Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki Łódzkie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pozdrawiam kierowce czarnego audi a4 b6 kombi z rejestracją EPA... z klubowymi ramkami, który dzisiaj za wszelką cenę chciał być przede mną na rondzie lotników w łodzi i gdybym nie zahamował, nie obyłoby się bez stłuczki. Niech następnym razem pomyśli zanim zmieni pas, a nie się wciska przed maskę... Pozdrawia kierowca czarnej a3 8l z a3-club.

  • Odpowiedzi 76.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Seba_LDZ

    14310

  • klysek

    8184

  • bartek1605

    6524

  • Kimi

    5681

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witajcie Panowie i Panie.

Mam problem z moim Audi TDI.

Jestem po chipie gostek mówi że wszystko jest ok ze strony chipa a jak mu depnę to nie ma mocy itd.

Ale gadałem ze znajomym i możliwe że to jest czujnik ciśnienia doładowania ten przy ściance grodziowej.

I teraz mam pytanko czy miałby ktoś taki czujnik na podmiankę żeby sprawdzić czy to jest to??

Potrzebuje 100% sprawny. Nie chcę kupować nowego puki nie będe wiedział czy to napewno jest ta przeczyna.

Opublikowano

Witajcie Panowie i Panie.

Mam problem z moim Audi TDI.

Jestem po chipie gostek mówi że wszystko jest ok ze strony chipa a jak mu depnę to nie ma mocy itd.

Ale gadałem ze znajomym i możliwe że to jest czujnik ciśnienia doładowania ten przy ściance grodziowej.

I teraz mam pytanko czy miałby ktoś taki czujnik na podmiankę żeby sprawdzić czy to jest to??

Potrzebuje 100% sprawny. Nie chcę kupować nowego puki nie będe wiedział czy to napewno jest ta przeczyna.

wykonaj porządną diagnostykę a nie będziesz jak w ASO - podmieniał i dochodził metodą prób i błędów....

i gdzie robiłeś tego wirusa, że koleś nie jest w stanie wykonać diagnostyki i znaleźć przyczynę????!!!! :facepalm:

Opublikowano

A jak zrobić diagnostykę??

Nie mogę zrobić logów bo mi oddcina moc. Na kompie jeden i ten sam błąd a chipa robiłem u mechaników u których naprawiam auto od xx lat ale już u nich nie chcę robić auta więcej razy zaczynają być paprochami. Byłem u nich dziśaj to powiedział zebym wstawił auto w poniedziałek i nie wiadomo kiedy do niego wogóle zajrzy. Chcę sam to ogarnąć.

Opublikowano

diagnostyka: logi, sprawdzenie elementów wykonawczych czy działają prawidłowo

podczas wykonywania logów odcięcie mocy jest pomocne w szukaniu usterki

Opublikowano

sebek89 podjedź do DJ-a...AFN to stara dobrze znana konstrukcja...dodatkowo sypie błędami to w czym problem?
czytając o majstrach co robili wirusa to wgrali pewnie jakiegoś gotowca przez chinola i po tuningu
myślę, że należałoby w ASO zrobić aktualizację softu sterownika silnika - wcale bym się nie zdziwił jakby silnik zaczął pracować poprawnie a problemy są wynikiem napitolenia w sterowniku
i jaki masz błąd w silniku?

Opublikowano

Na kompie wyskakuje w silniku błąd nr. 00575 co oznacza Ciśnienie w kolektorze ssącym. Różnica w regulacji.

Też sądze że to gotowiec był. A w ASO to to będzie ile kosztowało??

Opublikowano

A ja mam Pytanko z innej beczki , Ogarnia ktoś w Łodzi Montaż Licznika z Fisem do Audi A4B5 96 r ??

Opublikowano

A ja mam Pytanko z innej beczki , Ogarnia ktoś w Łodzi Montaż Licznika z Fisem do Audi A4B5 96 r ??

Pisz do DJ-a on w audi to chyba wszystko ogarnia

Opublikowano

Z FIS'em nie problem, Sebek - notlauf w AFN'ie to banalna sprawa - albo nie ma podciśnienia na gruszkę turbiny (wtedy od samego początku nie jedzie), albo odcina przy 120km/h moc, wtedy przycina się zmienna geometria turbo. Druga sprawa - masz rok 97', więc będziesz jeszcze miał czujnik cisnienia w komputerze silnika - jego się nie wymienia i praktycznie nigdy nie pada.

Opublikowano (edytowane)

A widzisz u mnie jest tak ze różnie odcina moc dziś mi odcielo bez deptania przy jeździe jak dziadek przy 2 tys obrotów a jak wracałem teraz z roboty to szedł jak burza. Wiec sadze ze jakby wina była turbo to wogole by nie szedł. A wezyki podciśnienia powymienialem i jak się zdejmuje z gruszki przewód do chce wciągnąć palca.

Edytowane przez sebek89
Opublikowano

Na kompie wyskakuje w silniku błąd nr. 00575 co oznacza Ciśnienie w kolektorze ssącym. Różnica w regulacji.

Też sądze że to gotowiec był. A w ASO to to będzie ile kosztowało??

nie znam cen ale z 200-250zł za aktualizacje sterownika silnika mogą sobie życzyć... zadzwoń i się dowiedź

Opublikowano

Witam szanowne łódzkie grono.

Ma ktoś może namiary do DeeJay_Kill?

Pisze do niego na PW, ale nie odpisuje, pewnie ma skrzynkę zapchaną

Opublikowano

Wybiera się ktoś na Illegal? ;)

Opublikowano

Wybiera się ktoś na Illegal? ;)

Sie dzieckiem zajmi :P

Opublikowano

Wybiera się ktoś na Illegal? ;)

Sie dzieckiem zajmi [emoji14]
Dzieciok juz bedzie po kapieli :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...