doladowania korekte warto zrobic bo wzrosnie moc i moment
JUZIU Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 to dobrze to słyszeć bo na stojenie trzeba szykować co najmniej 1,5tys bo troche roboty na takim starym sterowniku jest i mało kto wogóle chce to zrobić chciałem iść w gt28rs ale to juz są duze koszta jak dla mnie wiec zostawie to k04 dorzuce większy FMIC, wtryski mam 320cc ale GTO doradza mi 440cm, tip+stożek, przepływka w obudowie od vr6 i dp i zobaczymy co z tego wyjdzie. A ciekawi mnie jeszcze ile wytrzyma seryjne sprzegło?
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 A ciekawi mnie jeszcze ile wytrzyma seryjne sprzegło? niewiele
JUZIU Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 a ty Tomek u siebie w tym 1.8t co miało 237km to miałeś serie czy coś modziłeś?
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 moje seryjne sprzegło "poleciało" przy sprawdzaniu jak wyglada seria, poszedł tylko tęgi smród jak ze sracza kupiłem Luk-a i wysłałem do Radzikowskiego miedzy czasie pozakładałem nowe turbo, IC, wtryski, na tym set-upie po montazu sprzęgła wyszło 184kM i 244Nm mysle że na seryjnych gratach wyszło by wiecej ale silnik było dosyc mocno podlewany na niskich obrotach, na wyższych było prawie ok po programie wyszło 237kM/307Nm, wydaje mi się że niuton mozna jeszcze podciagnac, ale to co jest i tak juz fajnie sie zbiera co do mocy to jest juz jej kres, turbo z kolektorem po przejechaniu na gwizdku 3-4 km jest całe żółte ale spadku mocy sie nie odczuwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się