Klawisz-84 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Chłopaki mam szybkie pytanie. Mam kierownicę multi+taśma+manetka do pełnego FIS-u i kabel pod poduszkę by wszystko ładnie zamontować. Moduł pozostaje bo jest Q i ma tempomat. Jutro muszę dość szybko ogarnąć kierownicę by miała multi i fis-a zrobić na pełny. Wiem że brakuje mi czujnika w zbiorniku a nie mam czasu go dokładać więc pytanie jak zewrzeć zworki by nie wywalało na FIS-ie że brak płynu?! Szybki "myk" by do lata mógł tata jeździć bez błędu. Gdzieś kiedyś to widziałem ale c... nie mogę tego odnaleźć a jutro szykuje się droga do Zurychu Edytowane 7 Maja 2017 przez Klawisz-84
lukaszooo Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Jestem w pracy i nie mam dostępu do notatek ale na 95% na pin 1 niebieskiej wtyczki trzeba podać masę, ja biorę masę z płaskownika który jest pod zaślepka bezpieczników, jest w nim nawet śrubka żeby się ladnie wpiąć. Na 100% podam Ci jutro po południu jak będę w warsztacie. Edytowane 7 Maja 2017 przez lukaszooo
Tajfun211 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 42 minuty temu, Klawisz-84 napisał: Chłopaki mam szybkie pytanie. Mam kierownicę multi+taśma+manetka do pełnego FIS-u i kabel pod poduszkę by wszystko ładnie zamontować. Moduł pozostaje bo jest Q i ma tempomat. Jutro muszę dość szybko ogarnąć kierownicę by miała multi i fis-a zrobić na pełny. Wiem że brakuje mi czujnika w zbiorniku a nie mam czasu go dokładać więc pytanie jak zewrzeć zworki by nie wywalało na FIS-ie że brak płynu?! Szybki "myk" by do lata mógł tata jeździć bez błędu. Gdzieś kiedyś to widziałem ale c... nie mogę tego odnaleźć a jutro szykuje się droga do Zurychu PIN numer 1 w lewej kostce licznika (niebieskiej) masujesz. Kostkę możesz wypiąć przez dziurę od strony bezpieczników lub wygodniej odkręcając dolną osłonę pod kierownicą. Wtyczka ma zabezpieczenie które trzeba delikatnie odbezpieczyć przed wyjęciem.
kaju Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Pin1 mostkujesz z pinem32 - wszystko w niebieskiej wtyczce. Chyba, że wygodniej Ci do masy się ciągnąć, ale jak już będziesz miał wtyczkę wyciągniętą i otwartą, to chyba szybciej do tego 32 się zmostkować... pamiętaj, że w pin musisz się zaopatrzyć.
Klawisz-84 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Dziękuję bardzo za pomoc :-) Popiołem pin pod masę 8 brak błędów. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
kreczi Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 I tempomat u mnie zawitał. Wszystko chodzi, zero problemów.
Pan838 Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 Witam mam pytanie czy jest jakas osobo kolo Jeleniej Góry która by mi zrobila montaż fis i tempomat wszystko już mam tylko zamontować i uruchomić
tomgt Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Dnia 2.03.2017 o 09:28, salamon napisał: czyli są sprawne Tutaj też rozwiązywaliśmy ten problem i okazało się że przyczyną był najprawdopodobniej wgrany zły program tuningowy. mam chyba ten sam problem, przed programem tempomat działał po wgraniu nowego programu już nie. nie mogę też zakodować według pierwszego postu. muszę wrócić to tunera żeby coś grzebał czy można to zrobić inaczej?
Klawisz-84 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Pierwsze słyszę by program z ECU spieszył ustawienia modułu. Co to za tunerzy? Brzydko to zabrzmi ale chyba ze stodoły. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Norkens Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Witam. Panowie dzisiaj wymieniłem moduł kierownicy pod tempomat z koncówka N. I po złożeniu wszystkeigo nie moge przyuczyć VINu. W Steering Wheel 16 nie chce mi zatwierdzić adaptacji w kanale 081. Wpisuje 00111 TEST i pisze OK. Jak naciśnę Save to wyskakuje komunikat NOT i pokazuje 000. Po zapłonie palą się kontrolki ABS ESP i na FiSie kontrolka hamulców. Jutro mam jechać w trase więc proszę o szybką pomoc
zaba84 Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 Panowie w mojej a4b6 po podlaczeniu vcds-a pokazało nr sterownika taki: 8E0 953 549 S Dlaczego z literka S czy dobrze rozumie że to jest z b7? Czy jak? I dobrze rozumiem że do założenia tempomatu potrzebuję cały zestaw : moduł, przełączniki od tempomatu, kierunków, i wycieraczek oraz tą taśme do poduchy? Czy jeszcze coś?
nitroo Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 Wszystko masz w pierwszym poście. W końcówce produkcji B6 wkładali moduły z B7. Musisz go wymienić.
ben30 Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 Witam. Panowie fis odblokowałem jakiś czas temu - działa, tempomat dołożony - działa, teraz przyszła kolej na MF Moduł L, kabel 8E0 971 589 S, moduł w kierownicy TRW Lenkradmodul B6 SWV 16 HWV16 61340 390 F00,Poducha z mf 8E0 880 201 AB, kiera 8E0 419 091 BH 8E0 000 124 B nie mam jeszcze taśmy, i tu moje pytanie. Na pierwszym poście podana jest z końcówką D lub E, na którejś stronie podana jest z końcówką A , B lub E. To którą muszę kupić.
kamil-vag Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 Jeśli Ci chodzi o moduł zwijany tzw. zwijak airbag to 8E0953541D lub 8E0953541E. Ma mieć 12-pinów z przodu. Te bez MF mają 6.
zetika Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 W piątek wpadł tempomat, opis się przydał i wszystko działa. Dzięki
szczuraz Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć pod co podpiąć czujnik pedału sprzęgła? Bez tego tempomat nie chce ruszyć i muszę go domontować.
kaju Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Godzinę temu, szczuraz napisał: Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć pod co podpiąć czujnik pedału sprzęgła? Bez tego tempomat nie chce ruszyć i muszę go domontować. Tak, mógłbym Ci podpowiedzieć pin 1 czujnika sprzęgła mostkuj do pinu 3 czujnika stop, a pin 2 czujnika sprzęgła przechodzi przez białe gniazdo i wtyczkę w obudowie ECU przez pin 13 i zapiernicza długą lecz średnio krętą ścieżką wprost do wtyczki ECU do pinu o jakże godnym, zacnym i kulturalnym numerze 66 (czyt. szesiontszyść) - NIE ZA MA CO MAJ FRENT!
Bknz Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 (edytowane) Podpowiedzcie mi proszę jak ustawić kierownice prosto. Zrobiłem wszystko jak w opisie a podczas jazdy na prostym kierownica lekko w lewo jak to ustawić poprawnie? Edytowane 17 Lipca 2017 przez Bknz
kaju Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 no jak masz w lewo w czasie jazdy na wprost, to przesuń na wieloklinie o ząbek czy dwa, w zależności jak bardzo Ci się śmieje...
Rekomendowane odpowiedzi