spanky Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 zabrakło salaty na ulozenie napisu RS4 .... jakies fotlki z prac blacharskich ... ?
hteb Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Kurde, wydawało mi się że nie masz relingów
Nosb Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Nie mial ale zalozyl od RS4 Nic sie chlopak nie pucuje a tu nagle jeb ... RS4 Jak wstawianie tylnich blotnikow ? Interesuja mnie jakis foty Reszta to tylo przekrecanie w sumie
hteb Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Masz Andrzej - dorzucę Ci parę groszy ze swojej kupki - kilka części co masz od Rs'a poproszę i jesteśmy kwita Nie miałem fantazji do wzorów - ułożysz co zechcesz
SID Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Hmmm body RS4 to w sumie nowy projekt robiony przezemnie na miejscu auto też niebawem ruszy nad +500 KM w nowej firmie na wszystkich nowych częściach po starej S4 SID mało co zostanie bo wsio będzie wymieniane na nowe, większe inne wstrzymuje się z fotkami i opisami gdyż chyba należało by ten temat zamknąć i rozpocząć nowy sami napiszecie jak zrobić najlepiej i tak się pozniej zrobi co do błotników to szedłem tylko w najlepsze rozwiązanie, zamontowanie ich po zgrzewach jak fabrycznie wiec ten błotnik RS4 co widać poniżej został w tej postaci założony do S4 po wmontowaniu wyglądał tak jak widać w tym miejscu łączą się dwa elem o różnych kolorach cały projekt miał się odbyć profi i na ori częściach, błotniki wstawiane przez doświadczoną osobę pod moim nadzorem relingi założyłem, wcześniej ich nie miałem ale się wciąż zastanawiam czy nie wrócić do stanu bez nich obecnie jestem na etapie szukania felg 8,5-9' 18'' i opon 255/35/18'' lub 265/35/18'' (a może i 19'') auto dostanie nowe gwint zawieszenie niższe niż ori RS4 kolor auta będzie srebrny (a może czarny, mat) dach czarny usunięte będą wszelkie znaczki loga pytania czy to S4 czy RS4 ? - wszystko co dało się wyciągnąć z RS4 przełożyłem do siebie a resztę wymienię na lepsze niż w RS4 więc moja S4 powinna lepiej wypaść niż seryjna RS4 chciałbym szybko skończyć auto ale brakuje mi czasu no i funduszy na większe mody jakie były w planie na forum mało jestem aktywny bo nawet nie mam czasu na szukanie części i pomysłów w necie planuje mocno rozbudować stronę http://www.s4sid.pl na święta i mam nadzieję że słowa dotrzymam ps: za 2-3 miesiące inna S4 w sedanie ruszy z podobnym projektem RS4 body i mocą 400 KM, ale narazie tajemnica
adams78 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 No, hteb moje uznanie - w dobie kryzysu dostałeś taką pożyczkę... A bardziej serio - nie chodzi o samo wydawanie siana na tuning auta, ale o tworzenie czegoś z pasją i konsekwencję w realizacji planu. Trzeba mieć trochę wiedzy, pomysłu i samozaparcia. Tego akurat SID-owi trudno odmówić P.S.Fajne graty wystawiasz, SID :gwizdanie:
pet3r Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 SID - wg mnie wątek powinien zostać kontynuowany, chociażby dla potomnych kroją tu się mody warte niejedną furkę na tym forum ale kasa jest po to, żeby ją wydawać, nie? a wydawanie jej na takie cele to sama przyjemność
Nosb Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Profecha Wstawione jak powinno byc A mozesz mi w wolnej chwili opisac jak robiles nadkole wewnetrzne ? Tez przrzutka z RS4 ? Wszystko spoko z tym ze zawsze jak widze cieta blache w audi to mnie cos skreca bo ocynk mowi Jakiegos lopla to bym cial bez mrugniecia a takiego audi to by mi chyba bylo szkoda Fajna sprawa ta twoja skarbonka Szkoda,że nie mam tyle siana i musze sie meczyc z moim 1,8 T Sid ty farciarzu Generalnie : SZACUN!
