KFX Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 mi się wydaje że to C/3 i C/6 ehhhh, ja miałem u siebie ORI high wszystko.. przy M2 i M4 u mnie pali się też jedno włókno właśnie, ale jak dam na światła postojowe z włącznika, to pali się cała lampa..
AndyN Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 mi się wydaje że to C/3 i C/6 To od czego jest pin4/32 i pin17/32? (...) przy M2 i M4 u mnie pali się też jedno włókno właśnie, ale jak dam na światła postojowe z włącznika, to pali się cała lampa.. A możesz wyjąć lampę tak by żarniki były widoczne i sprawdzić który dokładnie żarnik się świeci? Chodzi o sprawdzenie czy dzieje się dokładnie to samo co u Barrowca? (cytowany mail): http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=200069.msg2575424#msg2575424
KFX Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 świeci się z żarówki środkowej (stop) żarnik 5W. pamiętaj że mam sedana, więc nie wiem jak w avancie jest ja mam 3 żarówki na lampę - przy światłach mijania świecą się wszystkie 3 żarówki: - 5W włókno ze środkowej - zewnętrzna żarówka - wewnętrzna żarówka przeciwmgielna (na obciętej mocy)
barrowiec1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 mi się wydaje że to C/3 i C/6 To od czego jest pin4/32 i pin17/32? Przecież w rozpisce jak wół stoi, że to tylne... A 3 i 6 to może przednie postojowe, bo jakos nigdzie indziej nie ma w rozpisce...
Panton Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 barrowiec1 a ta rozpiska to pewna na 100% jest, że piszesz "jak wół stoi" ? AndyN dobre pytanie postawił...
KFX Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 jak pierwszy rezałem to wszystko to sprawdzałem kolory kabli i ich pozycje w kostce w B6, zanim założyłem MCE z B7. zgadzał mi się każdy kabel i kolor..
barrowiec1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 barrowiec1 a ta rozpiska to pewna na 100% jest, że piszesz "jak wół stoi" ? AndyN dobre pytanie postawił... Pin 3 – Zasilanie lewego światła postojowego (WY) [szaro/czarny] Pin 4 – Zasilanie tylnego lewego światła (WY) [szaro/czarny] Pin 6 – Zasilanie prawego światła postojowego (WY) [szaro/czerwony] Pin 17 – Zasilanie tylnego prawego światła (WY) [szaro/czerwony] no panowie, przeciez według tego rezałem ! i działa ! kolory kabli też mi się zgadzały (przynajmniej te, które trzeba było ciągnąć do MCE), jak była jakaś różnica w kolorach to: 1. jakoś doszedłem po pinie gdzie to było wpięte, 2. winiłem "wersje angielską" i nawet nie zanotowałem czy były inne kolory...
AndyN Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Auto wróciło z urlopowych wojaży, mogłem zabrać się za sprawdzanie. Do żarówki 12W/21W przylutowałem dwa kabelki, w tym jeden miał pin wtyczki C MCE Po podłączeniu jej pod pin4/pin17 i uruchomieniu 'output test' błąd dla danej żarówki nie pojawia się :!: Żarówka cały czas świeci się równym światłem, nie gaśnie, błędu nie ma. Nie ma też błędu gdy po podłączeniu tej żarówki włączyłem światła włącznikiem. Dla żarówki, dla której podpięta była ta "kontrolka" błędu na FIS nie było. Po skręceniu wszystkiego do kupy przyszła mi do głowy jeszcze jedna próba [wiem, mogłem wcześniej o tym pomyśleć ]: wziąć kabelki przylutować do żarówki dwużarnikowej i zobaczyć co wtedy się będzie działo: * po podłączeniu którego żarnika będzie się błąd pojawiał - bo musi, skoro przy żarówce w lampie błąd jest * czy żarnik z testowej żarówki to ten sam żarnik ("1" lub "2" ze zdjęcia poniżej), "który wywala błąd" w żarówce która jest w lampie .... -> bo może to jest problemem, że "zły" żarnik żarówki dwuwłóknowej świeci się w tylnej lampie po włączeniu świateł(:?: )
KFX Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Andy, pisałem od początku - spróbój pozmieniać żarówki, jeśli kable masz dobrze podłączone. zamiast 2 włókien wsadź jedno, kombinuj
