Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdziłem czujniki pedałów pokazuje 000. Jak wciskam zmienia się na jedynki.

Raczej softa nie miało robione ale powoli się do tego przymierzam.

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam chciałbym zamontowac sobie tempomat u siebie modul mam z Fka wiec nie obsluguje rozumiem ze musze dokupic modul ktory to obsluguje do tego manetke i ta tasme. Bez montazu kiery wielofunkcyjnej. Pytanie moje brzmi nastepujaco: ta pokrywa ktora jest za kierownica nie ma dodatkowej dziury na kolejna manetke jak wyglada montaz tej manetki w takim wypadku?

Opublikowano

milion razy było pisane... jak chcesz dolozyc sam tempomat i nie masz multi to wystarczy sam moduł obsługujący plus oslona pod tempomat :hi: zadnych tasmy nie wymieniasz...

Opublikowano

Moduł jest moze z A6 :)

czyli nie ma opcji żeby to podłączyć?

i czym się różni moduł z a4 i z a6?

Kształt jest ten sam, jak go VAG nie widzi to ciezko bedzie odróznic

Opublikowano

Witam.Mam b7 z multi funkcja i pelny fis teraz co protrzebuje do dolozenia tempomatu samej raczki i obudowy pod kierownice?

Opublikowano

dokładnie tak

Opublikowano

panowie czy błąd

Control Module Part Number: 8E0 614 517
Component and/or Version: ABS/ESP front 1726
Software Coding: 04275
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
27-00 - Implausible Signal

jest błędną kalibracją czujnika skrętu ?

login 09575 benza manual

recode 04275

i potem

tym miałem najwiecej problemów (najlepiej właczyc samochod)
Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) :

Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes
[Fault Codes - 02] i [Done, Go Back]
Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem.
Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08]
Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-)
Specification: 0.0 °
Tolerance (when straight): ±5.0 °
[Done, Go Back]

[Login - 11]
Wpisz 40168
[Do It!]

[basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]
Nie powinno być już żadnych błędów
[Done, Go Back]

błędy giną odpalam samochód jade jakieś 300m i błąd sie pojawia gasze auto błędu nie ma jade kawałek błąd wyskakuje co robie nie tak?


nie wiem co vcds robiłem źle, ale kts-em poszło od strzała . temat opanowany choć niewiadoma zostaje .

Opublikowano (edytowane)

Witam

Włożyłem dziś tempomat (miałem moduł L i kiera multi)
Czujniki sprzęgła i hamulca działają.
potem w 16-Steerling wheel ->coding 07 -> software coding na przedostatniej pozycji dałem 2
a w 01 Engine ->Login 11 wpisałem 11463 Do It

Tempomat nie działa...
Jak to naprawić?

Edytowane przez wiktorziolo
Opublikowano

jakies bledy ??

potem w 16-Steerling wheel ->coding 07 -> software coding na przedostatniej pozycji dałem 2

dlaczego 2? nie masz fisa? tzn komputera pokladowego?

Opublikowano (edytowane)

Zakodowałem wszystko od początku i teraz wszystko śmiga ;)

Ps. nie mam sterowania kompem za pomocą manetki od wycieraczek

Edytowane przez wiktorziolo
Opublikowano

przewijanie stacji powinno chyba jeszcze dzialac. nie wiem czy to nie zalezy od rocznika radia... niech sie inni wypowiedza.

P.S. pierwszy post ... i tak spieprzyles :grin:

Opublikowano

Z tym (+) i (-) minusem mam to samo przy RNS D działa bez problemu ale przewijanie stacji już nie działa.

Ma ktoś jakiś pomysł ?

Opublikowano

Przy kolejnych będzie lepiej :)


Przy montażu dokręcają poduszkę obciąłem trzy przewody do multif. Wszystkie trzy były czarne . Nie wiem czy dobrze je podłączyłem ale wydaje mi się gdybym je zamienił nic by nie działało.


Dziś sprawdziłem vagiem wszystkie przyciski i pokrętła działają prawidłowo -radio widocznie za "słabe" . Ciekawe jak jest w B7 i w jakiej konfiguracji radio-kiera?

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie!

Tempomat, pełny FIS oraz multifunkcja zostały dołożone, poprawnie zakodowane i działają.

