wampir Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Czy widział ktoś z Was coś takiego ? 3inch tip tests on dane's s3 from today PRICES/PICTURES-full 76mm/3" k04 LCR/S3/TT ESP cars only TIP- - SEAT Cupra.net - SEAT Forum NEW K04 80mm Highflow TIP for LCR/TT225/S3-1.8t - SEAT Cupra.net - SEAT Forum
Mabrothrax Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Mam taką zagwozdkę. Posiadam wtryski 320cc z BEXa, gdzięś nawet tutaj czytałem, że pasują p&p do AEB, wkładał je ktoś do swojego AEBa? Już nawet nie chodzi mi o to, że przedłużki są potrzebne czy listwa krótsza, ale mam wrażenie, że te wtryski nie wchodzą do końca w głowicę. Wie ktoś coś na ten temat? Czy długość na jaką wchodzą jest wystarczająca?
grzes1150 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Mam taką zagwozdkę. Posiadam wtryski 320cc z BEXa, gdzięś nawet tutaj czytałem, że pasują p&p do AEB, wkładał je ktoś do swojego AEBa? Już nawet nie chodzi mi o to, że przedłużki są potrzebne czy listwa krótsza, ale mam wrażenie, że te wtryski nie wchodzą do końca w głowicę. Wie ktoś coś na ten temat? Czy długość na jaką wchodzą jest wystarczająca? Jeśli siędzą luźno to wymień oringi na grubsze. I wtryski nie siedzą w głowicy tylko w kolektorze ssącym Jeśli masz listwę od s3/tt to wszystko powinno być git
Mabrothrax Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 No tak, na kolektorze. Zobaczę z tymi ringami, ale jak przykładam wtrysk to jego budowa ( szersze boczki plastikowe ) tak jakby uniemożliwiają tego wsunięcie dalej i bardziej o to mi chodzi. Listwę mam z TT. Ale jeśli ktoś to załadował i działa to chyba ok
grzes1150 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 No tak, na kolektorze. Zobaczę z tymi ringami, ale jak przykładam wtrysk to jego budowa ( szersze boczki plastikowe ) tak jakby uniemożliwiają tego wsunięcie dalej i bardziej o to mi chodzi. Listwę mam z TT. Ale jeśli ktoś to załadował i działa to chyba ok Jeśli doładowanie nie spitala i przy wtryskach się nie pojawia tłusty nalot to jak najbardziej jest ok.
pioteros Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 czy K03 z BFB B7 jest takie samo/zamienne z K03 od AEB'a ? ---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ---------- juz znalazlem ze nie ma innej opcji musi byc ta sama
domialex Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 czy ktos moze mi powiedziec jak wyglada sprawa z zalozeniem kratki "wentylacyjnej" w nadkolu za seryjnum ickiem? ostatnio w tuaregu widzialem fajne. daj to w ogole cos czy sobie darowac? FMIC niestety z przyczyn ubezpieczeniowych nie wchodzi w gre. narazie.
Maciejo Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Myśle że pomysł nie głupi tylko kwestia od czego wpasować tam nadkole lub jego kawałek bo wyciąć dziurę trochę mi się nie widzi
sylwiasty Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Myśle że pomysł nie głupi tylko kwestia od czego wpasować tam nadkole lub jego kawałek bo wyciąć dziurę trochę mi się nie widzi Najlepiej pewnie wykorzystać kratkę z nadkola z B5'ki. Przynitować do ori nadkola i będzie git.
sylwiasty Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 To B5 miała takie kratki w nadkolach ? Sorki za skrót myślowy - nadkole z S4/B5 miało nadkole z kratką. Mam takie u siebie więc napisałem, że z B5'ki.
domialex Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 ale to nadkole z eski jest troche "koslawe". to z tuarega wyglada o wiele lepiej i jest to normalny prostokat. tylko pytanie czy gra warta swieczki?