SID Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 pytacie się co potrzeba do RS4 body, podaję listę części RS4 : - zderzak RS4 przód kompletny (halogeny, 3 kratki, spryskiwacze + zaślepki) (allegro 800-1400 zł) - dla S4 kierownice powietrza RS4 na oba IC, dla A4 nie potrzeba (allegro 150-200 zł szt) - 2 x błotniki przód RS4 (razem z dwiema blaszkami mocującymi i listwami mocującymi zderzak) (allegro 800-1000 zł szt) - 4 x nadkola dla przodu i tyłu RS4 (allegro 250-300 zł szt) - 2 x nakładki progowe RS4 (allegro 500-1200 zł) - 2 x listwy ozdobne progów RS4 (600-1000 zł) - zderzak tył RS4 (allegro 300-600 zł) - 2 x błotniki tylne (prawie nie do zdobycia, podobno robią z przednich blotników - daszek RS4 na klape dla Avanta (prawie ori nie do zdobycia, kopia 80-200 zł allegro) - 2 x tylne drzwi RS4 (allegro 800-1200 zł) - 2 x przednie drzwi RS4 (allegro 500-800 zł) - licznik RS4 (allegro 800-1000 zł + przeprogramowanie dla A4 S4) - lusterka aluminiowe matowe RS4 (allegro 1200-1500 zł, w RS4 była to opcja) - pakiet carbon (w RS4 była to opcja) - tapicerka Recaro (2000-3000 zł) - silnik RS4 (allegro 8000-12000 zł) - matowe listwy ozdobe RS4 (w RS4 była to opcja) - końcówka wydechu RS4 (allegro 200 zł lub wydech prawie nie do zdobycia) - felgi RS4 18'' ET20 (allegro 1200-2200 zł) + opony 255/35/18'' - hamulce RS4 360mm i 312mm (allegro 800-2000 zł) - zwrotnice przednie RS4 alu (allegro 800-1400 zł) - amortyzatory RS4 (allegro 600-1200 zł) są niższe niż A4/S4 - grill RS4 (allegro 300-400 zł) - worek śrubek, podkładek i itp (ASO) Mój projekt opierał sie tylko na ori częściach z czego część została wymieniona na lepsze/większe
gregory Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 SID według mnie jeśli w tej budzie pozostanie silnik który był, nie będziesz go całego swapował z RS4, tylko powymieniasz niektóre elementy to powinieneś kontynuować projekt pod tym tematem. Generalnie szczena opada, mało kto w PL, o ile ktokolwiek reza na takim poziomie S4...RS4 jak ty. Na koniec oczywiście mógłbyś zrobić kosztorys tego tuningu i zestawić z zakupem ori RS4, porównać parametry. Sam jestem ciekaw jak to wypadnie . A ty Nosb się tyle już nie wypytuj bo znów się wypytasz i będziesz potem u siebie rezał
Nosb Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Daaawno za mna chodzi poszerzenie wlasnie autka ale nie mam serca krajac tylu
SID Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 SID według mnie jeśli w tej budzie pozostanie silnik który był, nie będziesz go całego swapował z RS4, tylko powymieniasz niektóre elementy to powinieneś kontynuować projekt pod tym tematem. hmm obecnie moja S4 z 430 KM jest szybsza od RS4 420 KM po chip'ie (u mnie sie kręci s4 prawie do odcinki gdzie w RS4 przy 5500 obr/min pasuje bieg zmienić :> czekam na maj jak ruszę z budowaniem od nowa silnika : większe turbo, kute tłoki, korby ...
slepy Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 miażdżysz SID, jak Ty okiełznasz takie stadko , furka full wypas, gniecie wszystkie inne z forum, budżetu to już pewnie nie liczysz
Norbi Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 SID pozytywne posunięcie...raczej [br]Dopisany: 20 Marzec 2009, 07:44_________________________________________________Nie obawiasz się o skrzynię?
adams78 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Podejrzewam, że RS posłużył za dawcę... :gwizdanie:
A3 Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 SID wszystko pięknie ładnie zero fuszerki itp ale zdania ,,czy to S4 czy RS4" jest troche nie trafne ponieważ prawdziwych RS'ów wyprodukowano dokładnie 6030 sztuk i Twoje auto nigdy nie będzie RS'em będzie kopią RS'a ale tylko te 6030 aut można nazywać RS'em . Nie rozum mnie źle itp poprostu chciałem tylko powiedzieć że Twoje auto było i będzie zawsze S4 a nie RS4
kosiniak Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 Podejrzewam, że RS posłużył za dawcę... :gwizdanie: no i co z tego? skrzynia jest taka sama..........[br]Dopisany: 21 Marzec 2009, 19:22_________________________________________________ hmm obecnie moja S4 z 430 KM jest szybsza od RS4 420 KM po chip'ie (u mnie sie kręci s4 prawie do odcinki gdzie w RS4 przy 5500 obr/min pasuje bieg zmienić :> ale to chyba nie wina tego ze to RS4 tylko wina programu........
Nosb Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 A3 ale przez jego S4 jest na swiecie jedno RS4 mniej I kto wygral w tej walce ?
Erea1 Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 no właśnie - swoją drogą ciekawe, ile jeszcze zostało na świecie rs4 w budzie b5 z tych 6030 autek...
A3 Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Napewno troche jeszcze zostało, w Polsce jest bardzo mało a jak są to w ,,dziwnym" stanie, dość często odwiedzam naszych Niemieckich sąsiadów i tam widze dużo RS'ów w budzie B5 i musze przyznać że te egzemplarze które spotkałem były naprawde super zadbane .
Rekomendowane odpowiedzi