Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WARSZAWSKIE - każdy wtorek g. 19:00.


Kolkov

Rekomendowane odpowiedzi

oho :naughty:

podłączałeś w ogóle VAG'a żeby zobaczyć co tam słychać w sterownikach?

Nie mam VAG'a także nie podłączałem. Sytacja miała miejsce godzine temu.

A powiedzmy taka procedura jak kontrolka się nie pali to jak wygląda. Bo na chwile obecną mam OK i żadna kontrolka się nie pojawia. To sie włączyło jak jechałem dosłownie na 3-4 minuty i samo zgasło. Mocy nie stracił i żadnych innych objawów nie miałem.

kali

ja się czuję już przeproszony - możesz zmienić ten przeinteligentny podpis ?? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • poziek

    5808

  • Reggi

    5029

  • moskal

    4900

  • Flyer

    3009

Top użytkownicy w tym temacie

:bry:

Pany jak jechałem do pracy zapaliła mi się na fisie żółta kontrolka od DPF i po jakiś 3-4 minutach zniknęła sama. Co z tym zrobić? Tak jak w instrukcji piszą jechac na 4-5 biegu 60 km/h przy 2 tyś obr. przez 15 minut i sie przeczyści? Czy coś innego mam działać? Poradzcie bo nigdy nie miałem DPF i na początku się troche przeraziłem szczerze mówiac.

no musisz troche poczytać :) nie da sie tego wytłumaczyc tak prosto :) są dwie procedury czyszczenia DPFa

przymusowa czyli jak sie zapali kontrolka i taka bez kontrolkowa :)

Wycinać dziada i robić soft to chyba najlepsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycinać dziada i robić soft to chyba najlepsze rozwiązanie.

Na razie nie mam tego w planach bo $$ na inne wydatki mam. Także musze go przepalić i tyle.

Jakoś się uruchamia procedure czyszczenia czy po prostu jechac te 15 minut przy 2000 obr i tyle?

[br]Dopisany: 10 Luty 2011, 10:19_________________________________________________

kali

ja się czuję już przeproszony - możesz zmienić ten przeinteligentny podpis ?? :gwizdanie:

yyyyy nie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie nie mam tego w planach bo $$ na inne wydatki mam. Także musze go przepalić i tyle.

Jakoś się uruchamia procedure czyszczenia czy po prostu jechac te 15 minut przy 2000 obr i tyle?

:gwizdanie: :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[br]Dopisany: 10 Luty 2011, 10:19_________________________________________________

kali

ja się czuję już przeproszony - możesz zmienić ten przeinteligentny podpis ?? :gwizdanie:

yyyyy nie :P

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczynki Norbi prosił podpytać się, czy nie ma ktoś z was do pożyczenia bagażnika do relingów w B5 ? :gwizdanie: Dajcie znać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczynki Norbi prosił podpytać się, czy nie ma ktoś z was do pożyczenia bagażnika do relingów w B5 ? :gwizdanie: Dajcie znać :decayed:

Niech Paweł mu wyspawa :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczynki Norbi prosił podpytać się, czy nie ma ktoś z was do pożyczenia bagażnika do relingów w B5 ? :gwizdanie: Dajcie znać :decayed:

Ja kupiłem trumne z bagażnikiem ale baza jest do dachu a nie do relingów. jak znajdzie samo mocowanie do relingów w sensownych pieniądzach to mogę mu belki pożyczyć (oczywiście mocowanie odkupie od niego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczynki Norbi prosił podpytać się, czy nie ma ktoś z was do pożyczenia bagażnika do relingów w B5 ? :gwizdanie: Dajcie znać :decayed:

Bagaznika czyli trumny czy belek?

Miała pałka podjechać na bemowo mam tjule uniwersalne belki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bagażnik na relingi do B5 jakbyco :good:

To daje do Ciebie numer Norbiemu i będzie dzwonił. Dzięki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz sie zacznie jezdzenie po kalim :D

google i :szukaj:

ja znalazlem cos takiego ale bez vag to chyba nic nie zdzialasz

Czyszczenie (regeneracja) filtra cząstek stałych DPF / FAP - 13-06-09, 13:46

--------------------------------------------------------------------------------

Podczas eksploatacji często zdarza się, że filtr cząstek DPF ulega zanieczyszczeniu, dlatego poniżej zamieszczam procedurę czyszczenia przy pomocy VAG-COM (VCDS), dla osób, który zapaliła się kontrolka filtra, a później zaczęła migać kontrola od świec żarowych, a VAG zwraca następujący błąd:

008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1: za mała skuteczność

18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction

Procedura awaryjnego czyszczczenia DPF:

Wymagania wstępne (ogólne):

Włączamy zapłon

Włączamy silnik

Temperatora płynu chłodzącego

powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4)

Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii

(Światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne)

Warunki jakie należy spełnić:

Prędkość pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na godzinę

Prędkości obrotowej silnika pomiędzy 1500-2500 RPM

Czas trwania ok..15-20 Minut

Temperatura spalin przed Turbo ładowarki powyżej 700 ° C

Koniecznie należy zachować powyższe wymagania podczas procedury regeneracji filtra. Jest to warunek prawidłowego zregenerowania DPFa.

Teraz czas na interfejs:

[Wybierz]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

Włącz Regeneracja wprowadzając 21295.

[Do It!]

[Meas. Blocks - 08]

Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075.

[Go!]

MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja)

MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer

MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarką

MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF)

MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych...

MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF)

Mając ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwując na bieżąco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Wszelkie uwagi i sugestie na temat powyższego mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:bry:

Pany jak jechałem do pracy zapaliła mi się na fisie żółta kontrolka od DPF i po jakiś 3-4 minutach zniknęła sama. Co z tym zrobić? Tak jak w instrukcji piszą jechac na 4-5 biegu 60 km/h przy 2 tyś obr. przez 15 minut i sie przeczyści? Czy coś innego mam działać? Poradzcie bo nigdy nie miałem DPF i na początku się troche przeraziłem szczerze mówiac.

no jak dasz rade jechac na 4 i na 5 biegu 60km/h przy 2tys obrotow jestes miszcz :decayed::kox::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

potrzeba mi jakiegoś pompiarza od diesli, najlepiej Targówek/Białołęka.

Zna ktoś?

2 uszczelki w pompie muszę wymienić :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziesław, MRoger dzięki. Temat ogarnięty, założyłem zestaw tjula taki chyba jak Buba proponował. Pasujący do wszystkich rodzajów relingów.[br]Dopisany: 10 Luty 2011, 16:01_________________________________________________Na szóstym chyba manetki nie odkręcać do oporu bo odfrunie, czy olać i pełen sandał? :decayed: Oniak na 100% dobrze mi doradzi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...