pioteros Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Lepiej zaladowac glowice od aeba z szerszymi kanalami, a kolektor jest wystarczajacy bo nie widzialem innych nawet w samochodach z mocami rzedu 400-500 km Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Mabrothrax Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 No dobra, już wiem gdzie to cholerstwo siedzi. Idę to wydłubać.Wydłubałem, czujnik jak czujnik. Da się bez tego jeździć czy po prostu trzeba wymienić żeby sprawdzić czy to to? Jeżeli masz auto na starszym sterowniku ( 5 wtyczek ) to poniżej podaję wartości do sprawdzenia czujnika ciśnienia atmosferycznego. Odpinasz wtyczkę i mierzysz na czujniku wartość między poszczególnymi pinami. 1 pin i 2 pin - wartość około 1200 Ohm 1 pin i 3 pin - wartość około 2650 Ohm 2 pin i 3 Pin - wartość około 2370 Ohm Dodatkowo sprawdzając oporność podepnij jeszcze raz pin 1 z pinem 2 i dmuchnij w czujnik oporność na mierniku powinna się zmienić. Możesz również sprawdzić wtyczkę od strony instalacji elektrycznej. Na wypiętej wtyczce i na zapłonie między pinem 1 i 3 powinno być około 5V tak samo sprawdź pin 2 i 3 również powinno być około 5V Wartości podane powyżej nie dotyczą silników z nowszym sterownikiem który był montowany pod koniec 1996r ( sterownik na 2 wtyczki ) Mam sterownik nowszy, na dwie wtyczki. Ogólnie czujnik wymieniłem ale to nie rozwiązało problemu. Natomiast przy czujniejszym nasłuchiwaniu zauważyłem, że tak gdzieś w zakresie 1800-2200 słychać buczenie jakby ze strony przepustnicy. Chyba jednak nieszczelność
pioteros Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Czy ktoś bawił się w przeróbki kolektora ssącego w 1.8t ponieważ np. w 2.2T AAN po rozcięciu kolektora i usunięciu przegród była odczuwalna różnica a jak jest w przypadku 1.8T ?? Nie doczytałem, więc napisz proszę w jaką moc celujesz...? Bo mam wrażenie że takie mody to sztuka dla sztuki. Ludzie robią 350-400KM nie ruszając kolektora, a Ty Chcesz go ciąć, spawać.. pioteros, a z allegro czemu nie bierzesz podpory? motoAllegro Nie wiem jakie lozysko tam pakuja, a guma to taka ze tez pewnie po roku bedzie do wymiany, w koncu to samorobka Kupilem podpore od beemki e34 z podobnym lozyskiem, febi, za raptem 8 dych, tylko wystarczy dorezac mocowanie bo jest deko inne, mam spawarke w robocie i dostep do wszelakiej masci stalowych płaskownikow itp. wiec dla mnie to zaden problem, ale nie chce zdejmowac swojej podpory i pozbawiac siebie samochodu na jakis czas, tak to bym dorezal i zamienil plug,n,play Ale to nie temat o podporach Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
grzes1150 Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Powiedzcie mi czy do 1.8T BFB po wirusie lepsze są świece BOSCH F5DPOR czy te co w serii NGK PFR6Q ???
Booster Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 BOSCH F5DPOR będą lepsze ale NGK PFR6Q też spokojnie dają radę
kkrawat Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Po samym programie to nie ma co szaleć- spokojnie starczą seryjne.
wampir Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Jutro będę wymianił turbinę, a raczej stał obok mechanika Czy macie jakies uwagi, o czym trzeba pamiętać ? Jest sens czyscic przeplywomierz i przepustnice, w sumie to widac, ze jest tam troche syfu, ale nie mam problemów z falowaniem obrotów czy nierówną pracą?
