Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Jaki silnik diesla wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość lightfighter87
Opublikowano

Muszę stanąć w obronie 1z :decayed: Juz 2 rok zasuwam tym potworkiem, zero jakichkolwiek problemów z silnikiem.

Oczywiście olej, filtry, rozrząd i cała reszta na czas a nie ostatnią chwilę, dodatki LM i śmiga.

Ktoś powie że w 1z nie ma dobrej bazy tak jak AFN czy chociaż AHH - coś w tym jest ale np. mój zecior 130hp/315nM z tym wynikiem zwinnie porusza się po drogach i podczas wyprzedzania. Nie muszę martwić się o takie rzeczy jak dwumas czy turbo ze zmienną geometrią.

Opublikowano

AVG kup :)

Opublikowano

Mam w pracy Oktavie ze 110 pod maska właśnie jeszcze z pompie rozdzielaczowej i ma w tej chwili 480tyś, autko od nowości u nas, katowane niemiłosiernie i dalej lata bez żadnego prpblemu :) więc żywotność tych silników jest znaczna :decayed:

Opublikowano

kup 2.8, zaloz LPG i bedziesz szczesliwy :) bez turbin, pompowtrysków, dwumasów, EGRow, nieszczelnosci dolotu, niedogrzewania, klekotania i dymienia :cool1:

Opublikowano

kup 2.8, zaloz LPG i bedziesz szczesliwy :) bez turbin, pompowtrysków, dwumasów, EGRow, nieszczelnosci dolotu, niedogrzewania, klekotania i dymienia :cool1:

Coś w tym jest ale są ludzie którzy lubią diesla i już...

A ja mam Focusa który 5 lat latał bez najmniejszej usterki a po założeniu LPG co chwila coś się dzieje. A to lambda a to świece a to filtr a to nieszczelność, falowanie obrotów, kolejne dostrajanie... Może nie są to takie poważne rzeczy jak turbina czy dwumas ale skutecznie denerwują.

Opublikowano

ja też miałem raz auto na gaz i to był ostatni raz który zdecydowałem się na to paliwo :) - ciągłe usterki, dostrajanie, bardzo czuły na jakość paliwa, rozgrzewanie motoru na PB zmniejsza opłacalność LPG, większy koszt przeglądu, zmniejszona powierzchnia bagażnika itd...

Dlatego kolejny zakup to DIESEL ;) zastanawiałem się nad autem zasilanym PB ale chciałem sprawdzić jak to będzie z ON... i póki co jestem zadowolony z wyboru ;)

Opublikowano

ja też miałem raz auto na gaz i to był ostatni raz który zdecydowałem się na to paliwo :) - ciągłe usterki, dostrajanie, bardzo czuły na jakość paliwa, rozgrzewanie motoru na PB zmniejsza opłacalność LPG, większy koszt przeglądu, zmniejszona powierzchnia bagażnika itd...

Dlatego kolejny zakup to DIESEL ;) zastanawiałem się nad autem zasilanym PB ale chciałem sprawdzić jak to będzie z ON... i póki co jestem zadowolony z wyboru ;)

Widzę, że razem z przedmówcą nie mieliście nigdy prawidłowo założonej i dostrojonej instalacji gazowej, przez takich gazowników- partaczy potem krążą opinie że gaz to do kuchenki :wink4:

A co do focusa to silniki zetec do gazowania niestety nie nadają :no:

Opublikowano

Zeteci mozna gazowac ale trzeba "podpinac" specjalny płyn smarujacy

subaru ma to samo gów...no

Opublikowano

Zgadzam sie z opinia kolegow

ja jestem raz w roku na przegladzie gazu co prawda duzo nie jezdze ale z junkersem zero problemow... nic sie nie psuje itp :naughty:

Opublikowano

To, że gazownik chociaż był polecony okazał się mało rzetelny to inna historia... Ale dużo łatwiej trafić na partacza niż na fachowca. Jakoś tak wśród gazowników wybitnie...

Opublikowano

To, że gazownik chociaż był polecony okazał się mało rzetelny to inna historia... Ale dużo łatwiej trafić na partacza niż na fachowca. Jakoś tak wśród gazowników wybitnie...

Z gazownikami to teraz podobne historie jak serwisy typu klimatyzacja plus wulkanizacja, robimy raz dwa potem płać i spadaj. Każdy chce zarobić, ale nie każdy ma potrzebną wiedzę i przykłada się do roboty :thumbdown:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...