Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WARSZAWSKIE - każdy wtorek g. 19:00.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 84 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • poziek

    5808

  • Reggi

    5029

  • moskal

    4900

  • Flyer

    3009

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ale ciszaa :shocked:

Opublikowano

Ale ciszaa :shocked:

Temat się wyczerpał. Trzeba go zamknąć :polew::naughty::nabijasie:

Opublikowano

"Łyk-end" :kox: mamy więc cisza :tongue4:

Opublikowano

Witam towarzystwo, pytam tutaj ponieważ mam gorący problem. Stoję przed zakupem A4 (yhy... zaczyna się banalnie powiedzą co poniektórzy...) i mam na oku autko z Warszawy.

Pytanie nr 1) gdzie w niedzielę lub ostatecznie w poniedziałek rano najlepiej sprawdzić autko (głównie silnik, podwozie może geometria) ASO? które?

Pytanie nr 2) czy któryś z szanownych kolegów znających się w materii mechaniki Audi byłby tak uprzejmy i pomógł mi w sprawdzeniu auta w dniu jutrzejszym w okolicach godziny 10 w komisie na Modlińskiej?

Sam sprawdziłem ile mogłem - grubość lakieru (ma dwie warstwy tylko na prawym tylnym błotniku) oględziny, jazda - no wszystko wygląda spoko. Jest jeden mały niuans - przy pracującym silniku (1.9 TDI 130 KM 2002r 190tys km) po wyjęciu bagnetu wydobywa się lekki dymek. Znajomy handlarz stwierdził że silnik 'pada', ale ponieważ to on chce mi sprzedać samochód ja widzę w tym podstępną sztuczkę :naughty:. Ja znalazłem dwa zupełnie sprzeczne posty o tym – jeden o A4 2.5 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t14620.0.html;highlight=bagnet+dym – potwierdzający wersję znajomego, drugi o 1.9 mnie uspokajający http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t12652.0.html;highlight=bagnet+dym . Jak to jest?

Gorąco liczę na waszą pomoc – szczególnie na fachowca, który mi mógłby jutro pomóc, po to bym wkrótce mógł zacząć pojawiać się na spotach Warszawskich.

Marceli

Opublikowano

ja po opowieściach znajomego który pracował w jednym z komisów na Modlińskiej nigdy nie kupię auta w komisie a na pewno w tamtych rejonach, daj linka do autka to popatrzymy krytycznym okiem :wink4:

Opublikowano

Z miłą chęcią http://www.v-max.autotrader.pl/pp4/details,23837,105163030.asp

Jest tak, autko jest zarejestrowane w PL. Właścicielem jest współwłaściciel tego komisu gdzie stoi. Jeździł nim rok i na naprawy ma kwity i wpis w książce. Dołożył do auta dużą navi i DVD (w standardzie była mała). Tak jak pisałem wyżej pomierzyłem lakier i wszędzie było w granicach 130 – 150 mikrometrów, tylko błotnik i odchodząca od niego belka miała 220 – 230. Na testach hamowania wypadł b.dobrze, przyspieszał żwawo, tylko ten dymek…

M.

Opublikowano

W niedzielę, to będzie ciężko Ci kogoś załatwić do sprawdzenia.

Ale w poniedziałek to już możesz się udać do VTG przy Modlińskiej - shamować go przy okazji i kondycja silnika wyjdzie.

Opublikowano

Ok, dzięki tak zrobię, wczoraj troszkę za bardzo się zagrzałem na ten samochód, ale dziś troszkę bardziej trzeźwo na to patrzę :)

Opublikowano

Aaalleee miełem dobre firmowe szkolenie w weekend :evil::drunk::banan1:

ragga rozglądałeś się za tymi gratami na szrocie ? Było coś ?

Opublikowano

Przykro mi przyjacielu..ale ludziom to sie poprzewracało w d*pach :kwasny:

Pojechałem na szrot ..i tak ..dokładki zderzaka Ci nie sprzeda bo sprzedaje cały zderzak , zaślepki bezpieczników też Ci nie sprzeda bo sprzedaje razem z deską ..plastiku tez Ci nie sprzeda bo to element progu ..Co za gamoonie :sick3:

Opublikowano

:foch::rant:

Ku*wa, muszę się przejechać po swojej okolicy jeszcze może coś znajdę.. Przecież nie będę kupował całego błotnika po to żeby mieć nie popękaną dokładkę, a tym bardziej całej deski..

Albo ze śrubokrętem pójdę oglądać te części :evil:

Dzięki :th:

Opublikowano

Jest jeden mały niuans - przy pracującym silniku (1.9 TDI 130 KM 2002r 190tys km) po wyjęciu bagnetu wydobywa się lekki dymek.

niewiem jak z bagnetem ale zawsze jak odkręcisz korek olejowy na silniku ( przy gorącym silniku ) wydobywa się dymek - więc spoko :th:[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2008, 08:58 _________________________________________________

a to dobre :mysli:

http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5327674,Szef_Castrola__wymiana_oleju_szkodzi_silnikowi.html

Opublikowano

Jadę jutro naprawić swój lakier :naughty:www.setniewski.pl zrobię zdjęcia "przed" i "po", spróbuje tez pogadać na temat jakiś zniżek, może uda się coś wynegocjować.. :mysli:

Opublikowano

Jadę jutro naprawić swój lakier :naughty:www.setniewski.pl zrobię zdjęcia "przed" i "po", spróbuje tez pogadać na temat jakiś zniżek, może uda się coś wynegocjować.. :mysli:

jakie maja ceny malowania jednego elementu ... ?

Opublikowano

Mailowałem z nim jakiś czas temu i tak:

1) polerka ok 200zł (jakieś drobne maźnięcia pędzelkiem, mówi że do dogadania nawet bezpłatnie)

2) pytałem o malowanie maski razem z uzupełnianiem odprysków (bardzo wielu odprysków) +/- 400zł

Po rozmowie przez telefon facet wydaje sie bardzo konkretny i swobodnie można z nim pogadać, dogadać się i pozałatwiać :wink4: Także polerka całego samochodu + drobne renowacje zadrapań (tych które nie zejdą przy polerce) może wynieść coś ok 300zł. Ale oczywiście - musi obejżeć lakier, bo dokładnie nie potrafi określić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...