Niestety, tak jak kilku forumowiczów, mam problem z poprawnym zakodowaniem czujnika kąta skrętu kierownicy (G85)

Mam Audi A4 B7 z silnikiem 1.9 BRB oraz sterownikiem ABS - Bosch 8.0

Zmieniałem moduł skrętu z S na Q.

Wchodząc w VCDS-> 03 ABS, oczywiście nie mogę wejść w 11 LOGIN, opcja ta jest nieaktywna. W 08 MEASURING BLOCKS, na włączonym silniku nie zmieniają się stopnie podczas kręcenia kierownicą.

Na stronie Ross-Tech'a jest informacja, że w przypadku sterownika Bosch 8.0 należy skopiować kodowanie ze starego modułu na nowy i potem przeprowadzić już standardową kalibrację. Niestety nie zapisałem sobie kodowania starego modułu przed wymianą.

Jakie mam teraz opcje? ;-)

A. Mam rozebrać wszystko jeszcze raz, podpiąć stary moduł z końcówką S, zczytać wartości i przepisać je do nowego modułu? Będą jeszcze dostępne poprawne wartości kodowania na starym module?

B. Użytkownik Slawek napisał wcześniej:

Napisano przez Slawek w 09 kwiecień 2014 - 16:00 w Audi A4 B6/B7

Masz nieaktywny login gdyż masz sterownik ABS - Bosch 8.0, dokładnie robisz to przez security acces, a kod ten sam co w loginie.

Hmm co mam rozumieć jako kod ten sam co w loginie?

Da radę to zrobić bez podmianki? Z góry dziękuję za pomoc.

PS: Jeżeli chodzi o Multifunkcję, to działa ona z radiem Chorus II (kaseciakiem). Działa lewa rolka (przełączanie utworów, stacj radiowych + przewijanie utworów po wciśnieciu), prawa rolka (głośniej/ciszej). Nie działa przełączanie między radiem/kasetą/zmieniarką no i funkcje głosowe (nie mam modułu BT).

Edytowane przez Audi2006
Opublikowano

Da radę zmienić zmieniałem w zeszłym tygodniu i nic nie spisywałem ze starego do nowego Q

Możliwe że nie możesz zakodować przez słaby kabel albo użyj nowszego VAGA lub VCDS a

Opublikowano

Da radę zmienić zmieniałem w zeszłym tygodniu i nic nie spisywałem ze starego do nowego Q

Możliwe że nie możesz zakodować przez słaby kabel albo użyj nowszego VAGA lub VCDS a

Masz A4 B6 i sterownik Bosch 5.7 ;-) Tutaj sprawa jest prosta (kabel zadziałał przy Passacie B5 FL z takim sterownikiem).

Chodzi mi konkretnie o sterownik Bosch 8.0.

Opublikowano

U mnie vagiem 704.1 nie dało rady (system niestabilny) dopiero odisem 2.0.2 poszło.

Opublikowano

U mnie vagiem 704.1 nie dało rady (system niestabilny) dopiero odisem 2.0.2 poszło.

Kolego Marcinie - również posiadasz starszy sterownik Boscha (z profilu wynika, że masz A4 B6) - z takim nie ma problemów.

Prosiłbym o wypowiedź kogoś, kto ogarnął ten temat na sterowniku Bosch 8.0

Opublikowano

Panowie szybkie pytanie, Sorry z góry jak już jest gdzieś o tym w temacie ale zanim przewalę wszystkie strony to trochę minie a mam stresa. Kupiłem kierownice z MF i przyciskami TIP. Mam manuala i miałem pomysł przełożyć do siebie trapez poduchę i tak to uruchomić ( oczywiście po zmianie modułu pod kierę na N) . Poducha przyszłą wcześniej a dziś moduł pod kierę i okazuje się, że nie pasi wiązka airbag do taśmy :kwasny: Prawdopodobnie kierownica jest z A6 C5 a nie z A4 B6/ Pytanie czy jak kupię wiązke airbag to uda się to uruchomić z modułem kiery N? Trapez też ma inny numer niż ten podany na forum ale podejrzewam że to dlatego że ma też TIP. Poniżej zdjęcia tej niepasującej wiązki ( ta duża wtyczka żółta nie pasuje w zwijak ( taśmę airbag )

http://www.fotosik.p...b81cc2bc90.html

http://www.fotosik.p...bc6b03c5d4.html

Opublikowano

Nie pasuje przeciez , do wymiany wszystko wg PIERWSZEGO POSTU .

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...