Dev Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 skoro mówisz o Turbo mnie jakoś te turbiny nie przekonują nie ma to jak prosta V z 193 kucami eeeee tam..... :> :> :> :> fajna jest V6-ka, fajnie chodzi, fajnie sie zbiera jak pisałem wczesniej ale w kosztach jest drozsze od 1.8 był juz post na forum na ten temat, cięzko jest jednoznacznie okreslic wszystko zalezy od tego kto czego oczekuje od auta
arre Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Teraz moda na male pojemnosci z turbinami... jezdzilem np golfem 6 1.4 tfsi i fajnie ale... Brzmienia 6 garkow zadna turbina nie zastapi mimo ze 2.0 turbo np w evo x tez brzmi kosmicznie jak zasysa te tony powietrza... ale to juz inna bajka Ja osobiscie polecam wolnossace duze pojemnosci... daja duzo frajdy naprawde
lukaseq1 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 bezyna to bezyna ! Zaden diesel jej nie dorowna
Kowi87 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 bezyna to bezyna ! Zaden diesel jej nie dorowna pod wzgledem czego
Duch^ Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Chociażby ciszy pracy silnika co w benzynie jest bóstwem i odpalaniem w mrozach przy -35 nawet zarżniętym silnikiem A dlaczego i po co na co będzie zaraz offtopic więc trzymajmy się tematu .
Kowi87 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Chociażby ciszy pracy silnika co w benzynie jest bóstwem i odpalaniem w mrozach przy -35 nawet zarżniętym silnikiem A dlaczego i po co na co będzie zaraz offtopic więc trzymajmy się tematu . i tyle plusów bo ta sama moc przy tej samej wadze jest porównywalna jedyne co to vmax wiekszy kosztem większego spalania Dla niedowiarków ARL VS AEB w golfie Temat jest jest jakiego diesla wybrać wiec o benzynie tu nie piszmy :gwizdanie: B5 najlepiej ATJ
rookie Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Najbardziej ekonomiczny, a przy tym żwawy jest silnik AVG. Jednym z najważniejszych argumentów jest też to, że można spokojnie ten silnik i model utrzymać. A to dzięki dostępnym i taniejącym częściom zamiennym. Co z tego że będę miał AJM czy AWX jak pompowtryski są ku3&wsko drogie. A wiadomo, że i tak padną i tak padną. Części do rozrządu też są od razu o wiele droższe.
Kowi87 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Z tymi częściami do rozrządu nie przesadzaj, bo wychodzi bardzo podobnie, gdyby wymienic naprawde komplet to jest różnica max 50zł, ostatnio tak podliczyliśmy na sklepie :gwizdanie: czesci INA contitech i ryville
K2 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 racja ON ale kolega stwierdził ze PB zostaje i chwalimy za to jego decyzje jednego klekota na drodze mniej
Kowi87 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 racja ON ale kolega stwierdził ze PB zostaje i chwalimy za to jego decyzje jednego klekota na drodze mniej Co wy z tymi wtryskami i pompowtryskami, czy naprawde tak padają ,nie sądze :gwizdanie: a w gnojowozach na pompie to i na rzepaku pojeździsz :gwizdanie: A serwis klekota to wymiana oleju i filtrów które wymieniasz co 15tys km czyli wkładasz 300zł :gwizdanie: a jak sie tankuje ruska rope z niewiadomego pochodzenia no to wybacz, samemu przyczynia sie do zajechania wtrysków :gwizdanie:
K2 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 inna bajka jeśli chcesz jeździć na frytach. to najlepiej SWAP na silnik ze starego meska P.S tak naprawdę są mniej wytrzymalsze i droższe w eksploatacji ob PB jeździsz 3-4 lata zaoszczędzisz kilka tysięcy na ON ale zrób wtryski w ON a PB to koszt wychodzi na 0 nie wspomnę o regeneracji turbin itp Taka prawda
Kowi87 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 inna bajka jeśli chcesz jeździć na frytach. to najlepiej SWAP na silnik ze starego meska P.S tak naprawde sa mniej wytrzymalsze i drozsze w espoatacji ob PB jezdzisz 3-4 lata zaoszczedzisz kilka tysiecy na ON ale zrob wtryski w ON a PB to koszt wychodzi na 0 Taka prawda zadna prawda, mniej wytrzymalsze powiadasz, zobacz w watek o przebiegach, który PB tyle ujedzie :gwizdanie: a naprawa wtrysków to koszt 80 - 140zł za końcówke(bosio) plus 50zł od wtysku za regulacje, pompwtryski nieco drozsze, ale to też nie jest tragedia raz wywalic ok tysiaka na spokojne 350tys km :gwizdanie: Ceny i to mocniejszych niz seryjne http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=71676
K2 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 mówisz o zwykłym ON no ok zgadza się to powodzenia się w toczeniu i słuchanie pięknego dźwięku jaki wydaje stary ON zgadza się przejedzie więcej ale byle JAK a V na pewno NIE byle jak można się tak spierać bez końca Ja wole dobry mocny silnik bez turbin tylko PB inni wola jeździć On bo jeżdżą oszczędnie ale za TO byle jak Każdy ma swoje zdanie i ma do tego prawo Stare silniki ON tak ale nowe przy takich przebiegach maja wtryski robione już nie jeden raz a koszt wymiany pompy i wtrysków jest nie porównywalny do starych ON
Kowi87 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 mówisz o zwykłym ON no ok zgadza się to powodzenia się w toczeniu i słuchanie pięknego dźwięku jaki wydaje stary ON zgadza się przejedzie więcej ale byle JAK a V na pewno NIE byle jak można się tak spierać bez końca Ja wole dobry mocny silnik bez turbin tylko PB inni wola jeździć On bo jeżdżą oszczędnie ale za TO byle jak Każdy ma swoje zdanie i ma do tego prawo Stare silniki ON tak ale nowe przy takich przebiegach maja wtryski robione już nie jeden raz a koszt wymiany pompy i wtrysków jest nie porównywalny do starych ON Ale my rozmawiamy o starych a nie nowych ON A autor wątku w końcu nie wiem czy dalej szuka ON czy odpusciłtemat
SkOs Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 panowie od PB prosze uciekac do watku SILNIKI BENZYNOWE i unikniemy sporow :]
okidoki81 Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Opublikowano 23 Maja 2011 na luza niech pisza ja sobie poczytam i wyciągne wnioski
elmichalkw Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Bierz AHH - cholernie dobra baza do modyfikacji i najłatwiej trafić w dobrym stanie bo te ori 90 PS skutecznie odstraszają katów i morderców
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się