edekxp Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Szukałeś tu: http://allegro.pl/listing/listing.php?description=1&order=p&string=8E0953549n&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=seng-v6-p-2-mt-1029 Drogo stoją.Ja kupiłem za 70zł.Gość chyba nie wiedział że ten moduł jest droższy niż F Edytowane 7 Listopada 2014 przez edekxp
Voucher Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Moduł z literką Q z B7 podejdzie do B6?
nitroo Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Tak. Wałkowane 1000000000000000000000000000000 razy
Patryś Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) * 0?xxx: Kierownica o 0 = standardowa (bez multifunkcji) o 1 = kierownica trójramienna (sportowa) o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia o 3 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu o 4 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem **** W naszym przypadku : Audi A4, hamulce FN3 15", diesel, manual, loginem jest : 09555 Od razu po zalogowaniu się przechodzimy do RECODE (pierwsza kratka) i kodujemy : Układamy CODE z poniższych informacji * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic **** W naszym przypadku do zakodowania potrzebowaliśmy : 04255 Niedługo będę zakładał multifunkcje z b8. Moje pytania wobec tego, 1. Mam zakodować kiere - o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia czy - o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem Bo telefonu nie mam. 2.Login w ABS ori jest 09555. Po zmianie modułu powinienem zakodować 04255 czy 04555 bo mam hamulce 345mm z S4. Edytowane 3 Grudnia 2014 przez Patryś
Loneliness Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, Mam w swoim Audi a4 B7 Kierownice trójramienna bez multifunkcji, ale z tempomatem. Moduł kierownicy mam kończący się na literkę Q więc multifunkcja będzie kompatybilna. Mam kierownice którą chciałbym założyć też trójramienna z multifunkcją i kabelkiem który połączy się poduszka, klakson i do kolumny ten 12 pinowy. Poduchę wezmę ze swojej kierownicy. Zakoduje Vagiem, czy coś jeszcze potrzeba ? jak czytam różne tematy to piszą coś o jakiejś wtyczcę 4 Pin - 4E0-972-133 i jakaś taśma poduszki 4E0-953-541, jest ktoś w stanie mi wyjaśnić po co to i czy ja potrzebuje tego żeby zamontować u siebie kierownice? pozdrawiam i dziękuję za pomoc Edytowane 8 Grudnia 2014 przez Loneliness
antonio Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 taśma poduszki musi być 12pinowa taśma czyli to co masz wpięte na moduł i w taśme wpinasz kabel od poduchy czyli to
Loneliness Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Czyli jak mam moduł o oznaczeniu Q to taśma powinna być 12 pinowa, czy nie ma to znaczenia?
wrclaguna Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Czyli jak mam moduł o oznaczeniu Q to taśma powinna być 12 pinowa, czy nie ma to znaczenia? Do uruchomienia MF potrzebujesz tasmy z 12 PINAMI inaczej nie bedzie działac . Wszystko opisane w pierwszym poście .
Loneliness Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ok. Dzięki za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie. Ściągnąłem poduszkę i odpisałem żółta kostkę z tego wrzuciłem na fotce i ukazało mi się tylko 6 pinów. Żeby działała multifunkcja musi być 12 pinowy ten ślizg, jak już go kupie to musze coś mieć konkretnego jeszcze żeby go podpiąć, czy od tyłu będzie pasowała kostka ze starego ślizgu?
niestandardowy Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) masz tutaj temat, tylko u Ciebie sa inne kierownice ( trojramienna ) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/123904-all-b7-wymiana-kierownicy-czteroramiennej-na-czteroramienna-multifunkcyjna/?hl=+kierownica%20+multi Okablowanie poduszki 12 Pinowe nr.4F0 971 589A chyba podejdzie do poduszki od kierownicy trojramiennej? niech sie Grzesiek wypowie... Edytowane 10 Grudnia 2014 przez niestandardowy
krystianb6 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Witam czy jeżeli kupie moduł wszystkie manetki i taśme np od avanta bedzie pasowalo do sedana? fis tempomat itp?
Robero321 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Nie do końca Avant ma w manetce uruchamianie tylnej wycieraczki a sedan niie
wrclaguna Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 masz tutaj temat, tylko u Ciebie sa inne kierownice ( trojramienna ) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/123904-all-b7-wymiana-kierownicy-czteroramiennej-na-czteroramienna-multifunkcyjna/?hl=+kierownica%20+multi Okablowanie poduszki 12 Pinowe nr.4F0 971 589A chyba podejdzie do poduszki od kierownicy trojramiennej? niech sie Grzesiek wypowie... W tamtym temcie jest wszystko opisane taka tasma pasuje , pozniej była zmiana na .4F0 971 589K
niestandardowy Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 No wiem ze jest opisane. Tylio tam sa cztery ramiona a kolega pytal o trzy ramienna kierownice. Wiem ze sie poduszki roznia a wiazki? Juz pisales ze nie
koleś1 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Aby mieć multifunkcję nie trzeba kupować nowego kabelka. Można ten obecnie posiadany przerobić. Wystarczy kupić wtyczkę i dołożyć trzy przewody. Dwa łączą wtyczkę multi z żółtą wtyczką do taśmy a trzeci łączy wtyczkę multi i kabelek z klaksonu. Robiłem to już w Octavii 2 i dwa razy w Audi. B6 i B7. Jeśli kierownica ma być z łopatkami do zmiany biegów to też się da ale kabelków jest więcej. Mogę pomóc jeśli ktoś jest zainteresowany takim rozwiązaniem .Koszt nie przekracza 20 zł.
mariusz0706 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Witam mam audi a4b7 chce wymienic kierownice na multifunkcje tempomat mam orginal czy musze wymienic modul zeby miec multi czy pokodach wyposazenia idzie rozpoznac czy modul pasuje pod multi sorry za pytanie ale na tym forum jest za duzo inf Aby mieć multifunkcję nie trzeba kupować nowego kabelka. Można ten obecnie posiadany przerobić. Wystarczy kupić wtyczkę i dołożyć trzy przewody. Dwa łączą wtyczkę multi z żółtą wtyczką do taśmy a trzeci łączy wtyczkę multi i kabelek z klaksonu. Robiłem to już w Octavii 2 i dwa razy w Audi. B6 i B7. Jeśli kierownica ma być z łopatkami do zmiany biegów to też się da ale kabelków jest więcej. Mogę pomóc jeśli ktoś jest zainteresowany takim rozwiązaniem .Koszt nie przekracza 20 zł. Witam kolege wlasnie mysle o multi w b7 co musze przerobic i co potrzebuje-kiera mult -modul?????? -tasme??????? Dodam ze mam w mojej b7 tempomat to moze wystarczy tylko kiere kupic
nitroo Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Sprawdź, jaki masz moduł. Jeśli Q lub R, to modułu nie potrzebujesz nowego, ale wydaje mi się, że taśmę też trzeba zmienić.
antonio Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 kiera i taśma moduł masz odpowiedni
piogorski Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Panowie a czy do b7 mam 4 ramienną bez multi, podejdzie kiera z b8 też 4 ramienna - coś jak ta np http://allegro.pl/audi-a4-b8-kierownica-skora-multifunkcja-2010-rok-i4941459203.html fajna bo ma ona wstawki chromowane. poduszka będzie pasować i kostka od multi. Edytowane 2 Stycznia 2015 przez piogorski
antonio Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 same przyciski możesz przełożyć na lajcie pasują
Rekomendowane odpowiedzi