Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeżeli masz okazje kupić moduł z B7 w którym był tempomat lub multifunkcja to śmiało bierz

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jeżeli masz okazje kupić moduł z B7 w którym był tempomat lub multifunkcja to śmiało bierz

To jest cały komplet wyciągnięty z B7 (tempomat, manetka kierunków, manetka wycieraczek ze sterowaniem FIS, moduł).

Opublikowano

to bierz

jeżeli chcesz rezać tylko tempomat to taśmę sobie zostawisz swoją

a gdy chcesz mu-fu B7 to kupujesz taśmę od B7 i bez problemu pasuje

Opublikowano

to bierz

jeżeli chcesz rezać tylko tempomat to taśmę sobie zostawisz swoją

a gdy chcesz mu-fu B7 to kupujesz taśmę od B7 i bez problemu pasuje

Dzięki za poradę!

Chyba będę robił MF z B6, ale taśmę i tak będę musiał w końcu kupić, bo ma tylko 6 pinów.

Opublikowano

Czy da się dokupić modulik do kierownicy - ten trapez, o którym wiele razy wspomniano (rozgałęźnik przewodów - tak to chyba powinniśmy nazywać)? Jaki to ma nr bo w etce brakuje opisów, bo oprócz tego kieronica z MF nie różni się niczym od zwykłej no nie?

Ja znalazlem kiere z tym modulem na allegro. Nie chcialem kiery i sie dogadalem ze sprzedawca na sam modul i okablowanie. Radze zrobic tak samo, gdyz sprzedawca moze chciec to rozkompletowac. Moj modul nie mial zadnych numerow VAg, ale byl slad po naklejce.[br]Dopisany: 23 Luty 2011, 13:23_________________________________________________

Wrzucam również wymiary wycinka, które dostałem od kolegi z forum (myślę, że się nie pogniewa).

wycinek.jpg

Pozdrawiam,

Nie pogniewam sie :decayed::hi:[br]Dopisany: 23 Luty 2011, 13:24_________________________________________________

Koledzy dokładałem dzisiaj tempomat, kodowanie zrobione ale tempo nie działa;/ wyskoczyły dwa błędy

Control Module Part Number: 8E0 953 549 L

Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0308

Software Coding: 02041

Work Shop Code: WSC 63351

1 Fault Found:

00895 - Cruise Control Switch (E45)

04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent

Control Module Part Number: 038 906 019 JQ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1570

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63351

Additional Info: WAUZZZ8E23A130732 AUZ6Z0B0189931

1 Fault Found:

18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Elect. Load Controller

P1689 - 35-00 - -

Czy możliwe że manetka od tempomatu jest uszkodzona?? Kupowałem od kolegi z klubu więc myślę że jest dobra a mimo to coś takiego wywaliło

A drugi błąd??? :angry:[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 17:44_________________________________________________Nikt nie pomoże??

Naprawione? Mi to wyglada na niepodpiecie jakiegos kabla przy koumnie do tasmy

Opublikowano

Czy wiecie jak wygląda sprawa dodania tempomatu w silnikach 2.0 TFSI ?

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

Enter 11463 to activate cruise control

[Do It!]

Vag 7.4 i 10.6 nie pokazuje możliwości Login :gwizdanie:

Opublikowano

Czy wiecie jak wygląda sprawa dodania tempomatu w silnikach 2.0 TFSI ?

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

Enter 11463 to activate cruise control

[Do It!]

Vag 7.4 i 10.6 nie pokazuje możliwości Login :gwizdanie:

tzn przycisk jest wyszarzony?

Opublikowano

Tak jest.

A jak podpinasz do swojego auta to nie jest "wyszarzony"?

Opublikowano

Nie w dieslu jest wszystko aktywne. Miałem taki sam przypadek z ALT. Na tym samym kablu w vagu 0.81 był zszarzały a wersji 2.8 już można było zakodować mimo tego że kabel był ten sam. Tutaj jest sprawa B7 też benzyna i na obu kablach i obu vagach 7.4 i 10.6 przycisk LOGIN 11 był zszarzały.

Opublikowano

elo

pod koniec tygodnia bede mial juz prowdopodobnie moduł pod tempomat wiec zabiore sie w weekend za montowanie

musze tez jeszcze kogos znalesc z VAG bo sam nie posiadam jeszcze

opis samego kodowania przyda sie napewno takze dziek iz gory za ten wątek

Opublikowano

Czy da się dokupić modulik do kierownicy - ten trapez, o którym wiele razy wspomniano (rozgałęźnik przewodów - tak to chyba powinniśmy nazywać)? Jaki to ma nr bo w etce brakuje opisów, bo oprócz tego kieronica z MF nie różni się niczym od zwykłej no nie?

Ja znalazlem kiere z tym modulem na allegro. Nie chcialem kiery i sie dogadalem ze sprzedawca na sam modul i okablowanie. Radze zrobic tak samo, gdyz sprzedawca moze chciec to rozkompletowac. Moj modul nie mial zadnych numerow VAg, ale byl slad po naklejce.[br]Dopisany: 23 Luty 2011, 13:23_________________________________________________

Wrzucam również wymiary wycinka, które dostałem od kolegi z forum (myślę, że się nie pogniewa).

wycinek.jpg

Pozdrawiam,

Nie pogniewam sie :decayed::hi:[br]Dopisany: 23 Luty 2011, 13:24_________________________________________________

Koledzy dokładałem dzisiaj tempomat, kodowanie zrobione ale tempo nie działa;/ wyskoczyły dwa błędy

Control Module Part Number: 8E0 953 549 L

Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0308

Software Coding: 02041

Work Shop Code: WSC 63351

1 Fault Found:

00895 - Cruise Control Switch (E45)

04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent

Control Module Part Number: 038 906 019 JQ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1570

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63351

Additional Info: WAUZZZ8E23A130732 AUZ6Z0B0189931

1 Fault Found:

18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Elect. Load Controller

P1689 - 35-00 - -

Czy możliwe że manetka od tempomatu jest uszkodzona?? Kupowałem od kolegi z klubu więc myślę że jest dobra a mimo to coś takiego wywaliło

A drugi błąd??? :angry:[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 17:44_________________________________________________Nikt nie pomoże??