AndyN Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Auto wróciło z urlopowych wojaży, mogłem zabrać się za sprawdzanie. Do żarówki 12W/21W przylutowałem dwa kabelki, w tym jeden miał pin wtyczki C MCE Po podłączeniu jej pod pin4/pin17 i uruchomieniu 'output test' błąd dla danej żarówki nie pojawia się :!: Żarówka cały czas świeci się równym światłem, nie gaśnie, błędu nie ma. Nie ma też błędu gdy po podłączeniu tej żarówki włączyłem światła włącznikiem. Dla żarówki, dla której podpięta była ta "kontrolka" błędu na FIS nie było. Po skręceniu wszystkiego do kupy przyszła mi do głowy jeszcze jedna próba [wiem, mogłem wcześniej o tym pomyśleć ]: wziąć kabelki przylutować do żarówki dwużarnikowej i zobaczyć co wtedy się będzie działo: * po podłączeniu którego żarnika będzie się błąd pojawiał - bo musi, skoro przy żarówce w lampie błąd jest * czy żarnik z testowej żarówki to ten sam żarnik ("1" lub "2" ze zdjęcia poniżej), "który wywala błąd" w żarówce która jest w lampie .... -> bo może to jest problemem, że "zły" żarnik żarówki dwuwłóknowej świeci się w tylnej lampie po włączeniu świateł(:?: ) Zrobiłem jak pisałem powyżej czyli wziąłem żarówkę dwużarnikową, przylutowałem trzy kabelki i zacząłem sprawdzać ŻARNIK NR 1 (podpięty pod pin4): * 'output test' M2 - błąd na FIS * włączam światła włącznikiem - błąd na FIS - żarówka nie świeci się tak jasno ŻARNIK NR 2 (podpięty pod pin4): * 'output test' M2 - brak błędu na FIS * włączam światła włącznikiem - błąd na FIS - POPRAWKA: nie ma błędu - żarówka się żarzy Odłączyłem tę żarówkę-próbnik, podłączyłem wszystko tak jak było do tej pory Wyjąłem tylną lewą lampę by widzieć żarniki: * 'output test' M2 - świeci się żarnik nr 1 - światło pulsuje przez monent - błąd na FIS * włączam światła włącznikiem - świeci się żarnik nr 2 :!: - błąd na FIS Dla przypomnienia jak to jest u Barrowca: sprawdzone... i tu mam niespodzianke... podczas output testu m2 i m4 zapala sie wlokno 1. te dluzsze... gdy testuje swiatlo stopu - 2. jednak gdy wlaczam swiatla zapala sie wlokno 2-te krotsze tylko nie pali sie tak mocno jak przy stopie... niezle Sam nic nie wymyślę, z forum chyba też się niczego w tym temacie nie dowiem. Temat na razie odpuszczam, wrócę do niego za jakiś czas, znajdę kumatego elektryka i będziemy kombinować. Na chwilę obecną moda nie polecam, niestety
KFX Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 heh :gwizdanie: nie polecasz bo żarówki nie ogarnąłeś, a czujnik deszczu i inne rzeczy działają?
AndyN Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Bo wk***ia mnie gdy cokolwiek nie działa tak jak powinno. Od tego jest by działało A pomimo kilku prób ustalenia przyczyny nadal jestem w ***** Co działa na pewno: * sam fotochrom w środku - rewelacyjna sprawa, na pewno dorezam fotochromy zewnętrzne. Bardzo przydaje się gdy wleczesz się w kolumnie za jakimś TIRem a za tobą jedzie typ z jakimiś parchatymi HIDami w przednich lampach ... * czujnik deszczu aktywuje wycieraczki gdy na szybie pojawiają się krople deszczu [zależnie od położenia manetki wycieraczek] * szybkość pracy wycieraczek zależy od prędkości auta [wiem, to kodowanie] * CLH nie działa gdy jest jasno * włącznik "auto" włącza xenony gdy zrobi się ciemniej/wjadę do garażu itp. Nie wiem czy działa automatyczne przełączanie DRL/xenon - nie mam jeszcze dodanych lampek DRL więc DRLi nie aktywowałem W momencie przekręcania kluczyka na instalację idzie jakiś 'peak' napięcia, żarówki na moment się zaświecają - nie tylko xenony
barrowiec1 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 ŻARNIK NR 1 (podpięty pod pin4): * 'output test' M2 - błąd na FIS * włączam światła włącznikiem - błąd na FIS - żarówka nie świeci się tak jasno ŻARNIK NR 2 (podpięty pod pin4): * 'output test' M2 - brak błędu na FIS * włączam światła włącznikiem - błąd na FIS - żarówka się żarzy Wyjąłem tylną lewą lampę by widzieć żarniki: * 'output test' M2 - świeci się żarnik nr 1 - światło pulsuje przez monent - błąd na FIS * włączam światła włącznikiem - świeci się żarnik nr 2 :!: - błąd na FIS Jak podpioles zarnik drugi, gdzie nie bylo bledu w output test m2, wywalilo ci blad na fisie po wlaczeniu swiatel... a jaki to jest blad?? przeciez przy wlaczonych swiatlach mają się również żarzyć światła przeciwgielne... które mają być zmostkowane... żeby błędów na fisie nie było wszystko musi być na cacy...