KICHOL Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 czy ktos moze mi powiedziec jak wyglada sprawa z zalozeniem kratki "wentylacyjnej" w nadkolu za seryjnum ickiem? ostatnio w tuaregu widzialem fajne. daj to w ogole cos czy sobie darowac? FMIC niestety z przyczyn ubezpieczeniowych nie wchodzi w gre. narazie. najpierw sprawdź czy ci ta kratka coś da .......czy przypadkiem IC od tyłu nie jest zasłonięty przez jakiś parownik czy inny skraplacz od klimy.........w BEX-ie kratki nic na dadzą z prawej strony klima a z lewej zbiornik płynu spryskiwaczy zasłania plecy IC-ków......no i nima cugu:decayed:
MarszallORi Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Witam wszystkich. Przeczytałem cały ten temat aby mieć jakies wyobrażenie na temat tuningowania 1.8T ale nadal mam pewne niejasności po pierwsze podpowiem jakie moce chciałbym uzyskać, otóż takie na jakie pozwala k03S/K03 hybryda na k04 lub samo k04 powiedzmy że chce miec tyle ile s3 i TT w serii czyli ok 220 KM ewentualnie tak podobierać graty aby wydoliły na 300 KM w przyszłości na innym turbie i teraz moje pytanka 1. jakie turbo najlepiej? z tego co zauważyłem naj rozsądniej cenowo wychodzi hybryda a i wstaje napewno szybciej niż k04 2. jakie wtryski, nie chce żeby jechały prawie na maxa bo ma być tez gaz i nie chce zapętleń 3. czy wtryski od BAM lub innego 224 KM 1.8T podejdą pod listwę z APU, ANB lub AWT? 4. icek bedzie front tylko czy 14 czy 16? 5. jakiej srednicy DP? 6. czy ruszać resztę wydechu 7. co z DV? 8. co z N75? z góry dzięki za informacje, jak mi sie cos przypomni to bede pytał
Booster Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 1. Wstaw GTRS eliminator, podejdzie pod ori kolektor 2. 440cc w zupełności wystarczą 3. wtryski od BAM pasują p&p ale mają wydajność 380cc 4. ? 5. Optymalnie 2,5 cala 6. Tak, na początek wystarczy przelot 7. DV od S3 lub TT 225km lub jakiś forge 8. jak działa to zostaw, ewentualnie od S2 Dobrze było by dorzucić przepływkę 3" od S3, a przy większych mocach wydajniejszą pompę paliwa.
MarszallORi Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 AD1. tyle że eleminator to juz wieksze koszta bo mysle ze z tych co wymieniłem dostał by cos taniej AD2. słyszałem że do 300 starczają 440 ale czy do 220 230 KM potrzeba aż tak dużych? Nie bedzi eproblemów z dokłądnością dawkowania? AD4. chodzi o wysokość FIMC bo bez rezania wchodzi 140 mm z tego co słyszałęm a 160 już jest troche zakryta (chyba że cos pomyliłem) AD5. rozumiem że 2.5 starczy też do mocy rzedu 300 KM? AD6. czy jak bedzie samo DP to nie bedzie troche dławiło turba? AD7. można dac properfecta w miejsce od TT czy to podobnie działa i wraz lepszy forge? rozumiem że w AEB daje sie wiekszą tube od przepływki z VR6 z racji braku występowania tak duzychj do AEB jednakże do APU czy AWT podejdzie P&P od S3 która już orginalnie jest 3 cale
domialex Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 najpierw sprawdź czy ci ta kratka coś da .......czy przypadkiem IC od tyłu nie jest zasłonięty przez jakiś parownik czy inny skraplacz od klimy.........w BEX-ie kratki nic na dadzą z prawej strony klima a z lewej zbiornik płynu spryskiwaczy zasłania plecy IC-ków......no i nima cugu:decayed: z tym raczej problemow byc nie powinno. w a6 jest duzo miejsca. zbiorniczek plynu jest bardziej z tylu.
wampir Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Przecież wstawiałem już ten mod. B6 Guard venting (SMIC airflow improvement) PS: Jak ktoś się zdecyduje żeby go robić to proszę o wstawienie logów sprzed i po modyfikacji
domialex Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 mysklalem bardziej o czym takim, wersja od Q7 lub wlasnie Tuearega bo wyglada podobnie... S3 Radhausschale beim Golf IV - Welcher nutzen? - Seite 7 - Golf 4 Forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się