alvaro Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A jaki słaby kat musi ujeżdżać tą eSkę że ona taka doebana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek20VT Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Jakby ktoś chciał takie 20" Rotory srebrne to mogę załatwić od RS5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Tak na marginesie ale ktoś sciorał ta S4 Po powrocie do NO kilka spostrzeżeń generalnie bardzo sie cieszę ze zająłem wydech ala S4 bo bez znaczków i pojedynczymi koncowkami ten samochód to kompletny sleeper. Przekonało się o tym pare samochodów napotkanych po drodze łącznie z RS6 C5 którego właściciel mudial sie zdzieic ze zwykła A4 dziarsko trzymała sie jego ogona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tropico Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Nagralem filmik 100-200 Prowizoryczne wychodzi 14.5 sek Carlosowe 3.0 TDI troszkę ponad 15 Kuredu sedan FWD 13.1 sek Yamahy S4 sedan 12.8 sek Wychodzi na to ze 300 Km chyba troszke lepiej pomyka w benzynie wiec nie ma co narzekać wynik 2.0 TFSI naprawde fajny, natomiast 3.0 TDI mnie rozczarowało... 2 tonowy kloc A8 D3 4.2 TDI robi 100-200 w ~14s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 No i dreadpl podał konkrety na A5-forum i nie głupio to brzmi - ja fachowcem nie jestem i nie wypowiem się kto ma rację ale jego argumenty brzmią logicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 No i dreadpl podał konkrety na A5-forum i nie głupio to brzmi - ja fachowcem nie jestem i nie wypowiem się kto ma rację ale jego argumenty brzmią logicznie no to może wklei, bo nie chce mi się po innych forach skakać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beny Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 No i dreadpl podał konkrety na A5-forum i nie głupio to brzmi - ja fachowcem nie jestem i nie wypowiem się kto ma rację ale jego argumenty brzmią logicznie no to może wklei, bo nie chce mi się po innych forach skakać może coś tu napisze bo jest na tym forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Konkrety takie że auto nie ma 300 km bo na wykresie jest korekcja ktora zawyza wynik robili tam w unitronic jakieś testy na innych autach ,pytanie tylko co to zmienia skoro auto leje 300 konne 3.0TDI i ma taki sam czas 100-200 jak auto milarta które jest jest jeszcze mocniejsze więc w sumie powinienem byc jeszcze bardziej zadowolony że słabsze auto jest tsk szybkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Pewnie ze tak , przecież jeździsz autem nie wykresem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 przyznam, że nie interesuje mnie finalna moc, a efekty na drodze w rs4 b7 też poniewierane jakoby nie jechało na torze wiatrak robi nawet z stawianego na piedestale rs6. uwielbiany i wymarzony v6 tdi nawet po programie jedzie jak kosiarka r4, na torze ( który czy sie to komuś podoba czy nie pokazuje szybkość auta realną, a nie spod świateł) baty zebrał by jeszcze większe od rzędówki bo jest spasiony już na wstępie. vivat tdi marketing rodem z Le Mans:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milart Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 przyznam, że nie interesuje mnie finalna moc, a efekty na drodze w rs4 b7 też poniewierane jakoby nie jechało na torze wiatrak robi nawet z stawianego na piedestale rs6. uwielbiany i wymarzony v6 tdi nawet po programie jedzie jak kosiarka r4, na torze ( który czy sie to komuś podoba czy nie pokazuje szybkość auta realną, a nie spod świateł) baty zebrał by jeszcze większe od rzędówki bo jest spasiony już na wstępie. vivat tdi marketing rodem z Le Mans:wink: V6 Tdi to idealny silnik do rodzinnych samochodów i wyjazdów w długie trasy. Osiągi przyzwoite a spalanie niewielkie. Jak ktoś potrzebuje wozu na tor lub do ścigania spod świateł to oczywiście benzyna górą. Za to spasione Tdi a już w szczególności kombi z quattro przy większych prędkościach ma swoje zalety(dociążenie tylnej osi, trzymanie się drogi w zakrętach, większa odporność na boczne uderzenia wiatru). Po prostu trzeba wiedzieć czego się oczekuje od samochodu bo uniwersalnego chyba nie ma:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 przyznam, że nie interesuje mnie finalna moc, a efekty na drodze w rs4 b7 też poniewierane jakoby nie jechało na torze wiatrak robi nawet z stawianego na piedestale rs6. uwielbiany i wymarzony v6 tdi nawet po programie jedzie jak kosiarka r4, na torze ( który czy sie to komuś podoba czy nie pokazuje szybkość auta realną, a nie spod świateł) baty zebrał by jeszcze