okidoki81 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 vag jest wiec podłacze i sie zobaczy błędy itd
Kowi87 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 vag jest wiec podłacze i sie zobaczy błędy itd błedy błędami, jeśłi właściciel sie zgodzi zrób mu logi dynamiczne albo przynajmniej sprawdź auto na blokach dynamicznych czy turbo łąduje tyle ile powinno itp
okidoki81 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 ja chce jeżdzic tanio i bezawaryjnie[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 22:31_________________________________________________a ile powinno ładowac
pastaldo Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 takie rzeczy to tylko w erze W rzeczywistości jest tak że możesz kupic fajna zadbaną furke i będzie sie co chwile coś sypać a może być tak że kupisz łocha i nie będziesz dokładał latami. Dlatego różnie bywa
Kowi87 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 ja chce jeżdzic tanio i bezawaryjnie[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 22:31_________________________________________________a ile powinno ładowac jak wejdziesz na grupe 11 to mierzone cisnienie powinno być mniej wiecej równe zadanemu czyli 1948mbar oczywiscie ten stan zobaczysz tylko przy wcisnietym na max pedale gazu dlatego lepiej bedzie jak ogarniesz sobie kogoś kumatego pod wzgledem vaga
okidoki81 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 nie lpg juz nie chce jeszcze nigdy nie miałem diesla
Dev Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 no to lepiej szukaj z LPG :wink4: :wink4: diesel jest o wiele bardziej kosztowny w ewentualnych naprawach
rookie Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 AVG jest najlepszy, a inwestować będziesz jak w każdy inny. Jak będziesz użytkował auto to eksploatacja i tak zrobi swoje. Nie mówiąc już o takich czynnikach jak poprzedni właściciele, kręcony przebieg itp. Generalnie bierz AVG z małym przebiegiem, który sprawdź w ASO.
zib0l Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 nie bede cie zachecal na AFN-a, bo mam taki, ale jak sie natrafil to taki kupilem w niemcach, co moge powiedziec auto do spokojnej jazdy - super sie zbiera- a kiedy trzeba tez przycisnie Wymienialem w nim rurke odmy - cieknacy olej, urwany krociec przy bloku korbowym - mowia ze standard w afn-ach, w bagazniku centralny padl silniczek ( szkoda ze juz nie zrobili na ..magnez:P)a tak to lac paliwko i wymieniac oleje i filtry:) pozdrawiam...
yanosho Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 AFN/AVG mają mniejsze spalanie względem AJM/ATJ AJM/ATJ lepsza kultura pracy w porównaniu do AFN/AVG
Dev Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 AJM/ATJ lepsza kultura pracy w porównaniu do AFN/AVG chyba odwrotnie...
yanosho Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 a to ciekawe od kiedy to silniki VP chodzą ciszej od PD :>
davidoati Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Każdy motor ma swoje wady i zalety Ale jak będziesz szukał kieruj się stanem nie ma co przesadnie nastawiać się na konkretny motor bo można trafić padake a potem będzie że miał niby być bezawaryjny ...
yanosho Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 porównywanie kultury pracy AFN-a do np. AJM-a to dla mnie nieporozumienie PD zawsze będzie ciszej i bardziej miękko pracował
ficjor Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 W dobie kręconych przebiegów (czasami nawet i więcej niż o połowę) nie nastawiałbym się konkretnie na VP czy PD , lecz po prostu wziąłbym to co po prostu trafiło by się w dobrym stanie. Przebieg nie powinien być kryterium w wyszukiwaniu auta na różnych łotomotach i alledrogach.
miczek.mk Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 na moja 2.6 nie mogę narzekać bo już nie jeden w dieslu próbował i po włączeniu 3 biegu oglądał tylni zderzak, ale nie chodzi o to chcę coś młodszego Jeśli Twoje 2.6 ABC jest porządne i przyzwoicie wyposażone, to zakładaj sekwencyjną instalację LPG, dobry diesel z chipem jest faktycznie lepszy (mam obydwa, więc mam porównanie), ale droższy w zakupie i trudno znaleźć prawdziwie porządnego. A zmiana samochodu, "bo chcę nowszego" to może ma sens jak przesiądziesz się o generację (np. B6 czy B7), ale dla kilku latek czy dla liftu - to operacja całkowicie bez sensu.
rookie Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Bzdury gadacie, dalej można wyhaczyć AVG z zaj3!stym przebiegiem i w super stanie: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b4ebk3lwyhxn lukaj i wybieraj, jest mnóstwo AVG w super stanie od prywatnego właściciela http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b4fcr3r2vfuo
gizmus2006 Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 A ja jeszcze coś poradzę troszkę OT. Ciężko będzie o to, ale gra warta świeczki... Pooglądaj się za Quattro docenisz zimą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się