Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć Pany

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Siema panowie:hi:. Mam pytanie do was, poczytałem trochę forum i mam pewien problem, chodzi o to że silnik nie pali idealnie, nie ważne czy stał kilka dni czy jest dogrzany i to zaraz po trasie, nie zawsze pali tak jak powinien, a czasami na dotyk, wymieniony został akumulator. Poczytałem że to może być wina złego kąta synchronizacji, i tu moje pytanie czy jest ktoś z okolic Krakowa, Bochni najlepiej, kto się na tym zna i mógłby coś z tym podziałać i to ustawić tak jak należy. Ja nie mam vaga, a mój mechanik mówi że to wina czegoś innego ale jakoś mu nie wierzę. To się zaczęło w sumie kilka miesięcy temu, a rozrząd robiony był na początku maja. Prosiłbym o jakąś pomoc i ile taka zabawa by kosztowała? Dziękuję z góry i pozdrawiam :wink:

Opublikowano

90 może te 200 złamie z jakiejś górki, chociaż wydaje mi się że będzie ciężko.

Te 180-190 jest realne, ale wtedy wskaźnik paliwa dziwnym trafem przemieszcza się z prędkością światła w lewą stronę.

Ogólnie licznik przekłamuje 3-5 km/h - zawyża prędkość.

Opublikowano

hej Panowie w niedz popołudnie:hi:

Opublikowano
ruks prosiłeś o filmik.

Autko stało całą noc na polu. Rano temp -1 stopień. Na filmiku pierwsze odpalenie po nocy. Temp 1.5 stopnia (patrzeć na drugą temp od góry - to ta od czujnika na kablu) włożona do kratki nawiewu szyby. Odpalamy auto i chodzi na wolnych obrotach cały czas. Początkowa temp 1.5 stopnia z nawiewu, po 2.5 min już dmucha temp 20 stopni.

NEX ale to żadne cuda wręcz przeciwnie normalna rzecz :whistling:

Cuber dziś to sprawdziłem VAGiem i to nie jest normalna rzecz i ten kto nie ma dodatkowej elektrycznej nagrzewnicy powietrza kabiny, ten nie odczuje tak szybko ciepła.

Rano sprawdziłem Vagiem MS Blocks 016 po odpaleniu auta (oczywiście ogrzewanie HI na szyby i 4 kreski) załącza się na początku w 3 rubryce 01, nie wiem jak długo jest bo nie liczyłem, ale coś koło pół minuty-minuty?? Później zmienia się na 10, też jest coś koło tego czasu, po tym włącza się 11 i w tym momencie wyłączają się świece żarowe 01,10, a załącza się grzałka elektryczna, po kilku sekundach czuć wyraźna różnicę ciepła powietrza w porównaniu z 10.

To nie moje foto, ale tak wygląda 3 rubryka z nastawą 11. Tak możemy sprawdzić czy mamy nagrzewnicę.

blokit.jpg

Bez tej nagrzewnicy na ciepło z kratek nawiewu musiał byś czekać aż silnik się zagrzeje, a tak to po 20 sek od załączenia się jej (11) wieje Ci ciepłe powietrze i bardzo szybko wzrasta bez względu czy silnik będzie miał -20 czy +2 stopnia w momencie odpalenia auta.

:hi:

Opublikowano
A jeździ ktoś AHU 90 kucy? Ile tym latacie? Mi udało wyciągnąć 202 na a4w kierunku Balic( na prostej nie z górki zaraz za zjazdem z Wieliczki

Ciekawe :whistling:Chcialbym to zobaczyc jak seria ahu 90km leci ponad dwie paczki :wink:

Tyle pokazywało na navi mogło być troszkę mniej, ale wskazówka stała na 200 :)

---------- Post dopisany at 15:44 ---------- Poprzedni post napisany at 15:43 ----------

Pewnie dodawał mocy nogami niczym Flinstonowie :grin:

:hi:

No nie bardzo, aż takich dziur w podłodze nie mam :wink:

---------- Post dopisany at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany at 15:44 ----------

90 może te 200 złamie z jakiejś górki, chociaż wydaje mi się że będzie ciężko.

Te 180-190 jest realne, ale wtedy wskaźnik paliwa dziwnym trafem przemieszcza się z prędkością światła w lewą stronę.

