Tominator Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 320 raczej pod 16stke nie wejdzie, 312 wchodzi na styk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Wejda Ci 320/288mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spekulos Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Wejda Ci 320/288mmZależy od et 16-tki, w moim przypadku przy et 45 zaciski z nowymi klockami ocieraly o felgę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gac3k Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Ok dziękuję. Jutro sprawdzę ET. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tominator Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Kwestia chyba tego czy obciera o wewnetrzna czesc felgi a nie o ramiona, bo to akurat mozesz dystansem zalatwic. Jezeli wchodzi pod 16stke to musi byc mega na styk, ma ktos fotke takiego setupu na 16stce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spekulos Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Kwestia chyba tego czy obciera o wewnetrzna czesc felgi a nie o ramiona, bo to akurat mozesz dystansem zalatwic. Jezeli wchodzi pod 16stke to musi byc mega na styk, ma ktos fotke takiego setupu na 16stce?Co kto lubi (dystanse plus śruby ok 300zl), ja kupilem felgi z odpowiednim et. Pozatym faktycznie miejsca jest niewiele, moze ze 2mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Wazne jest wypełnienie felgi. Ostatnio przy montazu 320-tek mielismy problem z felgami o parametrach 8J-17" ET35, nie weszly, musielismy dac dystans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Ok dziękuję. Jutro sprawdzę ET. Pozdrawiam Tylko na stal 16` nie wejdą na pewno te zaciski. Na zime masz te alu 16` czy na lato? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gac3k Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 No właśnie na lato mam alu 16 a na zimę 16 stal :/ . Chyba będę zmuszony zkaupić 312, wtedy wezmę klocki i tarcze od Ciebie. Masz textara ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Panowie mam ori hamulce 288/245 Przód jest ok lata temu wymianione tarcze i klocki Tyl jest do wymiany. Pytanie czy moge wymienić tył na 288 od b7 tfsi i przód zostawić 288 (oczywiście jeśli przód sie skonczy wskoczy 320). Tylko czy można jeździć na 288 z przodu i z tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spekulos Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Panowie mam ori hamulce 288/245 Przód jest ok lata temu wymianione tarcze i klocki Tyl jest do wymiany. Pytanie czy moge wymienić tył na 288 od b7 tfsi i przód zostawić 288 (oczywiście jeśli przód sie skonczy wskoczy 320). Tylko czy można jeździć na 288 z przodu i z tyłu? Nie polecam takiego rozwiązania. Auto łatwo wpadnie w poślizg. Efekt bedzie taki jakbyś hamował recznym. Zakładaj odrazu 320/288 będziesz zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 kolego, siły hamowania nie będą w odpowiedniej proporcji. Nie kombinuj wywal ten przód 288 i zmień odrazu wszytsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Panowie mam ori hamulce 288/245 Przód jest ok lata temu wymianione tarcze i klocki Tyl jest do wymiany. Pytanie czy moge wymienić tył na 288 od b7 tfsi i przód zostawić 288 (oczywiście jeśli przód sie skonczy wskoczy 320). Tylko czy można jeździć na 288 z przodu i z tyłu? Możesz tragedi nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Widać ze zdania podzielone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Jak już koniecznie chcesz tak zrobić, to jak się już dotrą, to wykonaj awaryjne hamowanie z większej prędkości na jakiejś szerszej i pustej drodze, coby ocenić zachowanie tak dziwacznego układu hamulcowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy705 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Witam Panowie spasuja z a4b7 z 2,7 diesla jażma do b6?Chce zrobić swapa na przód Edytowane 14 Lutego 2016 przez Lysy705 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Jo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Jak już koniecznie chcesz tak zrobić, to jak się już dotrą, to wykonaj awaryjne hamowanie z większej prędkości na jakiejś szerszej i pustej drodze, coby ocenić zachowanie tak dziwacznego układu hamulcowego Ale po co? Każde a4 na seryjnym zawias ie i tak nurkuje przodem wiec nic nadzwyczajnego nie zauważysz Tapnięte z SGS5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Ale po co? Każde a4 na seryjnym zawias ie i tak nurkuje przodem wiec nic nadzwyczajnego nie zauważysz Tapnięte z SGS5 Z tego właśnie względu na tak mocnych hamplach z tyłu, z powodu zakłócenia odpowiedniego stosunku siły hamowania między przodem a tyłem, może dochodzić do zerwania przyczepności tylnych kół O ile przy sprawnym ABS-ie nie powinno to stanowić większego problemu, o tyle przy wyłączonym / niesprawnym może wywołać co najmniej zdziwienie u kierownika, jak go tył auta zacznie wyprzedzać Trzeba pamiętać że sterownik ABS/ESP ma wkodowany rozmiar hamulców , i jak zmieniamy ich rozmiar proporcjonalnie na obydwóch osiach to układ będzie pracował prawidłowo nawet bez przekodowania, a przy modyfikacji tylko jednej ośki powstaje z tym problem , szczególnie niebezpieczny w tym konkretnym przypadku , gdy tył hamuje za mocno Poza samym hamowaniem to i układ ESP będzie miał prawdopodobnie duży problem ze stabilnym działaniem , właśnie z tego powodu Na podstawie informacji z czujników przeciążeń , kąta skrętu kierownicy, obrotu auta wokół własnej osi i wkodowanych hamulców ( a konkretnie ich charakterystyk ) układ ESP stara się dobierać optymalną wartość ciśnienia płynu hamulcowego przekazywanego na poszczególne koła podczas stabilizacji toru jazdy Zakładając takie hample bez przekodowania tą optymalność mu odbieramy Edytowane 8 Marca 2016 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 O audi sie nie martw, tam zaden rozmiar nie hamuje "mocno" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się