Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Jaki silnik diesla wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

skoro mówisz o Turbo mnie jakoś te turbiny nie przekonują nie ma to jak prosta V z 193 kucami :kox:

eeeee tam..... :> :> :> :>

fajna jest V6-ka, fajnie chodzi, fajnie sie zbiera jak pisałem wczesniej

ale w kosztach jest drozsze od 1.8

był juz post na forum na ten temat, cięzko jest jednoznacznie okreslic

wszystko zalezy od tego kto czego oczekuje od auta

Opublikowano

Teraz moda na male pojemnosci z turbinami... jezdzilem np golfem 6 1.4 tfsi i fajnie ale...

Brzmienia 6 garkow zadna turbina nie zastapi

mimo ze 2.0 turbo np w evo x tez brzmi kosmicznie jak zasysa te tony powietrza... ale to juz inna bajka

Ja osobiscie polecam wolnossace duze pojemnosci... daja duzo frajdy naprawde :kox::naughty::decayed:

Opublikowano

bezyna to bezyna ! Zaden diesel jej nie dorowna

Opublikowano

bezyna to bezyna ! Zaden diesel jej nie dorowna

pod wzgledem czego :mysli:

Opublikowano

Chociażby ciszy pracy silnika co w benzynie jest bóstwem i odpalaniem w mrozach przy -35 nawet zarżniętym silnikiem :decayed::wink4: A dlaczego i po co na co będzie zaraz offtopic więc trzymajmy się tematu :hi:.

Opublikowano

Chociażby ciszy pracy silnika co w benzynie jest bóstwem i odpalaniem w mrozach przy -35 nawet zarżniętym silnikiem :decayed::wink4: A dlaczego i po co na co będzie zaraz offtopic więc trzymajmy się tematu :hi:.

i tyle plusów :kox:

bo ta sama moc przy tej samej wadze jest porównywalna jedyne co to vmax wiekszy kosztem większego spalania

Dla niedowiarków ARL VS AEB w golfie

Temat jest jest jakiego diesla wybrać wiec o benzynie tu nie piszmy :gwizdanie:

B5 najlepiej ATJ :good:

Opublikowano

Najbardziej ekonomiczny, a przy tym żwawy jest silnik AVG.

Jednym z najważniejszych argumentów jest też to, że można spokojnie ten silnik i model utrzymać.

A to dzięki dostępnym i taniejącym częściom zamiennym.

Co z tego że będę miał AJM czy AWX jak pompowtryski są ku3&wsko drogie. A wiadomo, że i tak padną i tak padną.

Części do rozrządu też są od razu o wiele droższe.

Opublikowano

Z tymi częściami do rozrządu nie przesadzaj, bo wychodzi bardzo podobnie, gdyby wymienic naprawde komplet to jest różnica max 50zł, ostatnio tak podliczyliśmy na sklepie :gwizdanie: czesci INA contitech i ryville

Opublikowano

racja ON ale kolega stwierdził ze PB zostaje i chwalimy za to jego decyzje ;) jednego klekota na drodze mniej :naughty:

Opublikowano

racja ON ale kolega stwierdził ze PB zostaje i chwalimy za to jego decyzje ;) jednego klekota na drodze mniej :naughty:

Co wy z tymi wtryskami i pompowtryskami, czy naprawde tak padają ,nie sądze :gwizdanie: a w gnojowozach na pompie to i na rzepaku pojeździsz :gwizdanie:

A serwis klekota to wymiana oleju i filtrów które wymieniasz co 15tys km czyli wkładasz 300zł :gwizdanie: a jak sie tankuje ruska rope z niewiadomego pochodzenia no to wybacz, samemu przyczynia sie do zajechania wtrysków :gwizdanie:

Opublikowano

inna bajka jeśli chcesz jeździć na frytach. to najlepiej SWAP na silnik ze starego meska :decayed:

P.S tak naprawdę są mniej wytrzymalsze i droższe w eksploatacji ob PB

jeździsz 3-4 lata zaoszczędzisz kilka tysięcy na ON ale zrób wtryski w ON a PB to koszt wychodzi na 0 :wink4:

nie wspomnę o regeneracji turbin itp :cool1:

Taka prawda

Opublikowano

inna bajka jeśli chcesz jeździć na frytach. to najlepiej SWAP na silnik ze starego meska :decayed:

P.S tak naprawde sa mniej wytrzymalsze i drozsze w espoatacji ob PB

jezdzisz 3-4 lata zaoszczedzisz kilka tysiecy na ON ale zrob wtryski w ON a PB to koszt wychodzi na 0 :wink4:

Taka prawda

zadna prawda, mniej wytrzymalsze powiadasz, zobacz w watek o przebiegach, który PB tyle ujedzie :gwizdanie: a naprawa wtrysków to koszt 80 - 140zł za końcówke(bosio) plus 50zł od wtysku za regulacje, pompwtryski nieco drozsze, ale to też nie jest tragedia raz wywalic ok tysiaka na spokojne 350tys km :gwizdanie:

Ceny i to mocniejszych niz seryjne

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=71676

Opublikowano

mówisz o zwykłym ON

no ok zgadza się to powodzenia się w toczeniu i słuchanie pięknego dźwięku jaki wydaje stary ON :hi:

zgadza się przejedzie więcej ale byle JAK a V na pewno NIE byle jak :polew:

można się tak spierać bez końca Ja wole dobry mocny silnik bez turbin tylko PB

inni wola jeździć On bo jeżdżą oszczędnie ale za TO byle jak :wink4:

Każdy ma swoje zdanie i ma do tego prawo ;)

Stare silniki ON tak ale nowe przy takich przebiegach maja wtryski robione już nie jeden raz a koszt wymiany pompy i wtrysków jest nie porównywalny do starych ON

Opublikowano

mówisz o zwykłym ON

no ok zgadza się to powodzenia się w toczeniu i słuchanie pięknego dźwięku jaki wydaje stary ON :hi:

zgadza się przejedzie więcej ale byle JAK a V na pewno NIE byle jak :polew:

można się tak spierać bez końca Ja wole dobry mocny silnik bez turbin tylko PB

inni wola jeździć On bo jeżdżą oszczędnie ale za TO byle jak :wink4:

Każdy ma swoje zdanie i ma do tego prawo ;)

Stare silniki ON tak ale nowe przy takich przebiegach maja wtryski robione już nie jeden raz a koszt wymiany pompy i wtrysków jest nie porównywalny do starych ON

Ale my rozmawiamy o starych a nie nowych ON :wink4:

A autor wątku w końcu nie wiem czy dalej szuka ON czy odpusciłtemat

Opublikowano

odpuścił wygrała V i zostaje w Grazu :tongue4:

Opublikowano

panowie od PB :D prosze uciekac do watku SILNIKI BENZYNOWE :D i unikniemy sporow :]

Opublikowano

to tylko wymiana zdań :naughty:

Opublikowano

a wg mnie rozwalacie temat dla chlopa ;]

Opublikowano

na luza niech pisza ja sobie poczytam i wyciągne wnioski

Opublikowano

Bierz AHH - cholernie dobra baza do modyfikacji i najłatwiej trafić w dobrym stanie bo te ori 90 PS skutecznie odstraszają katów i morderców :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...