Ogólnie licznik przekłamuje 3-5 km/h - zawyża prędkość.

Może i tu klega ma rację. Nie ważne, ważne, że było pod 200 :banan:

Ps. Kolega leciał wtedy ze mną focusem i mówił, że miał ponad 190

Opublikowano
90 może te 200 złamie z jakiejś górki, chociaż wydaje mi się że będzie ciężko.

Te 180-190 jest realne, ale wtedy wskaźnik paliwa dziwnym trafem przemieszcza się z prędkością światła w lewą stronę.

otóż to :wink:

Pewnie dodawał mocy nogami niczym Flinstonowie :grin:

i żagiel jeszcze na dach postawil :decayed:

to jest chyba jedyne sensowne wytlumaczenie :grin:

Może i tu klega ma rację. Nie ważne, ważne, że było pod 200 :banan:

Ps. Kolega leciał wtedy ze mną focusem i mówił, że miał ponad 190

spoko spoko :wink:

zapraszamy na spota :cwaniak:

Opublikowano
Siema panowie:hi:. Mam pytanie do was, poczytałem trochę forum i mam pewien problem, chodzi o to że silnik nie pali idealnie, nie ważne czy stał kilka dni czy jest dogrzany i to zaraz po trasie, nie zawsze pali tak jak powinien, a czasami na dotyk, wymieniony został akumulator. Poczytałem że to może być wina złego kąta synchronizacji, i tu moje pytanie czy jest ktoś z okolic Krakowa, Bochni najlepiej, kto się na tym zna i mógłby coś z tym podziałać i to ustawić tak jak należy. Ja nie mam vaga, a mój mechanik mówi że to wina czegoś innego ale jakoś mu nie wierzę. To się zaczęło w sumie kilka miesifęcy temu, a rozrząd robiony był na początku maja. Prosiłbym o jakąś pomoc i ile taka zabawa by kosztowała? Dziękuję z góry i pozdrawiam :wink:

Kolego a sprobuj przy paleniu autka miec wlaczone swiatla. Ja tez mam taki objaw a jak mam wlaczone swiatla to problem znika. prawdopodobnie zapsuty wlacznik swiatel albo go trzeba calego przelutowac albo wminic na dobry. Sprobuj tego sposobu potem dopiero szukaj innego problemu. Ja zrobilem pompki wczsnego sprezania, pompke w baku, uszczelnilem pompowtryski i jeszcze nie wiadomo co a dalej to jest takze przetestuj:)

h

Opublikowano
90 może te 200 złamie z jakiejś górki, chociaż wydaje mi się że będzie ciężko.

Te 180-190 jest realne, ale wtedy wskaźnik paliwa dziwnym trafem przemieszcza się z prędkością światła w lewą stronę.

otóż to :wink:

Pewnie dodawał mocy nogami niczym Flinstonowie :grin:

i żagiel jeszcze na dach postawil :decayed:

to jest chyba jedyne sensowne wytlumaczenie :grin:

Może i tu klega ma rację. Nie ważne, ważne, że było pod 200 :banan:

Ps. Kolega leciał wtedy ze mną focusem i mówił, że miał ponad 190

spoko spoko :wink:

zapraszamy na spota :cwaniak:

No nie wiem po co miałbym czarować eh nie ważne. Pytałem czy to możliwe i odp uzyskałem :wink:

Opublikowano

naprawde dla Was istotne ile auto jedzie na maxa :whistling: i jest to powód do dyskusji ???

---------- Post dopisany at 18:00 ---------- Poprzedni post napisany at 17:59 ----------

:doh:

---------- Post dopisany at 18:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:00 ----------

190, 200,204 a moze 240 wow :facepalm:

Opublikowano

boseron, Ty się nie odzywaj bo mieliśmy robić wyścig, a na hamowni do dziś dnia nie byłeś :decayed:

Opublikowano
naprawde dla Was istotne ile auto jedzie na maxa :whistling: i jest to powód do dyskusji ???

