Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WARSZAWSKIE - każdy wtorek g. 19:00.


Kolkov

Rekomendowane odpowiedzi

Jednak niemieckie serwisy nie są takie super bo wymienili pasek dopiero przy 138k km bez zmiany napinacza :rant:

U mnie też zmieniali rozrząd przy takiej mniej więcej ilości km (136 tyś).

Ale z tego co wiem to było wymieniane wszystko.

A u Ciebie wymienili TYLKO pasek - nic więcej - żadnych rolek itp.

Poza tym z tą kontrolką to jest pewniak, że to przez klocki wewnątrz ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • poziek

    5808

  • Reggi

    5029

  • moskal

    4900

  • Flyer

    3009

Top użytkownicy w tym temacie

Chyba nie wymienili tylko napinacza bo wg mechanika reszta wygląda na mniej niż 172k km, pewnie paska bym nie wymieniał ale napinacz miał luzy i juz trochę zniszczył pasek.

Co do klocków to nic na 100% nie jest pewne, ale grubość klocka wewn. po lewej stronie wynosi ze 4mm. Mi się czujnik zapalił jak wracałem na autobanie i zahamowałem z 230 (licznikowo) do prawie zera bo jakiś turek zajechał mi drogę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie wymienili tylko napinacza bo wg mechanika reszta wygląda na mniej niż 172k km, pewnie paska bym nie wymieniał ale napinacz miał luzy i juz trochę zniszczył pasek.

Co do klocków to nic na 100% nie jest pewne, ale grubość klocka wewn. po lewej stronie wynosi ze 4mm. Mi się czujnik zapalił jak wracałem na autobanie i zahamowałem z 230 (licznikowo) do prawie zera bo jakiś turek zajechał mi drogę

tak to już z turkami niestety bywa... :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj na Mineralnej zmieniłem pasek, napinacz i rolkę przy rozrządzie...

Siemka,

to samo ostatnio robiłem i ja tylko do tego jeszcze mi gościu polecił wymiane pompy wody jako ze kasa nie duza a robota taka sama (przy 94 kkm - mam nadzieje ze prawdziwych :mysli:).

Co do spotu to powrot byl zajeeeefajny :evil: Mroz zlapal i na Bemowo to po samym lodzie sie prawie jechało, i d*pa w lewo i w prawo :dance: Rondo ze 3 razy objechalem zanim na Połczynska sie wbilem. Potem jeszcze na BP pare oberkoof e stylu :quattro: wywinąłem i.... rano prawie na flaku dojechalem do roboty bo jakies srubsko mi sie wbiło wrrrrr! :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie wymienili tylko napinacza bo wg mechanika reszta wygląda na mniej niż 172k km, pewnie paska bym nie wymieniał ale napinacz miał luzy i juz trochę zniszczył pasek.

Sorry, ale nie wymienia się części rozrządu tylko całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brynia !!!

No chyba nie wszyscy wolę siedzieć w ciepłym domku.

Zwróć uwagę, że generalnie na spoty przyjeżdżają te same osoby.

Ja nawet byłem z ochroną osobistą :polew: :polew: :polew: ( ale zapewniam, że nie przed Wami) :polew:

Co niektórzy mówią, że to nie ochrona lecz dozorca :polew: więc zobaczę czy zasłuży żeby zabrać go na następny spocik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie wymienili tylko napinacza bo wg mechanika reszta wygląda na mniej niż 172k km, pewnie paska bym nie wymieniał ale napinacz miał luzy i juz trochę zniszczył pasek.

Sorry, ale nie wymienia się części rozrządu tylko całość.

Na napinaczu jest data bodajże miesiąc wcześniejsza od daty produkcji auta. A rozrząd u Niemca był zmieniany rok temu więc jeszcze było widać co zmieniali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie wymienili tylko napinacza bo wg mechanika reszta wygląda na mniej niż 172k km, pewnie paska bym nie wymieniał ale napinacz miał luzy i juz trochę zniszczył pasek.

Sorry, ale nie wymienia się części rozrządu tylko całość.

Na napinaczu jest data bodajże miesiąc wcześniejsza od daty produkcji auta. A rozrząd u Niemca był zmieniany rok temu więc jeszcze było widać co zmieniali

dokladnie calutki rozrzad + pompe wody zgadzam sie w 10000%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jutro wymiana całego rozrządu:

pasek rozrządu, pasek micro, 5 x rolki (rozrządu bodaj 3 i 2 micro), 2 amortyzatory (paska rozrządu i micro), termostat, pompa wody, śruba centralna

Koszt zestawu to 1226 zł (częsci) + 250-300 zł robocizna

Do tego 3 litry G12+ (86 zł), 4-5 litrów wody destylowanej (nie pamiętam kosztu) oraz koszt przesyłki DHL (40.2 zł)

Czyli całość 1226.6 + 300 + 86 + 10 + 40.2 = 1662,8p PLN (jak widać w V8 nie ma tragedii, bo to pełny rozrząd i moim zdaniem wcale drogo nie wyszedł)

Paski contitecha, rolki/napinacze INA (częsci z ASO a nie zamienniki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego 3 litry G12+ (86 zł), 4-5 litrów wody destylowanej (nie pamiętam kosztu) oraz koszt przesyłki DHL (40.2 zł)

A czemu lejesz G12 +, a nie zwykły G12 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tym G12+, szczerze to zapytałem w sklepie jaki polecają i ten polecili, przeczytałem na opakowaniu że można mieszać z G12.... A co zły jest??

Dobry... tak samo jak G12, a różnice już doczytałeś na opakowaniu :tongue4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...