grzes1150 Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Jutro będę wymianił turbinę, a raczej stał obok mechanika Czy macie jakies uwagi, o czym trzeba pamiętać ? Jest sens czyscic przeplywomierz i przepustnice, w sumie to widac, ze jest tam troche syfu, ale nie mam problemów z falowaniem obrotów czy nierówną pracą? Nowe uszczelki to podstawa, warto też sprawdzić drożność przewodów olejowych (zasilającego i spływowego). Co do czyszczenia przepustnicy to jak najbardziej (mycie + adaptacja) , a co do przepływki to jak czyścisz dobrym środkiem i ostrożnie to też nie zaszkodzi.
wampir Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Mam jakis cleaner w sprayu do czyszczena elektroniki (potencjometrow). Myślalem psiknąć nim na sam czujnik ("drucik"). Wiem, ze nie wolno mechanicznie go czyscic. Pytanie czy jest sens ryzykowac i babrac sie w tym bo akutalnie mam dosc innych problemow i wydatkow? Czy uszczelki mozna kupic w normalnym motoryzacyjnym czy tylko w aso? Jaka jest ich cena ? Nakretki rozumiem też nowe, ale one sa chyba tylko w aso dostępne, tak?
domialex Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 przewody olejowe przy wymianie turbiny zawsze zakladac nowe! zadne plukanie
Mabrothrax Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Ta i z czystej przezorności czasem lepiej mieć przygotowane odpowiednie śruby kolektor->turbo bo różnie z nimi bywa :-)
domjenick Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 przewody olejowe przy wymianie turbiny zawsze zakladac nowe! zadne plukanie dlaczego?
wampir Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Mam nowe turbo, gdy leżalo na stole wlalem olej przez wąż z plecionka (odpływ) i zostawiłem. Po godzinie wracam a tu widzę olej w rurze od turbo ( wylocie) który idzie do IC. Olej sam wypłynął grawitacyjnie. To normalne czy też turbo do reklamacji?
grzes1150 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Mam nowe turbo, gdy leżalo na stole wlalem olej przez wąż z plecionka (odpływ) i zostawiłem. Po godzinie wracam a tu widzę olej w rurze od turbo ( wylocie) który idzie do IC. Olej sam wypłynął grawitacyjnie. To normalne czy też turbo do reklamacji? No to nawet ... jeśli olej przeleciał swobodnie z przewodu olejowego na stronę zimną to nawet nie masz co tego czegoś zakładać
adams78 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Czy uszczelki mozna kupic w normalnym motoryzacyjnym czy tylko w aso? Jaka jest ich cena ? Nakretki rozumiem też nowe, ale one sa chyba tylko w aso dostępne, tak? Uszczelki chyba tylko w ASO, koszt ok 30zł/szt. Nakrętki najlepiej specjalne samoblokujące, bez podkładek, np. takie FMIC - Nakrętka samohamowna M10 / 17 Ale jeśli stare są dobre to śmiało możesz nimi dokręcać. Byle porządnie. Turbinę naturalnie należy zalać olejem, ale to chyba nawet praktykanci w warsztatach wiedzą... ---------- Post dopisany at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ---------- Ludzie, muszę zmienić cewki. Czy te z allegro będą oki, czy lepiej ASO? CEWKA ZAPŁONOWA AUDI VW SKODA SEAT 1.8T BERU NOWA (2570414887) - motoAllegro CEWKA BOSCH AUDI A3 A4 A6 TT LEON TOLEDO II 1.8T (2575007666) - motoAllegro Auto jest po sporym koksie, ostatnio miało spalanie stukowe na 2 i 4, świece prawie nowe.
domialex Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 przewody olejowe przy wymianie turbiny zawsze zakladac nowe! zadne plukanie dlaczego? bo juz widzialem wiele przypadkow gdzie ludzie posepili sie na nowe przewody ("ee te sa jeszcze dobre") i ostatecznie mieli 2 nowe turbiny...
domjenick Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 ja wymieniałem turbiny w 3 autach-za każdym razem używałem tych samych przewodów i nigdy nie miałem problemów, o których wspomniałeś...
Buba Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 to zależy na jakim oleju jeździli wcześniej, jak przewody są drożne to nie widzę sensu wymiany. mogło też coś wpaść do środka poprzez błędny montaż
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się