Pawel_M Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Czy ktoś bawił się w przeróbki kolektora ssącego w 1.8t ponieważ np. w 2.2T AAN po rozcięciu kolektora i usunięciu przegród była odczuwalna różnica a jak jest w przypadku 1.8T ??
?uki1984 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Normalna na alledrogo sa za 320 z kw tez z kwasa Nie wiem na jakim allegro Ty kupujesz:facepalm: bo ja widziałem sam DP za 399zł, a sama tulejka kosztuje 100zł. Więc nie wprowadzaj ludzi w błąd i jak chcesz to kupuj na allegro:hi: ---------- Post dopisany at 17:40 ---------- Poprzedni post napisany at 17:39 ---------- Łukasz nie będziesz w Chojnowie w niedługim czasie? Już byłem w tym roku a teraz dopiero chyba w maju bede
pioteros Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Normalna na alledrogo sa za 320 z kw tez z kwasa Nie wiem na jakim allegro Ty kupujesz:facepalm: bo ja widziałem sam DP za 399zł, a sama tulejka kosztuje 100zł. Więc nie wprowadzaj ludzi w błąd i jak chcesz to kupuj na allegro:hi: Downpipe VW Audi 1.8t katalizator down pipe (2536093751) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i nie musisz mnie oczerniać że wprowadzam kogoś w błąd, bo DP za 300 byly na allegro, wiec zanim zaczniesz cos pisac na kogos to wpierw sie doinformuj:cool1: a jeśli chodzi o bakusia, to od niego własnie wzialem DP i moge polecic ---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ---------- a swoją drogą bakuś, wykonujesz TIPy pod ori puchę też?
wampir Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Tak, ja mam od niego FMIC i TIP w mojej B6
?uki1984 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Normalna na alledrogo sa za 320 z kw tez z kwasa Nie wiem na jakim allegro Ty kupujesz:facepalm: bo ja widziałem sam DP za 399zł, a sama tulejka kosztuje 100zł. Więc nie wprowadzaj ludzi w błąd i jak chcesz to kupuj na allegro:hi: Downpipe VW Audi 1.8t katalizator down pipe (2536093751) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i nie musisz mnie oczerniać że wprowadzam kogoś w błąd, bo DP za 300 byly na allegro, wiec zanim zaczniesz cos pisac na kogos to wpierw sie doinformuj:cool1: No dobra sorry:wink: Ale jak szukałem to tylko za 399zł znalazłęm:wink: ---------- Post dopisany at 10:27 ---------- Poprzedni post napisany at 01:52 ---------- Ale BTW to jest stara oferta i już nie ma nic po 300:rolleyes:
pioteros Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 poki co... Nie ma... Dlatego wzialem od bakusia i tez jestem zadowolony Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
_Bartek_ Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Bakus ile za DP? Uszczelki też masz?
bakuś Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Jak coś to pisać na pv proszę. Ceny przy zakupie przez allegro są na aukcjach - użytkownik baq-garage_pl Tak, uszczelki też mam.
szczuraz Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 czy do aeb spasują mi wtryski z całą listwa od b6 cabrio 1.8T 163PS ? kodu silnika niestety nie znam. Musze wymienić 2 wtryski a tą listwę mam w dobrych pieniądzach i po przebiegu 130 tyś/km i jeszcze kwestia czy po takiej zmianie trzeba bedzie robić korektę softu. Nie mam pojęcia jaką wydajność mają te wtryski.
pioteros Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Sa na pewno wieksze, i korekcja po wymianie wskazana Maja chyba cos kolo 280ccm przy 3barach Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
wampir Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Ja bede sprzedawal swoje 280cc z AMB za miesiac jakby co
Booster Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 czy do aeb spasują mi wtryski z całą listwa od b6 cabrio 1.8T 163PS ? kodu silnika niestety nie znam. Musze wymienić 2 wtryski a tą listwę mam w dobrych pieniądzach i po przebiegu 130 tyś/kmi jeszcze kwestia czy po takiej zmianie trzeba bedzie robić korektę softu. Nie mam pojęcia jaką wydajność mają te wtryski. listwa na pewno nie spasuje, w B5 1.8t regulator ciśnienia paliwa jest na listwie, a w B6 1.8t w filtrze paliwa a nie na listwie
domialex Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 wiem ze gdzies to juz bylo ale jakos nie znalazlem tego, jakie najlepiej wziasc swieczki do 1.8t po czipsie?
szczuraz Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 kiedyś latałem na NGK PFR6Q teraz po programie mam stopień zimniejsze pfr5q lub 7q bodajże z 2.7 biT i dają dobrze radę. listwa na pewno nie spasuje, w B5 1.8t regulator ciśnienia paliwa jest na listwie, a w B6 1.8t w filtrze paliwa a nie na listwie same wtryskiwacze siadają pnp czy trzeba coś rzeźbić ?
pioteros Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Sa krotsze niz aebie ktore sa typu ev1, a te ev6 lub 12 Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
szczuraz Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 teraz pytanie czy gra jest warta świeczki czy szukać ori sprawnych z AEB teraz po programie mam stopień zimniejsze pfr5q lub 7q bodajże z 2.7 biT sprawdziłem to PFR7Q
adams78 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Czy ktoś bawił się w przeróbki kolektora ssącego w 1.8t ponieważ np. w 2.2T AAN po rozcięciu kolektora i usunięciu przegród była odczuwalna różnica a jak jest w przypadku 1.8T ?? Nie doczytałem, więc napisz proszę w jaką moc celujesz...? Bo mam wrażenie że takie mody to sztuka dla sztuki. Ludzie robią 350-400KM nie ruszając kolektora, a Ty Chcesz go ciąć, spawać.. pioteros, a z allegro czemu nie bierzesz podpory? motoAllegro
Pawel_M Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Czy ktoś bawił się w przeróbki kolektora ssącego w 1.8t ponieważ np. w 2.2T AAN po rozcięciu kolektora i usunięciu przegród była odczuwalna różnica a jak jest w przypadku 1.8T ?? Nie doczytałem, więc napisz proszę w jaką moc celujesz...? Bo mam wrażenie że takie mody to sztuka dla sztuki. Ludzie robią 350-400KM nie ruszając kolektora, a Ty Chcesz go ciąć, spawać.. pioteros, a z allegro czemu nie bierzesz podpory? motoAllegro Akurat dla mnie rozciąć kolektor i go pospawać to żaden problem, a póki co tylko zapytałem czy ktoś się w to bawił ponieważ kiedyś przerabiając 2.2T na turbinie K26 efekty takiego zabiegu były odczuwalne a silnik wcale nie był mocno przerabiany, niestety nie wiem jak wygląda w środku kolektor z 1.8T i być może faktycznie nie ma to sensu ale ja tego nie wiem dlatego pytam. Nie celuję w żadną moc - ile wyjdzie tyle będzie, projekt opiera się na turbinie K24
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się