BUKIET Opublikowano 4 Grudnia 2007 Opublikowano 4 Grudnia 2007 witam kolegów. wiem że było o tym wiele razy ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój przypadek, a mianowicie- to że lewarek ma tendencję do rusznia się w przód i tył to wiem,ale czy to normalne że lewarek rusza się bardziej jak jadę po nierównościach ( szarpie nim).dodam że poduszki pod skrzynią wymieniłem i niepomogło.proszę o konkrety (czy miał tak ktoś)
mcm Opublikowano 4 Grudnia 2007 Opublikowano 4 Grudnia 2007 to chyba jakaś norma u nie też się rusza w przód i w tył ale spróbuj jeszcze sprawdzić poduszki pod silnikiem może i one są do wymiany
sisi1977 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Opublikowano 15 Grudnia 2007 ja mam to samo,może wiek robi swoje
ykk Opublikowano 15 Grudnia 2007 Opublikowano 15 Grudnia 2007 to chyba jakaś norma u nie też się rusza w przód i w tył ale spróbuj jeszcze sprawdzić poduszki pod silnikiem może i one są do wymiany U mnie tylko lekko na boki..
Nowak_zg Opublikowano 15 Grudnia 2007 Opublikowano 15 Grudnia 2007 a u mnie nie drzy wiec to chyba nie jest norma
Pula Opublikowano 11 Stycznia 2008 Opublikowano 11 Stycznia 2008 U mnie w automacie tego nie ma moze czas pomyslec o automacie ?
Musashi Opublikowano 11 Stycznia 2008 Opublikowano 11 Stycznia 2008 jezeli pytasz o samoistne ruszanie sie dzwigni zmiany biegow w przod i tyl, napewno chodzi tobie o efekty przy dodawaniu oraz przy puszczaniu pedalu gazu. spowodowane jest to momentem napedowym przenoszonym na kola. gdy dodajesz gazu sila napedowa przekazywana jest na kola ktore przesuwaja samochod, a zespol napedowy ( silnik + skrzynia) probuja sie przekrecic w przeciwna strone co jest niemozliwe ze wzgledu na mocowanie do nadwozia. jednak mocowanie to jest elastyczne i stad minilalna mozliwosc ruchu. silnik jest sztywno polaczony ze skrzynia biegow. gdy przyspieszasz lewarek rusza sie do tylu gdy puszczsz gaz wedruje do przodu. w audi silnikach ustawionych podluznie niejest to tak mocno odczuwane jednak w tych ustawionych poprzecznie szczeglnie moze niepokoic. zjawisko jak najbardziej prawidlowe.
kolec Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 spróbujcie wymienić taki taką gumę z przodu silnika ona wchodzi w taki trzpień zaraz pod chłodnicą to jest taka jakby trzecia poduszka nie jest droga mnie kosztowała 18 zł. febiego pozdrawiam
ajax Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 a u mnie nie drzy wiec to chyba nie jest norma No to chyba masz problem, wszystkim innym sie rusza
gregorik Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 u mnie tez jest to odczuwalne ale tylko jak ostro depne na gaz albo na hamulec, tez myslalem ze to jakas wada ale jezeli prawie wszyscy tak maja to nie przejmuje sie tym.
pawelp2208 Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Potwierdzam u mnie tez drzy, poduszek narazie nie sprawdzalem moze i sa do wymiany bo drzy rowniez przy jezdzie po nierownosciach, ale moze musi tak byc
blind1 Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 koledzy, w moim autku tez sa odczuwalne wibracje na dzwigni biegow wiec skoro mamy ten objaw prawie wszyscy to chyba wszystko ok
coti1 Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 u mnie to samo. jak daje gwałtownie gazu drążek delikatnie sie porusza tył-przód A4 b6 2001r.
domjenick Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 tez mam ahl kiedys o tym myslalem,czy to norma ,jak dodalem gazu nie ruszal sie ,jak puscilem i trzymalem za drazek, to bylo czuc ruch w przod i w tyl, musashi to kompletnie opisal
tito76 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Witam. U mnie rowniez sie tak dzieje ale mocniej odczuwalne na 2 i 5 biegu. Poza tym slyszalem, ze w quattro moze byc bardziej odczuwalne. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się