Boseron, skodo zadal pytanie ile nasze AHU jadą to odpowiadamy

A jeździ ktoś AHU 90 kucy? Ile tym latacie? Mi udało wyciągnąć 202 na a4w kierunku Balic

:wink:

---------- Post dopisany at 18:17 ---------- Poprzedni post napisany at 18:15 ----------

mielismy olac goscia? nigdy! :evil:

Opublikowano
Siema panowie:hi:. Mam pytanie do was, poczytałem trochę forum i mam pewien problem, chodzi o to że silnik nie pali idealnie, nie ważne czy stał kilka dni czy jest dogrzany i to zaraz po trasie, nie zawsze pali tak jak powinien, a czasami na dotyk, wymieniony został akumulator. Poczytałem że to może być wina złego kąta synchronizacji, i tu moje pytanie czy jest ktoś z okolic Krakowa, Bochni najlepiej, kto się na tym zna i mógłby coś z tym podziałać i to ustawić tak jak należy. Ja nie mam vaga, a mój mechanik mówi że to wina czegoś innego ale jakoś mu nie wierzę. To się zaczęło w sumie kilka miesifęcy temu, a rozrząd robiony był na początku maja. Prosiłbym o jakąś pomoc i ile taka zabawa by kosztowała? Dziękuję z góry i pozdrawiam :wink:[/quote

Kolego a sprobuj przy paleniu autka miec wlaczone swiatla. Ja tez mam taki objaw a jak mam wlaczone swiatla to problem znika. prawdopodobnie zapsuty wlacznik swiatel albo go trzeba calego przelutowac albo wminic na dobry. Sprobuj tego sposobu potem dopiero szukaj innego problemu. Ja zrobilem pompki wczsnego sprezania, pompke w baku, uszczelnilem pompowtryski i jeszcze nie wiadomo co a dalej to jest takze przetestuj:)

h

Ok, sprawdzę to na pewno i napiszę czy pomaga czy nie. A mam jeszcze pytanie czy nikt nie miał podobnego problemu ? Bo mi się wydaję że to jednak chodzi o ten kąt synchronizacji. Zna się ktoś na tym? Chciałbym żeby się ktoś wypowiedział na ten temat.

Opublikowano
:hi: ale tu ostatnio poważne tematy :whistling: no ale młodość podobno ma swoje prawa :naughty:
Opublikowano
naprawde dla Was istotne ile auto jedzie na maxa :whistling: i jest to powód do dyskusji ???

Boseron, skodo zadal pytanie ile nasze AHU jadą to odpowiadamy

A jeździ ktoś AHU 90 kucy? Ile tym latacie? Mi udało wyciągnąć 202 na a4w kierunku Balic

:wink:

---------- Post dopisany at 18:17 ---------- Poprzedni post napisany at 18:15 ----------

mielismy olac goscia? nigdy! :evil:

Dokładnie oczekiwałem tylko odpowiedzi.

Ps. Zamówiłem zegary po lifcie za bagatela 250 zł. :banan: Ciekawe co pokażą

Opublikowano
:hi: ale tu ostatnio poważne tematy :whistling: no ale młodość podobno ma swoje prawa :naughty:

no trochę już przynudzają może zmieńcie temat na np. który ma dłuższego

Opublikowano
:hi: ale tu ostatnio poważne tematy :whistling: no ale młodość podobno ma swoje prawa :naughty:

no trochę już przynudzają może zmieńcie temat na np. który ma dłuższego

:thumbdown:

Opublikowano
fantowski, kupiłeś już manetkę tempomatu i wiązkę??

mam moduł i manetki :wink: a czemu pytasz?

boseron, Ty się nie odzywaj bo mieliśmy robić wyścig, a na hamowni do dziś dnia nie byłeś :decayed:

może stawi się 02.03 :whistling:

Opublikowano

Olać nigdy. Ja osobiście jeżdżą z pięknego Krakowa do domu rodzinnego 400 km to jeżdżę ekonomicznie, ogólnie nigdy nie szalałem (ostatnio na a4 się udało w 4 h obskoczyć te 367 km, śr. prędkość 140-150, z tym że a4 od mysłowic dopiero bo ta Kraków-Katowice to dla mnie jest porażka). Jeżdżąc po Polsce to taka optymalna prędkość to max. 100-120, więcej się nie da bo szkoda zawieszenia, chyba że na kawałkach ekspresówek/autostrad to i tak uważam że te 160 to max. bo więcej to często jest hamowania dojeżdżając do kogoś na lewym pasie.

A na spot wreszcie wbije, tak się odgrażam tylko zawsze coś innego jest do zrobienia

P.S. Doradźcie mi jak się wstawie emotikony bo nie ogarniam tego systemu :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...