Naprawione? Mi to wyglada na niepodpiecie jakiegos kabla przy koumnie do tasmy

Jeszcze nie naprawione;( a co radzisz sprawidzić?

Opublikowano

jeżeli chcesz rezać tylko tempomat to taśmę sobie zostawisz swoją

a gdy chcesz mu-fu B7 to kupujesz taśmę od B7 i bez problemu pasuje

Okazało się, że cały komplet manetek z modułem jest z rocznika 2007 :naughty: a po podłączeniu pojawił się numer z literą Q :gwizdanie: Więc już planuję dokładkę kierownicy z B7 :naughty:

Udało mi się to wczoraj kupić za symboliczne pieniądze. Sama przekładka ze starych gratów na nowe trwała ok 40min. Najwięcej czasu zajęło mi jeżdżenie za torxem, który potrzebny jest do odkręcenia osłony pod kierownicą. To jest torx T8, którego minimalna długość musi być 7cm - warto to dopisać w pierwszym poście. Kupiłem w koncu w Nor-Auto za 39zł komplet takich długich wkrętaków. W makro, tesko, castorama nie znajdziecie takiego torx'a. Dzisiaj muszę jeszcze wyciąć otwór na tempomat w osłonie pod kierownicą.

Instrukcja co do kodowania po montażu nowych części jest jaśniejsza na stronie nr 2 tego wątku.

Dla tych co dokładają jeszcze komputer pokładowy, konieczne jest adaptacja licznika:

[17 KombiInstrument], Adaptacja - 10, Kanał 19

w przypadku: 31001

To oznacza:

3 - podświetla mi się całość w wyświetlaczu, po przekręceniu kluczyka (mało istotne)

1 - komputer pokładowy (poziom 1 i 2)

0 - FIS 1 (inna możliwość FIS 2)

0 - temperatura otoczenia (nie wyświetlana, jak nie ma podświetlenia)

1 - zegar aktywny (ten radiowy)

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam

Wojtek

Opublikowano

Ja kupowałem takie torxy w elektroniku za 15zł w wątku o manetce fis są zdjęcia jak wyglądają.

W marketach było dużo drożej.

Opublikowano

Ja kupowałem takie torxy w elektroniku za 15zł w wątku o manetce fis są zdjęcia jak wyglądają.

W marketach było dużo drożej.

Ale nie jest napisane, że to torx T8 :naughty:

Wieczorem tylko nor-auto jest otwarte :)

Opublikowano

no jak nie jak tak :>

Po tym ukazuje się nam taki widok i możemy się zabrać za osłone dolną i górną. Dwa zaznaczone wkręty wykręcamy długim T8.
Opublikowano

warto dodac ze nie wszystkie b6/b7 maja torxa t8, ja spotkalem sie z krzyzakiem :>

Opublikowano

tak tak było już o tym ale nie sądzę że to jakiś problem najpierw sprawdzić. Tym bardziej że wystarczy się schylić :cool1:

Opublikowano

Witam szanowne grono :hi:

Mojego problemu z tempomatem część dalsza

Sprawdziłem Vag'iem czujnik sprzęgła i wszystko działa tak jak powinno.

"Nie wciśnięte 000

Hamulec 011

Sprzęgło i hamulec 111

Sprzegło 100"

I tak wszystko u mnie wygląda

Manetkę także sprawdziłem i działa;/ tzn zmieniają się wartości. Dodam, że iż manetka działa w Vag'u to w ostatniej rubryce pisze NOT INSTALED. Hmm :mysli:

Dziwne rzeczy się dzieją z tym moim tempomatem i już do reszty zgłupiałem. Wszystko niby działa a nie działa;/

Kodowanie robiłem kilka razy( tzn tylko aktywacja w engine oraz zmiana w 16-Steering Wheel ponieważ nie zmieniałem modułu, tylko dokładałem tempo)

Proszę o pomoc bo już mnie zalewa :wallbash:

Pozdrawiam

Waldi

Opublikowano

Witam szanowne grono :hi:

Mojego problemu z tempomatem część dalsza

Sprawdziłem Vag'iem czujnik sprzęgła i wszystko działa tak jak powinno.

"Nie wciśnięte 000

Hamulec 011

Sprzęgło i hamulec 111

Sprzegło 100"

I tak wszystko u mnie wygląda

Manetkę także sprawdziłem i działa;/ tzn zmieniają się wartości. Dodam, że iż manetka działa w Vag'u to w ostatniej rubryce pisze NOT INSTALED. Hmm :mysli:

Dziwne rzeczy się dzieją z tym moim tempomatem i już do reszty zgłupiałem. Wszystko niby działa a nie działa;/

Kodowanie robiłem kilka razy( tzn tylko aktywacja w engine oraz zmiana w 16-Steering Wheel ponieważ nie zmieniałem modułu, tylko dokładałem tempo)

Proszę o pomoc bo już mnie zalewa :wallbash:

Pozdrawiam

Waldi

A jaki modul tam u Ciebie siedzi?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...