Szymoonk Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Czy jest ktoś w stanie wykonać (chyba że jest) jakiś układ który będzie powodował charakterystyczne dla ori xenonu opuszczenie soczewki, czyli po prostu uruchomi silniczek od regulacji i opuści ją na chwile i wróci na swoje miejsce? Ostatnio miałem styczność z policją i sprawdzali czy soczewki się ruszą po wyłączeniu i włączeniu świateł. Pozdrawiam
wojtek26 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Na allegro mozna kupic zestaw samopoziomowania cos koło 350zł lub kup cały zestaw ori samopoziomowania.
HaVoK Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Ale to nie w każdym samochodzie z xenonami chyba jest taka funkcja że po włączeniu świateł soczewka się opuszcza/ podnosi. Ostatnio sprawdzaliśmy to przy okazji zakładania HIDow do mojego auta, w lexusie znajomego i u niego nie ruszały się. Inna sprawa że może się zepsuło :gwizdanie: U nas takie drogi są że taka instalacja cały czas musi pracować i dokonywać korekt.... Mogło nastąpić zmęczenie materiału
wojtek26 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 W każdym aucie z fabrycznymi xenonami jest wypoziomowanie lamp po właczeniu zapłonu lub świateł.
szogun0 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 W każdym aucie z fabrycznymi xenonami jest wypoziomowanie lamp po właczeniu zapłonu lub świateł. Zdziwiłbyś się, ale niekoniecznie i zależy to też od warunków. Np. w B5 poziomowanie jest statyczne.
bolo73 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Zdziwiłbyś się, ale niekoniecznie i zależy to też od warunków. Np. w B5 poziomowanie jest statyczne. Dokładnie, u mnie w B5, jak włączam światła rano zawsze soczewki trochę się obniżą i podniosą, ale jak wyłączę światła i po krótkim czasie włączę, prawie nigdy się nie ruszą a poziomowanie sprawne i działa, widać to od razu, jak siądą z tyłu trzy osoby, światła wyraźnie jadą w dół. 1
Dev Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Czy jest ktoś w stanie wykonać (chyba że jest) jakiś układ który będzie powodował charakterystyczne dla ori xenonu opuszczenie soczewki, czyli po prostu uruchomi silniczek od regulacji i opuści ją na chwile i wróci na swoje miejsce? Ostatnio miałem styczność z policją i sprawdzali czy soczewki się ruszą po wyłączeniu i włączeniu świateł. Pozdrawiam a spryski masz ???? mi ostatnio tez sie trafiła kontrol na drodze panowie zazyczyli sobie prezentacji działania
Armi Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Czy jest ktoś w stanie wykonać (chyba że jest) jakiś układ który będzie powodował charakterystyczne dla ori xenonu opuszczenie soczewki, czyli po prostu uruchomi silniczek od regulacji i opuści ją na chwile i wróci na swoje miejsce? Ostatnio miałem styczność z policją i sprawdzali czy soczewki się ruszą po wyłączeniu i włączeniu świateł. Pozdrawiam a spryski masz ???? mi ostatnio tez sie trafiła kontrol na drodze panowie zazyczyli sobie prezentacji działania Widzisz mi się trafił żandarm, psikałem i psikałem spryskami a ten wsadził łeb do środka i "regulacja wysokości jest = nie ma samopoziomowania" :gwizdanie:
hellbean Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 A wydawało mi się, że samopoziomowanie nie jest konieczne: Regulaminu nr 48 EKG ONZ6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie. 6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...) ale może się mylę.
Pandzior Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 http://allegro.pl/audi-a6-a8-a4-samopoziomowanie-xenon-lwr-4b0907357-i1491014783.html
grippen Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 miałem podobną sytuacje z policją ale ja zrobiłem w ten sposób, że w środku mam pokrętło regulacji i zawsze kiedy mnie policja zatrzyma to wyłączam silnik i przekręcam pokrętło o jeden stopień, i gdy później załącze światła to automatycznie się obniżają już tak kilka razy nabrałem stróżów prawa
M@rcus Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 W każdym aucie z fabrycznymi xenonami jest wypoziomowanie lamp po właczeniu zapłonu lub świateł. Zdziwiłbyś się, ale niekoniecznie i zależy to też od warunków. Np. w B5 poziomowanie jest statyczne. Czy mógłbym poprosić o wytłumaczenie co znaczy poziomowanie statyczne, a "niestatyczne". Z góry dzięki.
Szymoonk Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 spryski oczywiście mam, ale go bardziej interesowało to czego nie mam
szogun0 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 W każdym aucie z fabrycznymi xenonami jest wypoziomowanie lamp po właczeniu zapłonu lub świateł. Zdziwiłbyś się, ale niekoniecznie i zależy to też od warunków. Np. w B5 poziomowanie jest statyczne. Czy mógłbym poprosić o wytłumaczenie co znaczy poziomowanie statyczne, a "niestatyczne". Z góry dzięki. Otóż w B5 nie zmienia się poziom podczas jazdy, bo odczyt z czujników jest po uruchomieniu samochodu. Więc podczas jazdy nic się już nie przestawia. W B6 i nowszych jest dynamiczne, może się zmieniać podczas jazdy.
cineksk8 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Witam! mam lampy w swoim audi a4 xenony, ale przycisk''włacznik'' regulacji wysokości nie działa mi? dlaczego tak jest, czy to zalezy od świateł, jeśli te ksenony wstawił 1 właściciel tzn. że nie są standardowe i nie da się już ich regulować od 0 do 4 ?
bolo73 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Masz dokładane ksenony, przy ori nie ma w ogóle pokrętła regulacji położenia reflektorów. Cytat: Otóż w B5 nie zmienia się poziom podczas jazdy, bo odczyt z czujników jest po uruchomieniu samochodu. Więc podczas jazdy nic się już nie przestawia. W B6 i nowszych jest dynamiczne, może się zmieniać podczas jazdy. Może się mylę ale wydaje mi się, że nie do końca, cała rzecz w szybkości zmian. W B6 zmiany następują szybko, układ usiłuje skorygować nierówności drogi, w B5 zmiany są wolne i na nierównościach niezauważalne, ale jeżeli zmiana odczytu z czujników jest wystarczająco długa, to reflektory reagują, np. jak nie wyłączając silnika i świateł biorę pasażerów na tylne siedzenia lub załaduję bagażnik światła odczuwalnie opadają.
cineksk8 Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 mam nastawione na 0 (od 0 do 4) ale czy mam nastawione na 1 czy na 3 to nie ma różnicy, o co dokładniue w tym chodzi ? ponieważ nie zabardzo się na tym akurat znam
majkel_majki Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 A wydawało mi się, że samopoziomowanie nie jest konieczne: Regulaminu nr 48 EKG ONZ6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie. 6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...) ale może się mylę. Mylisz się, dla świateł o mocy świetlnej powyżej 2000 lumenów (m. in. lamp wyładowczych) punktu 6.2.6.2.2 nie stosuje się.
hellbean Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Mhm ja wcześniej przeglądałem ten rozdział 6 dotyczący regulacji wysokości świateł (wraz ze wspomnianym w nim załącznikiem 8) nie mniej nigdzie nie znalazłem wzmianki o mocy światła. Dlatego też ta moja wcześniejsza myśl. Niestety teraz nie bardzo mam czas na jego dokładne studiowanie ale jakby kogoś interesował ww. Regulamin 48 http://www.4shared.com/document/fQiE_sNN/Regulaminu_nr_48_EKG_ONZ.html
cineksk8 Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 to jak to wkońcu jest ? da się regulować pokrętłem do regulacji od 0 do 4 czy nie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się