Mario 6 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Samochód jeździ bez zastrzeżeń, żadnych objawów nie ma po pełnym rozgrzaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Samochód jeździ bez zastrzeżeń, żadnych objawów nie ma po pełnym rozgrzaniu tak bywa z kompresja, na zimnym telepie na cieplym objawy ustaja jak usterka w fazie rozwojowej, sprawdzic nie zaszkodzi, przyjrzyj sie swiecy na tym cylindrze na ktorym kuleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 tak bywa z kompresja, na zimnym telepie na cieplym objawy ustaja jak usterka w fazie rozwojowej, sprawdzic nie zaszkodzi, przyjrzyj sie swiecy na tym cylindrze na ktorym kuleje ciśnienie sprężania zrobię w sobotę, ale w tej chwili potrzebuję informacji jaka jest zasada działania tego zaworu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis 1 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Mam to samo, telepie i wywala błąd 17705, jak ma numer ten zaworek który wymienialiście?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Mam to samo, telepie i wywala błąd 17705, jak ma numer ten zaworek który wymienialiście?? zaworek 035103245G rura odpowietrzająca 06A103213F o-ring rury N90467301 ceny http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis 1 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zawór wymieniony, wszystkie objawy ustały (a co się naszukałem tego zaworu) Dzięki za numery części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilku323 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Podane numery katalogowe nie istnieją - tak powiedział pacan w sewisie! Mam wersje USA i numery sie nie zgadzają ma ktoś jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Podane numery katalogowe nie istnieją - tak powiedział pacan w sewisie! Mam wersje USA i numery sie nie zgadzają ma ktoś jakiś pomysł? USA, to AMB a nie BFB inny jest tylko numer zaworka - końcówka 06B 103 245 lub 035 103 245 G lub 035 103 245 A w zależności od numeru VIN Po VIN Etka podaje w ASO wszystkie numery części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilku323 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 aha dzięki A tak faktycznie jest AMB, sugerowałem sie tm co mam w dowodzie rejestracyjnym ale widocznie jakis baran źle wpisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 u mnie ten zaworek był zaślepiony tj.wsadzony w gumową rurę od przepływki i drugi króciec taśmą zaklejony a metalowa rurka od trójnika odmy otwarta i błędów nie było,ponad miesiąc tak śmigałem co by pozbyć się majonezu ale silnikiem to nie telepało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwo 0 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 ciśnienie sprężania zrobię w sobotę, ale w tej chwili potrzebuję informacji jaka jest zasada działania tego zaworu. nie wiem jak to działa, ale przez dziurkę od spodu kapturka, która służy do jego rozebrania zasysał mi powietrze. zakleiłem silikonem i ucichło. moja fura miała mały problem, po dodaniu gazu dość mocno buczał w zakresie 2,5 tyś obr w góre. później pojawił się problem za wysokich obrotów na zmianę z za niskimi. autem trzepało, przyśpieszał normalnie, ale przy stałej prędkości czuć było, że raz przyśpieszył , raz zwolnił po jakiś kilku dniach od awarii pojawiła się kontrolka na zegarach. podpiąłem kompa i wywaliło błąd 17544, 16891, 17705. mechanik dobrał się do auta i zauważył pękniętą odmę, kawałek plastiku - heh. po wymianie buczenie ustało. błędy pokasowane ale niestety falowanie obrotów zostało. chwilami sam sie wkręcał na 2200 obr. znalazłem ten temat na forum i zamówiłem zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. wczoraj wymieniłem (10 minut), błędów żadnych nie mam , fura trzyma obroty równo (niecałe 900). w między czasie wyczyściłem przepustnice i została zrobiona adaptacja vagiem. od wczoraj zrobiłem z 50 km i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 U mnie jak by lekko drżał silnik na jałowym ale wypadania zapłonów nie miałem. Dziś postanowiłem wymienić ten zaworek i oto co ujżałem przy demontażu : i tu porównanie z nowym na ile był szczelny : Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Wypadanie zaplonow w 1.8T moze byc zwiazane z felernymi cewkami zaplonowymi. Jest przewidziana na to bezplatna akcja serwisowa (Rückrufaktion). Kod akcji serwisowej to 28F5 i dotyczy wszystkich 1.8T, bez wzgledu na to czy Skoda, VW, Seat czy Audi. Nastepujace cewki zaplonowe sa w porzadku i nie beda wymienione: 06A 905 115 D, 06B 905 115 R, 06C 905 115 L, 06C 905 115M Jezeli macie inne niz te podane wyzej, beda bezplatnie przez 06A 905 115 D zastapione. Wystarczy jechac do ASO i tam po VINie powinni wam powiedziec, czy w waszych niuniach trzeba wymienic. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq 2 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 fakt cewki to tez problem ja wymieniłem sobie na swoj koszt ale teraz wypadania zapłonow nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paplanski 0 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Mam podobny problem tylko że auto jedzie idealnie na gazie. Czy w 1.8T aeb też jest taki zaworek, może ma ktoś numer częsci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan-Paluch 1 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 A może ktoś dokładnie wytłumaczyć który to przewód trzeba ścisnąć w silniku BFB bo na filmie słabo widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareqww 1 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 mam mały a może duży problem auto 1.8T LPg - wymienione świecei - wymienione cewki w trakcie jazdy zaczął szarpać silnik, przełączyłem na benzynę - i to samo - max prędkość 100 kontrolka check mruga sprawdziłem VAGiem - błąd 16684 16686 wykasowałem błędy i po przejechaniu ok 30 km podpinam VAG i błąd 17536 (on często mi się zdarza) Ostatnie Logi robiłem w kwietniu http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/1-8t-bfb-pierwsze-logi-prosba-analize-270954/ i niby było wszystko OK, aczkolwiek dzisiaj w trakcie jazdy raz, tylko raz momentalnie szarpło, ale błędu nie wykazało Nie wiem co to może być - czy ten zaworek DV czy co.....???? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeklewy 0 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Witam. Mam problem z wolnymi obrotami na postoju. Czuć nierówna prace silnika. Ponadto wyskakuje błąd 17705 kiedy go skasuje na odpalonym silniku przez chwile chodzi rowno jak powinien po chwili znowu telepie i pojawia sie bład. Dodam ze zostały wymienione swiece zaworek DV (kupiony w serwisie) oraz wyczyszczona i przeprowadzona adaptacja przepustnicy. Znalazłem na jednym z forum podpowiedz zeby zasłonic dłonia przepustnice, wtedy motor po okolo 2 sek powinien zgasnąć. U ,mie jest wrecz przeciwnie silnik działa i co dziwne zaczyna rowno pracowac. Po odsunieciu reki znowu wariuje. A4 B6 1.8t BFB 2003 r. Pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Prawdobodobnie masz nieszczelność i dlatego nie gaśnie Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeklewy 0 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Domyslam sie ze jest nieszczelnosc. Ponadto zaczał mi wywałac plyn chlodniczy czujnikiem temeratury. Zrywa zawleczke. Lecz nie dzieje sie to podczas jazdy tylko kiedy go zgasze. Po paru minutach słchac strzal i plyn sie leje. Czy jedno z drugim ma cos wspolnego bo narmalnie glupieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się