Mariusz Miklaszewski Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Sprawdziłem czujniki pedałów pokazuje 000. Jak wciskam zmienia się na jedynki. Raczej softa nie miało robione ale powoli się do tego przymierzam.
eryczek93 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Witam chciałbym zamontowac sobie tempomat u siebie modul mam z Fka wiec nie obsluguje rozumiem ze musze dokupic modul ktory to obsluguje do tego manetke i ta tasme. Bez montazu kiery wielofunkcyjnej. Pytanie moje brzmi nastepujaco: ta pokrywa ktora jest za kierownica nie ma dodatkowej dziury na kolejna manetke jak wyglada montaz tej manetki w takim wypadku?
aleksbend Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 milion razy było pisane... jak chcesz dolozyc sam tempomat i nie masz multi to wystarczy sam moduł obsługujący plus oslona pod tempomat zadnych tasmy nie wymieniasz...
wrclaguna Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Moduł jest moze z A6 czyli nie ma opcji żeby to podłączyć? i czym się różni moduł z a4 i z a6? Kształt jest ten sam, jak go VAG nie widzi to ciezko bedzie odróznic
damian19886 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam.Mam b7 z multi funkcja i pelny fis teraz co protrzebuje do dolozenia tempomatu samej raczki i obudowy pod kierownice?
witek1234 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 panowie czy błąd Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 1726 Software Coding: 04275 Work Shop Code: WSC 000001 Fault Found:00778 - Steering Angle Sensor (G85) 27-00 - Implausible Signal jest błędną kalibracją czujnika skrętu ? login 09575 benza manual recode 04275 i potem tym miałem najwiecej problemów (najlepiej właczyc samochod)Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) :Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes[Fault Codes - 02] i [Done, Go Back]Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem.Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08]Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-)Specification: 0.0 °Tolerance (when straight): ±5.0 °[Done, Go Back][Login - 11]Wpisz 40168[Do It!][basic Settings - 04]Group 001[Go!][Done, Go Back][Fault Codes - 02]Nie powinno być już żadnych błędów[Done, Go Back]błędy giną odpalam samochód jade jakieś 300m i błąd sie pojawia gasze auto błędu nie ma jade kawałek błąd wyskakuje co robie nie tak? nie wiem co vcds robiłem źle, ale kts-em poszło od strzała . temat opanowany choć niewiadoma zostaje .
wiktorziolo Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) WitamWłożyłem dziś tempomat (miałem moduł L i kiera multi)Czujniki sprzęgła i hamulca działają.potem w 16-Steerling wheel ->coding 07 -> software coding na przedostatniej pozycji dałem 2a w 01 Engine ->Login 11 wpisałem 11463 Do ItTempomat nie działa...Jak to naprawić? Edytowane 24 Lutego 2015 przez wiktorziolo
niestandardowy Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 jakies bledy ?? potem w 16-Steerling wheel ->coding 07 -> software coding na przedostatniej pozycji dałem 2 dlaczego 2? nie masz fisa? tzn komputera pokladowego?
wiktorziolo Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Zakodowałem wszystko od początku i teraz wszystko śmiga Ps. nie mam sterowania kompem za pomocą manetki od wycieraczek Edytowane 25 Lutego 2015 przez wiktorziolo
niestandardowy Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 przewijanie stacji powinno chyba jeszcze dzialac. nie wiem czy to nie zalezy od rocznika radia... niech sie inni wypowiedza. P.S. pierwszy post ... i tak spieprzyles
Robero321 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Z tym (+) i (-) minusem mam to samo przy RNS D działa bez problemu ale przewijanie stacji już nie działa. Ma ktoś jakiś pomysł ?
MARCIN ZE SZCZECINA Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Przy kolejnych będzie lepiej Przy montażu dokręcają poduszkę obciąłem trzy przewody do multif. Wszystkie trzy były czarne . Nie wiem czy dobrze je podłączyłem ale wydaje mi się gdybym je zamienił nic by nie działało. Dziś sprawdziłem vagiem wszystkie przyciski i pokrętła działają prawidłowo -radio widocznie za "słabe" . Ciekawe jak jest w B7 i w jakiej konfiguracji radio-kiera?