AndyN Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Jak podpiąles zarnik drugi, gdzie nie bylo bledu w output test m2, wywalilo ci blad na fisie po wlaczeniu swiatel... a jaki to jest blad?? przeciez przy wlaczonych swiatlach mają się również żarzyć światła przeciwgielne... które mają być zmostkowane... żeby błędów na fisie nie było wszystko musi być na cacy... Masz rację, pomyliłem się, błędu wtedy nie ma. Piszczenie "z prawej lampy" źle zinterpretowałem Poprawiłem opis: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=200069.msg2588511#msg2588511 Co nie zmienia faktu, że: Odłączyłem tę żarówkę-próbnik, podłączyłem wszystko tak jak było do tej pory Wyjąłem tylną lewą lampę by widzieć żarniki: * 'output test' M2 - świeci się żarnik nr 1 - światło pulsuje przez monent - błąd na FIS * włączam światła włącznikiem - świeci się żarnik nr 2 :!: - błąd na FIS Dla przypomnienia jak to jest u Barrowca: sprawdzone... i tu mam niespodzianke... podczas output testu m2 i m4 zapala sie wlokno 1. te dluzsze... gdy testuje swiatlo stopu - 2. jednak gdy wlaczam swiatla zapala sie wlokno 2-te krotsze tylko nie pali sie tak mocno jak przy stopie... niezle I u Ciebie jest tak samo, inny żarnik zapala się przy 'output test', inny po włączeniu świateł włącznikiem. Z tą różnicą, że u Ciebie nie ma tego ****** błędu żarówek Przeciwmgielne tylne są zmostkowane, w sposób o którym pisaliśmy przez PW (pin4 w obu oprawkach tylnych lamp)
barrowiec1 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 A jakbys odlaczyl to co masz w kostce c/4 i c/17, przeciagnal kabel z 4/32 do odpowiedniego w lampie aby podlaczyc dluzsze wlokno w zarowce I z 17/32 do drugiej lampy I zobacz co bedzie... Moze jest kabel walniety, moze zly kabel podlaczony (takie gdybanie na odleglosc). Jak nie bylo bledu w probce...
AndyN Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Do zrobienia. Potrzebne info na którym pinie wtyczki tylnych lamp jest zasilanie dla M2/M4
Bart-S Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Potrzebne info na którym pinie wtyczki tylnych lamp jest zasilanie dla M2/M4 M2 czyli lewa pozycja to pin 5 we wtyczce tylnej lewej lampy (szaro/czarny). M4 czyli prawa pozycja to pin 3 we wtyczce tylnej prawej lampy (szaro/czerwony).
AndyN Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Potrzebne info na którym pinie wtyczki tylnych lamp jest zasilanie dla M2/M4 M2 czyli lewa pozycja to pin 5 we wtyczce tylnej lewej lampy (szaro/czarny). M4 czyli prawa pozycja to pin 3 we wtyczce tylnej prawej lampy (szaro/czerwony). A jeszcze przeciwmgielne?
KFX Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Andy, weź miernik i sprawdź sobie przecież...
barrowiec1 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Andy, weź miernik i sprawdź sobie przecież... Nie moze sprawdzic bo wszystko ma skopane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się