JUZIU Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 a pamietasz ile zapłaciłeś za wzmocnienie sprzęgła? moze być na PW
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 1100zł, cennik masz na stronie wszystko zalezy od tego co tam chcesz miec zrobione
adams78 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 A ciekawi mnie jeszcze ile wytrzyma seryjne sprzegło? W Q nie wytrzyma, chyba że zaczniesz używać mocy od 2. biegu:decayed: Są znane przypadki FWD po 300KM i seria jakiś czas dawała radę Podobno jak się rozgrzeje to całkiem dobrze klei...
JUZIU Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 A ciekawi mnie jeszcze ile wytrzyma seryjne sprzegło? W Q nie wytrzyma, chyba że zaczniesz używać mocy od 2. biegu:decayed: Są znane przypadki FWD po 300KM i seria jakiś czas dawała radę Podobno jak się rozgrzeje to całkiem dobrze klei... teraz jak mam 193km to ładnie klei i nie ma zadnych problemów:wink: ok to narazie nie zmieniam zobaczymy co będzie po modach
?uki1984 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Panowie szykuje mi się sprzęgło do wymiany i zastanawiam się co założyć. Myślę o zwiększeniu mocy tak max do 230-250km, no i teraz przydało by się jakieś sprzęgło co to wytrzyma Polećcie coś do mojego BFB 1.8T quattro Myślałem o czymś takim: http://www.europerformance.co.uk/pages/products/category_results.mhtml?category=blkdikvrclutches;car=audia4;manufacturer=blkdi;sub_category=1
Pucek Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Wysłanie swojego seryjnego sprzęgła do P. Radzikowskiego, koszt 1000 zł Chyba że Cię stać to kupuj gotowy kit
adams78 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Myślałem o czymś takim: http://www.europerformance.co.uk/pages/products/category_results.mhtml?category=blkdikvrclutches;car=audia4;manufacturer=blkdi;sub_category=1 Myślę że to kupa, piszą że wytrzyma do 25% więcej mocy niż seria, czyli nawet nie 200KM. Kup nowe seryjne i wyślij do W-wy, w sumie koszt podobny, a będziesz miał zapas, bo wytrzyma pod 300KM:naughty:
Reggi Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opłaca się kupić K03s z pęknięciem przy klapce WG za 250 zł ? Prócz pęknięcia ponoć jest ok.
grzes1150 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opłaca się kupić K03s z pęknięciem przy klapce WG za 250 zł ? Prócz pęknięcia ponoć jest ok. Proste że się opłaca ale trzeba to pospawać
kkrawat Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Raga jak nie kupisz to daj znac:wink:
Reggi Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opłaca się kupić K03s z pęknięciem przy klapce WG za 250 zł ? Prócz pęknięcia ponoć jest ok. Proste że się opłaca ale trzeba to pospawać To akurat nie problem
mart73301 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 http://www.racingforum.pl/Nowa-turbosprAearka-KKK-K03s-K03-Sport-t97837.html to do poprzecznego 1.8t:wink: To nie problem. Przecież można przystosować podłużny 1.8T do turbo z poprzecznego silnika. Jeżeli chodzi o wiarygodność to polecam w pełni gdyż zakupiłem oryginał k03 od tego chłopaka i jest to faktycznie oryginał. Zresztą kogo ja uczę
adams78 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opłaca się kupić K03s z pęknięciem przy klapce WG za 250 zł ? Prócz pęknięcia ponoć jest ok. Te turbinki mają taką przypadłość, w B5 też miałem pęknięcie, ale nie puszczała tam spalin więc nic z tym nie robiłem.
kkrawat Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 http://www.racingforum.pl/Nowa-turbosprAearka-KKK-K03s-K03-Sport-t97837.html to do poprzecznego 1.8t:wink: To nie problem. Przecież można przystosować podłużny 1.8T do turbo z poprzecznego silnika. Jeżeli chodzi o wiarygodność to polecam w pełni gdyż zakupiłem oryginał k03 od tego chłopaka i jest to faktycznie oryginał. Zresztą kogo ja uczę chciałbym zobaczyć tą rzeźbe
wujek_kamil Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Było z X dni temu na SR(widziałem 20min po wystawieniu) i sam się zastanawiałem... Powiedz co z tego wyszło bo sądzę, że mogę żałować jeśli da się to w dobrych pieniądzach spawnąć
Reggi Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zna ktoś tą firmę ? http://moto.allegro.pl/audi-a4-1-8-t-tlumik-koncowy-przelotowy-i2264895351.html Dają gwarancję dożywotnią ponoć
marcuso86 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Panowie a orientujecie sie co za graty siedzą w S3 8L. Tak chodzi mi po głowie zakup takiego auta obowiązkowo z quattro z myślą porezania troche pod maską i dlatego pytam.
grzes1150 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Panowie a orientujecie sie co za graty siedzą w S3 8L. Tak chodzi mi po głowie zakup takiego auta obowiązkowo z quattro z myślą porezania troche pod maską i dlatego pytam. A były S3 8L bez quattro ? Co do gratów to siedzi tam większe turbo, większe wtryski, 2 coolery, inny program i całkiem inne quattro (to już nie jest stały napęd na 4 koła- haldex).
marcuso86 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 hmm skoro tak mówisz wiec wersja 210 różni sie od 225 tylko programem? Co jest wąskim gardłem tego silnika? Czy 270 po samym programie z wydechem jest do możliwe uzyskania?
Booster Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Wersje 210 i 225 różnią się tylko programem, ostatnio znajomi robili wersje 210 na totalnie seryjnych gratach, z przelotowym wydechem wyszło trochę ponad 260 kucy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się