domjenick Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 na szczescie niedługo bedzie k04 ...to jeszcze do Ciebie nie doplynela?
adams78 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 taaaa.... zastanawiam sie tylko dlaczego po 2000 km zaczęło slizgać sie nowe sprzęgło prawdopodobnie dostało po pupie jak zdjąłem na kilka dni przewód idący do aktuatora od WG To wyobraź se że u mnie jest tak normalnie, jak u ciebie kiedy zdjąłeś przewód z WG, tylko że u mnie jest jeszcze do tego podane paliwo A sprzęgło bez uślizgnięcia kleiło 15.000 km, trochę się poślizgało, a teraz znów klei. Dodam, że mam seryjne sprzęgło z 1.8T i to dosyć używane. To jakiś terminator chyba greg, żaden terminator... już się sypie, a w Q klękłoby szybciutko; w ośce sprzęgło ma znacznie mniejsze obciążenie
gregory Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 żaden terminator... już się sypie, a w Q klękłoby szybciutko; w ośce sprzęgło ma znacznie mniejsze obciążenie Zapewne, choć nie zawsze, mając szerokie nowe opony w ośce sprzęgło może być bardziej obciążone niż w quattro na jakiś starych wyślizganych. A ja w tym roku założyłem nowe opony i po trzech miesiącach od tuningu przód łysiutki, a tył jak nowy Ale co nowa opona to nowa, przyczepność super, nie porównywalna do używanej
domjenick Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 nowe opony w ośce sprzęgło może być bardziej obciążone niż w quattro na jakiś starych wyślizganych. A ja w tym roku założyłem nowe opony i po trzech miesiącach od tuningu przód łysiutki, ...to niezle testowales autko,ale nie dziwie Ci sie...
gregory Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 nowe opony w ośce sprzęgło może być bardziej obciążone niż w quattro na jakiś starych wyślizganych. A ja w tym roku założyłem nowe opony i po trzech miesiącach od tuningu przód łysiutki, ...to niezle testowales autko,ale nie dziwie Ci sie... Wcale nie paliłem specjalnie gumy, bo to mnie nie interesuje. Raczej zużycie z przeciążeń
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 na szczescie niedługo bedzie k04 ...to jeszcze do Ciebie nie doplynela? juz ją mam od kilku tygodni ale nie ma czasu żeby ją załozyć FMIC tez gdzies lezy
domjenick Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Raczej zużycie z przeciążeń ...no jasne... juz ją mam od kilku tygodni ale nie ma czasu żeby ją załozyć FMIC tez gdzies lezy ...no to sie zbierz,bo Cie nastepna zima zastanie
jaro4444 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 taaaa.... zastanawiam sie tylko dlaczego po 2000 km zaczęło slizgać sie nowe sprzęgło prawdopodobnie dostało po pupie jak zdjąłem na kilka dni przewód idący do aktuatora od WG Dobrze, że miałeś czym hamować "Ferodo DS uber Alles"
Wandej Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 A co trzeba zrobic oprocz czipa zeby wyciagnac +- 200KM z AEB??
domjenick Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 A co trzeba zrobic oprocz czipa zeby wyciagnac +- 200KM z AEB?? przede wszystkim poczytac Forum,lub profil gregory'ego,Pozka (przepraszam wszystkich,ktorych nie wymienilem,ale Oni zawsze przychodza mi na mysl,kiedy pomysle o tuningu 1,8T )a tak poza tym,to przygotuj sie na zakup wiekszej sprezarki,wtryskow,wydajniejszego Inter Coolera i powinienes z chipem 200 leciutko wydusic
labek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Jeszcze pompa paliwa, tip, można pomyśleć o wydechu + pare innych modów. Jakby co mam pare niezbędnych gratów do przekroczenia magicznych 200, a może i 300
gregory Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 A co trzeba zrobic oprocz czipa zeby wyciagnac +- 200KM z AEB?? Mógłbyś włożyć K03s, lub turbo z BEX, do tego zastąpić Kata rurką, następnie FMIC. Wtryski powinny pociągnąć, jakby co wymienisz regulator ciśnienia. Do tego sztywny TIP, DV z TT 225. No i oczywiście strojenie. Powinieneś mieć 200+KM. Trzeba sobie tylko zadać jeszcze pytanie czy warte to wszystko jest całego zachodu dla tylko K03s.
adams78 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Kwestia zasobności budżetu i oczekiwanej mocy... K 04 lub GTRS to spory wydatek, ale wtedy wszystkie wyżej wymienione mody wraz z podmianą wtrysków pozwolą na luzie wyraźnie przekroczyć 210KM uzyskując ładne Nm - elastyczność w codziennej jeździe przydaje się bardziej niż moc.
Wandej Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 200KM to maks co chcialbym wyciagnac... Ale raczej do 200KM potrzebna jest wieksza turbawa tak?
gregory Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 200KM to maks co chcialbym wyciagnac... Ale raczej do 200KM potrzebna jest wieksza turbawa tak? Ja bym włożył K04 i spokojnie bez napinania będziesz miał grubo ponad 200 i po miesiącu użytkowania stwierdzisz- " dzięki bogu że włożyłem K04, a nie coś mniejszego"
Wandej Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 200KM to maks co chcialbym wyciagnac... Ale raczej do 200KM potrzebna jest wieksza turbawa tak? Ja bym włożył K04 i spokojnie bez napinania będziesz miał grubo ponad 200 i po miesiącu użytkowania stwierdzisz- " dzięki bogu że włożyłem K04, a nie coś mniejszego" a ile taka turbaweczka? Bo chcialbym zainwestowac w silniczek okolo 5tys razem ze strojeniem...
poziek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 a ile taka turbaweczka? Bo chcialbym zainwestowac w silniczek okolo 5tys razem ze strojeniem... na dzień dzisiejszy 950$ plus transport
labek Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 To u mnie masz za około 5000 kolektor, turbo i innych pare pierdół. Zostaną do kupienia wtryski które nie są duzym wydatkiem A w 5000 z k04 i tak sie nie zmiescisz :gwizdanie:
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 zmiescisz sie w 5tys. pln. jeszcze na uszczelki zostanie :> :> :> własnie przywiezli mi K04 z USA, koszt 860$, transport mnie nie kosztował ale fakt, przesyłka to kwota od 100$ do West Europy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się