slawek281p Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Ostatnio wymieniłem u mechanika w samochodzie (Audi A4 B6) tarcze i hamulce na nowe. Zaraz po wymianie zauważyłem że hamulce piszczą w prawym przednim kole podczas jazdy jak i przy hamowaniu. W czasie jazdy gdy piszczą to jak przyhamuje to przestają co może być tego przyczyną proszę o pomoc ponieważ już niemoge wytrzymać tego pisku i niewiem czy to wina klocków, tarcz, złego montażu lub innej rzeczy (np. uwalone łożysko). Z góry dzięki za pomoc :hi:
burus2 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 jak zmieniłem na najtańsze klocki za 80zł tak miałem dopiero jak wymieniłem na boscha to przestało piszczeć ale miesiąc sie męczyłem 1
GOLI Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Są dwie możliwości. Albo mechanik nie odtłuścił nowych tarcz albo masz kiepskie klocki. Jeżeli pierwsza wersja to jedź niech teraz zdejmie klocki i lekko przetrze je papierem ściernym (zrobiło się szkliwo) jeżeli wersja druga...wymiana na lepsze...
Muskel1 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Albo moze mechanik nie przesmarowal dokladnie klockow w prowadnicy i wibracje powoduja piszczenie.
Marcino87 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Pierwsze słyszę o jakim kolwiek odtłuszczaniu bądź smarowaniu :gwizdanie: ciekawe jakie masz te klocki i tarcze 1
ryszard1961 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Ewidentna wina materiału klocków
Muskel1 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Pierwsze słyszę o jakim kolwiek odtłuszczaniu bądź smarowaniu :gwizdanie: ciekawe jakie masz te klocki i tarcze Kolego, wyjasnie wiec o smarowaniu i odtluszczaniu Nowe tarcze nalezy zawsze odtluscic bo sa pokryte tlustym filmem by nie rdzewialy w magazynach. Klocki hamulcowe osadzane sa w prowadnicach, i tam nalezy je posmarowac by sie nie przycinaly.
Gość mmcv Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Muskel dobrze gada, jak nie wyczyscisz to masz lodowisko . U mnie tez graja. jak sa klocki twarde to lubia zagrac przy dochamowaniu ... niestety coraz wiecej takich klockow na rynku z tego co mi wiadomo . Ale mysle ze dobre klocki dobrej firmy nie zagraja .
zarzyk2 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Kolego to że piszczy to się przekonałem sam nie ważne jakie masz klocki tylko jak zostały zamontowane. Tata mnie nauczył że zawsze trzeba spryskać miedzią między klocek a zacisk, nigdy nie miałem przypadku żeby klocki które zakładałem piszczały. a co odtłuszczania to jest podstawowa czynność przy zakładaniu nowych tarcz ( tarcze żeby nie rdzewiały w pudełku są smarowane i dlatego są całe tłuste)
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 zacisków sie nie smaruje, smar to zabójstwo, przede wszystkim dla jarzm podstawa to dokłądne oczyszczenie jarzm i zacisków najlepsza do tego celu jest szczota na szlifierce kątowej nie wszystkie tarcze sie odtłuszcza, coraz czesciej sa pokrywane farbą taką metode stosuje Otto Zimmermann, TRW, Bosch i wiele innych firm
bouzuki Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 No właśnie ja mam tarcze Bosch,te pokryte farbą,klocki też Bosch-a.Zmieniałem w zeszłym roku i w tym roku nagle zaczęły mi piszczeć przy hamowaniu Nie zawsze,ale jest to denerwujące.
tomi790 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 ja mam to samo. Tarcze były wymieniane w zeszłym roku (BOSCH) i klocki (TRW) i też jak się zrobi cieplej to sobie lubią popiszczeć postanowiłem poczekać do następnej wymiany i wtedy wziąć cały komplet z TRW. Dodatkowo przy dzisiejszej pogodzie hamowanie to porażka (a opony nowe pierwszy sezon), ale słyszałem że hamulce standardowe w B6 nie grzeszą skutecznością
omzig Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 ja mam to samo. Tarcze były wymieniane w zeszłym roku (BOSCH) i klocki (TRW) i też jak się zrobi cieplej to sobie lubią popiszczeć postanowiłem poczekać do następnej wymiany i wtedy wziąć cały komplet z TRW. Dodatkowo przy dzisiejszej pogodzie hamowanie to porażka (a opony nowe pierwszy sezon), ale słyszałem że hamulce standardowe w B6 nie grzeszą skutecznością Ja mam klocki i tarcze TRW przód i tył... lewy tył piszczy po 3 miechach od wymiany... odtłuściłem tarcze, klocki potraktowałem papierem ściernym i CH...J - dalej piszczy.
pietas a4 Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Ja ma super tarcze i wymieniłem klocki na Ate + płyn hamulcowy Ate i tez piszczy nadal,takze cena nie zawsze idzie w parze z piskiem...
audiaudi Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Ate, to piszcza zawsze po jakimś czasie
pietas a4 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 No wlasnie także nie wiadomo do końca jakie kupic skoro markowe daja się we znaki?!
pietas a4 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 no jeśli już te zuzyje,zakupie dla proby takowe:doh:
wojtek20DW Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 ferodo daje rade ewntualnie ceramika ---------- Post dopisany at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany at 18:48 ---------- ferodo daje rade ewentualnie ceramika
eXik Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Podepne sie pod temat Kupiłem zestaw FERODO klocki i tarcze i rownież mi piszczą :/ po tej marce wnioskuje że to nie wina klocków, lecz czuje ze mechanik zle to zrobił...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się