Skrzynia23 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 panowie ale po co wymieniac caly kompresor?? rownie dobrze mozna wymienic same sprzeglo kompresora a najlepiej to wymienic tylko to co ci odpadło czyli tarcze sprzegla klimatyzacji koszt stosunkowo niewielki i roboty duzo nie ma ja wlasnie dzisiaj wymienilem ta tarcze zaplacilem 90PLN + 6 amortyzatorkow(gumek) po 6PLN szt dodam ze w tamtym roku juz wymienialem ta tarcze i przyszlo mi ja znowu wymienic
numen1 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Ja dziś byłem w serwisie Klimy, i dowiedziałem się dlaczego niby zrywają się sprzęgła sprężarki. Sprzęgło zrywa się w tedy gdy coś się dzieje ze sprężarką, zrywa się sprzęgło aby zapobiec zatrzeniu sprężarki :/ ( tak mi powiedział fachowiec ) Skrzynia23 A ty wymieniłeś Tarcze + gumki i klima śmiga? Ja wcześniej kupiłem same gumki, a po otworzeniu sprzęgła okazało sie ze gumek całkowicie starte, a bolczyki na sprzęgle wyłamane.
Skrzynia23 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 tak wymienilem tarcze + gumki i klima smigala rok czasu az tydzien temu przestala, dzisiaj znowu to wymienilem, nabilem klimke i chlodzi az milo za pierwszym razem tarcza sprzegla rozsypala mi sie w drobny mak a ostatnio ukrecilo mi ja tak jak u ciebie na zdjeciu
cwpisz Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 tak wymienilem tarcze + gumki i klima smigala rok czasu az tydzien temu przestala, dzisiaj znowu to wymienilem, nabilem klimke i chlodzi az milo za pierwszym razem tarcza sprzegla rozsypala mi sie w drobny mak a ostatnio ukrecilo mi ja tak jak u ciebie na zdjeciu Kurcze - właśnie o to mi chodzi: jak sprawdzić, czy kompresor padł, czy nie? Jeśli obyłoby się bez wymiany kompresora, to byłbym wniebowzięty P.
numen1 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 No właśnie jak sprawdzić? U mnie po włączeniu ECON sprężarka robi się Zimna, ale powietrze nie leci ciepłe. Z tego co dziś mówił mi Spec od Klimy to Sprężarka powinna być dobra. Umieść cytattak wymienilem tarcze + gumki i klima smigala rok czasu az tydzien temu przestala, dzisiaj znowu to wymienilem, nabilem klimke i chlodzi az milo To wyciągałeś całą Sprężarkę? Czemu nabijałeś klime?
Skrzynia23 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 no to wymiencie najtanszym kosztem tarcze sprzegla + 6 gumek i sie okaze czy zadziala u mnie na Vagu bylo 0 bledow wszystkie zawory sprawne a sprezarka nie ruszala bo bylo zerwane owe sprzeglo(zabierak ktory napedza kompresor)
cwpisz Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 no to wymiencie najtanszym kosztem tarcze sprzegla + 6 gumek i sie okaze czy zadziala u mnie na Vagu bylo 0 bledow wszystkie zawory sprawne a sprezarka nie ruszala bo bylo zerwane owe sprzeglo(zabierak ktory napedza kompresor) No właśnie chciałbym to zrobić możliwie jak najniższym kosztem, ale bez stwierdzenia czy kompresor jest zatarty czy nie, raczej nie będę niczego ruszał ani kupował - jeśli jest zatarty, to najniższy koszt polega na kupnie regenerowanego kompresora i sprzęgła z gumkami - nie mam ochoty wydawać kasy na sprzęgło, które i tak się zaraz zerwie, po czym kupować następne + kompresor; jeśli jednak nie jest zatarta, to kupuję samo sprzęgło (+ gumki) i to wszystko. Ponowię pytanie: jak sprawdzić, czy kompresor jest zatarty? Czy jedyna metoda to "na chama" założyć nowe sprzęgło i patrzeć, czy się również nie zerwie??? Nie do końca mi się to podoba...