Audi2006 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Witam serdecznie! Tempomat, pełny FIS oraz multifunkcja zostały dołożone, poprawnie zakodowane i działają. Niestety, tak jak kilku forumowiczów, mam problem z poprawnym zakodowaniem czujnika kąta skrętu kierownicy (G85) Mam Audi A4 B7 z silnikiem 1.9 BRB oraz sterownikiem ABS - Bosch 8.0 Zmieniałem moduł skrętu z S na Q. Wchodząc w VCDS-> 03 ABS, oczywiście nie mogę wejść w 11 LOGIN, opcja ta jest nieaktywna. W 08 MEASURING BLOCKS, na włączonym silniku nie zmieniają się stopnie podczas kręcenia kierownicą. Na stronie Ross-Tech'a jest informacja, że w przypadku sterownika Bosch 8.0 należy skopiować kodowanie ze starego modułu na nowy i potem przeprowadzić już standardową kalibrację. Niestety nie zapisałem sobie kodowania starego modułu przed wymianą. Jakie mam teraz opcje? ;-) A. Mam rozebrać wszystko jeszcze raz, podpiąć stary moduł z końcówką S, zczytać wartości i przepisać je do nowego modułu? Będą jeszcze dostępne poprawne wartości kodowania na starym module? B. Użytkownik Slawek napisał wcześniej: Napisano przez Slawek w 09 kwiecień 2014 - 16:00 w Audi A4 B6/B7 Masz nieaktywny login gdyż masz sterownik ABS - Bosch 8.0, dokładnie robisz to przez security acces, a kod ten sam co w loginie. Hmm co mam rozumieć jako kod ten sam co w loginie? Da radę to zrobić bez podmianki? Z góry dziękuję za pomoc. PS: Jeżeli chodzi o Multifunkcję, to działa ona z radiem Chorus II (kaseciakiem). Działa lewa rolka (przełączanie utworów, stacj radiowych + przewijanie utworów po wciśnieciu), prawa rolka (głośniej/ciszej). Nie działa przełączanie między radiem/kasetą/zmieniarką no i funkcje głosowe (nie mam modułu BT). Edytowane 6 Marca 2015 przez Audi2006
Robero321 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Da radę zmienić zmieniałem w zeszłym tygodniu i nic nie spisywałem ze starego do nowego Q Możliwe że nie możesz zakodować przez słaby kabel albo użyj nowszego VAGA lub VCDS a
Audi2006 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Da radę zmienić zmieniałem w zeszłym tygodniu i nic nie spisywałem ze starego do nowego Q Możliwe że nie możesz zakodować przez słaby kabel albo użyj nowszego VAGA lub VCDS a Masz A4 B6 i sterownik Bosch 5.7 ;-) Tutaj sprawa jest prosta (kabel zadziałał przy Passacie B5 FL z takim sterownikiem). Chodzi mi konkretnie o sterownik Bosch 8.0.
MARCIN ZE SZCZECINA Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 U mnie vagiem 704.1 nie dało rady (system niestabilny) dopiero odisem 2.0.2 poszło.
Audi2006 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 U mnie vagiem 704.1 nie dało rady (system niestabilny) dopiero odisem 2.0.2 poszło. Kolego Marcinie - również posiadasz starszy sterownik Boscha (z profilu wynika, że masz A4 B6) - z takim nie ma problemów. Prosiłbym o wypowiedź kogoś, kto ogarnął ten temat na sterowniku Bosch 8.0
maq Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Panowie szybkie pytanie, Sorry z góry jak już jest gdzieś o tym w temacie ale zanim przewalę wszystkie strony to trochę minie a mam stresa. Kupiłem kierownice z MF i przyciskami TIP. Mam manuala i miałem pomysł przełożyć do siebie trapez poduchę i tak to uruchomić ( oczywiście po zmianie modułu pod kierę na N) . Poducha przyszłą wcześniej a dziś moduł pod kierę i okazuje się, że nie pasi wiązka airbag do taśmy Prawdopodobnie kierownica jest z A6 C5 a nie z A4 B6/ Pytanie czy jak kupię wiązke airbag to uda się to uruchomić z modułem kiery N? Trapez też ma inny numer niż ten podany na forum ale podejrzewam że to dlatego że ma też TIP. Poniżej zdjęcia tej niepasującej wiązki ( ta duża wtyczka żółta nie pasuje w zwijak ( taśmę airbag ) http://www.fotosik.p...b81cc2bc90.html http://www.fotosik.p...bc6b03c5d4.html
wrclaguna Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Nie pasuje przeciez , do wymiany wszystko wg PIERWSZEGO POSTU .
Rekomendowane odpowiedzi