Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Bi-xenon - parowanie - jak temu zapobiec ? i jaki % zaparowania u Was ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie powodem słabej szczelności może być też brak porządnego dokręcenia tylnego wieka reflektora - ori śruby rozorały gwint w plastiku i teraz trochę dokręcę a dalej śrubeczki kręcą się tylko w miejscu. Jak to wygląda u Was?

Opublikowano

U mnie tak samo wygląda sprawa z śrubkami, wydaje mi się że wilgoć tamtędy się nie dostaje ale na wszelki wypadek wazelinkę dałem też na tą uszczelkę od wieka.

Opublikowano

a ja skorzystałem z porady Malika ( wygrzania lamp w piekarniku ) oraz wazelina na te właśnie śruby regulacyjne i od roku spokój :good:

Opublikowano

Dobra, HiRide - Twój manual odnośnie rozbierania reflektora + to co podesłał Muskel1 i teraz mogę działać :) Do zlotu pewnie nie zdążę ale od 17 zaczynam urlop więc będzie troszkę więcej czasu na rezanko :good:

Opublikowano

Tutaj rozwiazanie (dokument PDF) z DE na parujace lampy Bi-xenony

http://www.file-upload.net/download-1746287/xenon_abdichten_8e.pdf.html

dobra, to teraz niech ktoś to przełoży na normalny język :przebiegly:

Jak już obrazkowego nie rozumiesz to już źle z Tobą chłopie :polew:

Opublikowano

tam są jedynie strzałki, nie do końca można to pojąć (co innego jak ktoś już przez to przechodził i rżnie cwaniaka bądź nie przechodził ale też cwaniaczy :guma:) wytłumacz mi 4 obrazek od góry, a tak w ogóle to opisz całą operację jak dla Ciebie jest to banalnie proste :cool1:

Opublikowano

Dzisiaj to przetlumacze, wstawilem bez tlumaczenia bo wydawalo mi sie, ze dosc dobrze jest pokazane ilustracyjnie ale skoro sa problemy to nie ma sprawy. Wstawie na nowo przetlumaczone. :wink4:

Opublikowano

tam są jedynie strzałki, nie do końca można to pojąć (co innego jak ktoś już przez to przechodził i rżnie cwaniaka bądź nie przechodził ale też cwaniaczy :guma:) wytłumacz mi 4 obrazek od góry, a tak w ogóle to opisz całą operację jak dla Ciebie jest to banalnie proste :cool1:

Rozluźnij poślada bo Ci za uszami zacznie trzeszczeć :wink4:

Opublikowano

tam są jedynie strzałki, nie do końca można to pojąć (co innego jak ktoś już przez to przechodził i rżnie cwaniaka bądź nie przechodził ale też cwaniaczy :guma:) wytłumacz mi 4 obrazek od góry, a tak w ogóle to opisz całą operację jak dla Ciebie jest to banalnie proste :cool1:

Rozluźnij poślada bo Ci za uszami zacznie trzeszczeć :wink4:

tam nie ma czego tłumaczyć :naughty: widać dokładnie gdzie gumę naciągnąc

Opublikowano

No niby nie trzeba ale zeby nie bylo niedomowien to prosze:

xenonabdichten8e1.jpg

xenonabdichten8e2.jpg

Opublikowano

dzięki Muskel :notworthy:, a Ciebie hornet pozdrawiam, jesteś taki zabawny i mądry (ale zamiast pomóc w temacie to ty się okazujesz specjalistą od męskich pośladków :travolta: )

Opublikowano

likon na te sruby i do d

Co tu duzo wymyslac jak przyczyna ta sama? :wink4:

Ten watek jest dosc sary ale natrafilem na niego przypadkiem, przypadkiem wiec pomyslalem, ze wstawie i pokaze jak sobie z tym w DE poradzili. To, ze Ameriki nie odkrylem, jest mi jasne ale jako uzupelnienie do istniejacego juz rozwiazania nie zaszkodzi :wink4:

Opublikowano

Temat o wymianie o-ringów znalazłem jakiś rok temu na audizine. Tak naprawdę nie rozwiąże to problemu - w moim przypadku nie udało się znaleźć idealnej uszczelki. Jak zakładałem rozmiar większą to raz że kruciec nie chciał wejść spowrotem - dwa: jak już wszedł na hama to nie dało się regulować/obracać krućcem. Problem rozwiązałem przy pomocy szlifierki - niestety teraz o-ring nie jest idealnie równy i przez to dalej paruje. Wazelinka powinna rozwiązać ten problem i na tym bym się skupił (nawet w przypadku pozostawienia ori uszczelki).

Opublikowano

ty się okazujesz specjalistą od męskich pośladków :travolta:

bez komentarza to pozostawię :pali:

Opublikowano

Witam,

Również miałem problem z parującą (prawą) lampą. Dzisiaj zacząłem szukać przyczyny i właśnie przez przypadek zlokalizowałem nieszczelność w regulacji. Pytanie. Czy ta śruba regulacyjna obsługuje regulację w poziomie czy w pionie?

Opublikowano

Witam,

Również miałem problem z parującą (prawą) lampą. Dzisiaj zącząłem szukać przyczyny i właśnie przez przypadek zlokalizowałem nieszczelność w regulacji. Pytanie. Czy ta śruba regulacyjna obsługuje regulację w poziomie czy w pionie?

w pionie

Opublikowano

Dzięki za szybką odpowiedź.

Dzisiaj myłem samochód, lampa nie paruje :>. U mnie wytarczyło czyszczenie oringu i złożenie całego systemu ustawienia świateł wg oryginału - bez żadnej wazeliny! :tongue4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...