A4_Dominik_WAW Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Panowie z kolegą rozebraliśmy jego sprężarkę i napotkałem na taki problem. Po zdjęciu tej pokrywki na sprzęgło moim oczom ukazał się zerwany ten rant zaznaczony na zdjęciu strzałką: natomiast pierścień segera jest cały może lekko podgięty, czy jak wymienię sprzęgło powinno być dobrze ?
adadur Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 jak rant jest zerwany na całym obwodzie to kicha - zeger nie będzie się trzymał. Jeśli na części, hmmm kwestia ile, może warto spróbować montować lub zadzwońcie do fachmanów od sprężarek w temacie wirnika.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Lipa jest całkowicie zerwany nie wygląda na to żeby seger miał się na czym trzymać. W sumie to cały ten rant jest oderwany co robić z taką sprężarką ? Myślałem że wymieni się sprzęgło i będzie wszystko śmigało.
adadur Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Jechać spuścić czynnik by go zważyli i umówić się że po wymienie sprężarki się wróci na nabicie. Dzwonić do macherów od sprężarek czy wzieli by wrozliczeniu a dali sprawną - tak najprościej chyba.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Jechać spuścić czynnik by go zważyli i umówić się że po wymienie sprężarki się wróci na nabicie. Dzwonić do macherów od sprężarek czy wzieli by wrozliczeniu a dali sprawną - tak najprościej chyba. Sprężarka już wyjęta z auta leży na stole i czeka na swój dalszy los
adadur Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 No to wymienić ją na sprawną - nieuszkodzony wirnik i nowe sprzęgło u gości co je regenerują - stara próbować w rozliczenie wcisnąć.
pstan Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Panowie możecie powiedzieć która z tych żeczy sypie się przy zerwaniu tego sprzęgiełka bo nie chciałbym kupić nie to co trzeba, sprężarka to 6seu12c http://allegro.pl/zabierak-metalowy-sprzegla-denso-6seu12c-7seu16c-i1589400989.html http://allegro.pl/sprzeglo-samozrywalne-7seu16c-6seu12c-5sl12c-i1611198451.html Z góry dzięki
Krzy0 Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Panowie z kolegą rozebraliśmy jego sprężarkę i napotkałem na taki problem. Po zdjęciu tej pokrywki na sprzęgło moim oczom ukazał się zerwany ten rant zaznaczony na zdjęciu strzałką: natomiast pierścień segera jest cały może lekko podgięty, czy jak wymienię sprzęgło powinno być dobrze ? Ja w zeszlym roku zmieniałem sprzegiełko bez wyjmowania sprezarki i nie wiedziałem ze tam jest ten seger i zerwałem ten próg,jezdze bez tego segera juz ponad rok i na razie jest ok
czester Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Czy łożysko w sprężarce 6SEU14C i 6SEU12C jest takie samo ?
pstan Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Panowie po przestudiowaniu kilku postów m.in tego wymieniłem te nieszczęsne sprzęgiełko i wszystko było ok leciało lodowate powietrze z nawiewów po jakiś 5minutach usłyszałem zgrzyt delikatny dymek spod maski i sprzęgiełko znowu się zerwało. Jakieś pomysły czy to znaczy że tego kompresora już się nie da ożywić?
wypsiu Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Przerabiałem już ten problem,kompresor do wymiany ....
pstan Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 A czy zamiast kompresora 6seu12c można włożyć jakiś inny np 14c? Bo szukałem na allegro i nie ma tego za wiele. Ewentualnie może ktoś coś polecić?
wypsiu Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Ja nic nie kombinował tylko kompresor kupiłem w Inter Cars,a po zdaniu starego dostałem jeszcze zwrot 310zł .....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się