Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrób virusa i bedzie ok

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zle powiedzialem w porownaniu, z taktorem, ktory jest po wirusie i ma ok 170-180KM :)

Opublikowano

z Q juz na samym starcie masz przewage

a jak jest mokro to ruc...hasz wszystko po kolei :polew::polew::polew::polew::polew::polew:

Opublikowano

Tylko nie zawsze chce mi sie tak sprzeglo meczyc zeby objechac cud techniki zwany passatem jeden.dziewieć tedeji...

Wybaczcie ale mam alergie na ten samochód :)

Trzeźwo kalkulujac FWD o masie ok 1400kg legitymujący się mocą 170KM zleje mi dupsko jak sie patrzy. Potrzebne będzie pewnie z 210-220KM :(

Opublikowano

potrzebne jest jakieś 200 koni w Q, bo FWD, nawet z takim niutem, jak ma 1,9 TDI-nie da rady -200 kuni w q daje rade większości o podobnej masie

Opublikowano

Panowie a mierzył ktoś z was czasy rozpędzania 0-100 w swoich 1.8t po modach? głównie chodzi o B6 w quattro

Opublikowano

Mam 1,8T AMB znalazłem coś takiego odnośnie montowania FMICa

http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/fmic.html

Mam zufanego mechnika, który mógłby pomóc mi w montowaniu, ale nie wiem, które części konkrenie zamówić. Znalazłem coś takiego:

FMIC - http://fmic.pl/product.php?id_product=197

Problem w tym, że nie wiem ile i jakie ourowanie będzie mi potrzebne. Czy można to zrobić na istniejącyc przewodach dodając tylko brakujące odcinki?

Czy przewody silikonowe to dobre rozwiązanie? Jeżeli tak to, które elemeny (kolanka, proste przewody, obejmy itp)?

http://fmic.pl/category.php?id_category=7

Czy średnice będą odpowiednie? Trzeba stosować jakieś reukcje?

Pytam ponieważ nie ma dostępu do taniego spawania. Ewenualnie czy znacie kogoś kto sprzedaje gotowe zestawy orurowania w rozsadnych cenach bo jak mam placic 1500zł to juz wole zlecic ta robote konkretnemu tunerowi i czekac na efekt.

Opublikowano

Z montażm FMIC sam sobi poradzisz po co masz jeszcze mechanikowi płacić:facepalm:

Ja założyłem sam przy pomocy kumpla.

To są na tej stronie łączniki silikonowe do łączenia rur z kwasówki żeby można było dobrze ustawić.

Redukcja jest potrzebna przy przepustnicy

A ten FMIC co wrzuciłeś troche za mały:thumbdown:

Opublikowano
Z montażm FMIC sam sobi poradzisz po co masz jeszcze mechanikowi płacić:facepalm:

Ja założyłem sam przy pomocy kumpla.

To są na tej stronie łączniki silikonowe do łączenia rur z kwasówki żeby można było dobrze ustawić.

Redukcja jest potrzebna przy przepustnicy

A ten FMIC co wrzuciłeś troche za mały:thumbdown:

dlaczego mały?? wszystko zależy do jakiej mocy... po co większy skoro i tak będzie zasłonięty zderzakiem

Opublikowano

Interesuje mnie do ok 250KM, a wg opisu, ten Intercooler 550x140x65mm za 299zł wystarcza na 350KM...

Opublikowano

więc jaki morał??

Opublikowano

Zostawic tak jest jest z wirusem i cieszyc sie ze w ogole jezdzi :D :D :D

Opublikowano

że wystarczy,za duży też lipa

Opublikowano

a jak wygląda spawa z colerem z B8? ma to sens?

Opublikowano
że wystarczy,za duży też lipa

:good:

Opublikowano

Chłopaki, zwalona druga sonda w AVJ może być powodem niestabilnego doładowania? Wywala jej błąd. Program zakłada 1,2bar, ale czasem dmucha od 0,9 do nawet 1,5. Łeb wtedy urywa, ale nie o to przecież chodzi.

Przyznaję, że nie przyglądałem się jeszcze n75.

Opublikowano
Chłopaki, zwalona druga sonda w AVJ może być powodem niestabilnego doładowania? Wywala jej błąd. Program zakłada 1,2bar, ale czasem dmucha od 0,9 do nawet 1,5. Łeb wtedy urywa, ale nie o to przecież chodzi.

Przyznaję, że nie przyglądałem się jeszcze n75.

u mnie w AEB też siadła sonda sprawdziłem N75 jest si a czasem mam tak jak Ty albo szarpie autem. moje pytanie brzmi czy sondę muszę wpiąć dokładnie taki sam nr by było si bo jak wpiąłem inną doładowanie mi faluję na górze i boost jest zbyt wielki

Opublikowano

Cześć wam.

Mam taki dziwaczny problem. Kupiłem kość z programem i zaczęły się wariacje, mianowicie - na początku po włożeniu kości nie trzymało się doładowanie na wysokich obrotach. Falowało pomiędzy 1,2 a 1 bar. Nie trzymało też czasem na niższych, około 0,3 - 0,5. I teraz najciekawsze, po wymianie przewodów wszystkich na silikon i po szczelnym spięciu, auto wrzuciło się na tryb awaryjny i trzyma 0,55. Nie puszcza więcej, czuć, że je coś trzyma. Na vagu wyskakuje overboost. DV jest 710N nowy z salonu, czy to dogorywający N75?

Opublikowano

Adam-wątpię, żeby miało to wpływ na doładowanie-sonda jest od ustalania mieszanki, aoverboost mieści się w granicy tolerancji- inaczej odcięło by...stawiam na N75:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...