większe od rzędówki bo jest spasiony już na wstępie. vivat tdi marketing rodem z Le Mans:wink: V6 Tdi to idealny silnik do rodzinnych samochodów i wyjazdów w długie trasy. Osiągi przyzwoite a spalanie niewielkie. Jak ktoś potrzebuje wozu na tor lub do ścigania spod świateł to oczywiście benzyna górą. Za to spasione Tdi a już w szczególności kombi z quattro przy większych prędkościach ma swoje zalety(dociążenie tylnej osi, trzymanie się drogi w zakrętach, większa odporność na boczne uderzenia wiatru). Po prostu trzeba wiedzieć czego się oczekuje od samochodu bo uniwersalnego chyba nie ma:wink: Nie staram się umniejszyć v6 tdi, w żadnym wypadku. Nie gloryfikuje Pb również. Zalety z toru przekładają się na poręczność w codziennej jeździe, nadwaga generuje wzmożoną podsterowność, która nie jest bez znaczenia. Racjonalnie jednak patrząc v6tdi jest niestety zbyt drogie w stosunku do tego co oferuje - stąd odniesienie do Le Mans Jeździłem v6tdi trochę i bardzo przyjemnie się tym jeździ, tylko czemu to takie drogie to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milart Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Jeździłem v6tdi trochę i bardzo przyjemnie się tym jeździ, tylko czemu to takie drogie to nie wiem. Fakt, cenowo to potrafią zabić. Możliwe że wynika to z faktu większego skomplikowania i precyzji wykonania poszczególnych elementów silnika. A może to po prostu czysty marketing i jak ON będzie 2x droższy od Pb to wtedy benzyniaki będą droższe od diesli:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 w PL jest to proste do wytłumaczenia: akcyza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Jakby ktoś chciał takie 20" Rotory srebrne to mogę załatwić od RS5 ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milart Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Konkrety takie że auto nie ma 300 km bo na wykresie jest korekcja ktora zawyza wynik robili tam w unitronic jakieś testy na innych autach ,pytanie tylko co to zmienia skoro auto leje 300 konne 3.0TDI i ma taki sam czas 100-200 jak auto milarta które jest jest jeszcze mocniejsze więc w sumie powinienem byc jeszcze bardziej zadowolony że słabsze auto jest tsk szybkie. A może zamiast licytować się na konie zrobimy zawody kto zmieści do samochodu więcej bagażu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Konkrety takie że auto nie ma 300 km bo na wykresie jest korekcja ktora zawyza wynik robili tam w unitronic jakieś testy na innych autach ,pytanie tylko co to zmienia skoro auto leje 300 konne 3.0TDI i ma taki sam czas 100-200 jak auto milarta które jest jest jeszcze mocniejsze więc w sumie powinienem byc jeszcze bardziej zadowolony że słabsze auto jest tsk szybkie. A może zamiast licytować się na konie zrobimy zawody kto zmieści do samochodu więcej bagażu? no tak sedan polegnie na starcie, choć bardziej mi się podoba, krew mnie zalewa przy każdym wypadzie rodzinnym, choćby weekendowym:facepalm: bez trumny ani rusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milart Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Konkrety takie że auto nie ma 300 km bo na wykresie jest korekcja ktora zawyza wynik robili tam w unitronic jakieś testy na innych autach ,pytanie tylko co to zmienia skoro auto leje 300 konne 3.0TDI i ma taki sam czas 100-200 jak auto milarta które jest jest jeszcze mocniejsze więc w sumie powinienem byc jeszcze bardziej zadowolony że słabsze auto jest tsk szybkie. A może zamiast licytować się na konie zrobimy zawody kto zmieści do samochodu więcej bagażu? no tak sedan polegnie na starcie, choć bardziej mi się podoba, krew mnie zalewa przy każdym wypadzie rodzinnym, choćby weekendowym:facepalm: bez trumny ani rusz Ja od niedawna zastanawiam się nad trumną do avanta:kwasny: Spakować na wyjazd siebie(zazwyczaj bardzo mała torba lub plecak) i dwie kobiety do jednego samochodu to po prostu tragedia:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 eeee tam, my na tygodniowe wakacje nad morzem zmieściliśmy się do A5tki.. 2 kobiety + 2 facetów + lodówka co prawda w bagażnika nie włożyłoby się nawet zeszytu, ale daliśmy radę.. no i w środku parę gratów było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 eeee tam, my na tygodniowe wakacje nad morzem zmieściliśmy się do A5tki.. 2 kobiety + 2 facetów + lodówka co prawda w bagażnika nie włożyłoby się nawet zeszytu, ale daliśmy radę.. no i w środku parę gratów było grubo, my do Bukowiny bylismy zapakowani po dach, bagaznik ledwo sie zamykal w B8 Avant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się