Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana mieszka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki opisowi kolegi 7JK8 wymiana meszka zajęła mi 5 minut. Zabierałem się do tego od dłuższego czasu, aż w końcu.. Nic strasznego nawet laik poradzi sobie.

Opublikowano

Może z innej beczki ale czy ktoś demonował gałke skrzyni biegów i ... panel w automacie (mieszka nie ma)?

Porysowany mam panel i słabo podświetlanie biegów swieci.

Pozdrawia

SZYCHA

Opublikowano

odgrzebie zeby nie zakladac nowego watku.

w b5 2000rok potrzebuje zdjac mieszek, zdjalem juz obudowe plastikowa, galke zsunalem, na koncu drazka pozostal mi plastik na ktorym siedziala galka. nie idzie tego zsunac ani odkrecic a na fotce wyzej widze ze drazek jest zakonczony gwintem. jakies sugestie?? nie chce tego kombinerkami chwytac zeby nie rozwalic. a siedzi jakby bylo przyklejone. :mysli:

Opublikowano

a czy pasuje mieszek i gałka zamiany biegów z polifta do przedlifta?

Opublikowano

Koledzy podepne się pod temat czy można w jakiś sposób zamontować chromowaną ramkę wokół mieszka taką która jest w poliftach do przedlifta? Może ktoś to robił bo nie mam pojęcia jak to zrobić?

Opublikowano

dzieki za bardzo dokladny i przydatny opis wymiany ;)

Opublikowano

ja jestem po uszyciu nowego miszka. za***iście to wyszlo i uchwytu recznego teraz wygodniej sie go zaciaga

Opublikowano (edytowane)

Witam

Ostatnio naszła mnie ochota na lekką regenerację skóry mieszka skrzyni biegów ( a4 b5 przed liftem skrzynia manualna ) tylko że nie mogę go zdjąć. Znalazłem na necie wiele opisów w stylu łapiesz za gałkę zmiany skrzyni biegów kręcisz w lewo... schodzi potem ramka itd... tylko że jak kręcę gałką ( lewo czy prawo nie ma to znaczenia ) to odnoszę wrażenie że rozciąga się materiał z którego jest wykonana ta gałka i coś w środku przeskakuję i efekt jest taki że gałka obraca się o jakiś kąt ale to wszystko. Nie schodzi... Jeżeli mocno ją ścisnę to nie obraca się nawet wokół osi. Zdjąłem tez nakładkę na gałce ( ta na które jest rozrysowany układ biegów ) pod spodem nie było żadnej śruby etc... nie mam pojęcia jak to zdjąć a niestety linki do fotek dodane przez 7JK8 nie chcą się odpalić.

Po wielu próbach zdjęcia gałki jedyne co udało mi się zrobić to zdjąć osłonkę. Pod nią na drążku skrzyni biegów nie było opaski uciskowej ani nic innego więc gałka jest nakręcana na drążek ( tak mi się wydaje ) Odnoszę wrażenie że może kiedyś ktoś chciał ją zdjąć i uszkodził samą gałkę... możliwe że gwint znajdujący się w gałce oderwał się od materiału z którego wykonana jest gałka i obraca się teraz wokół własnej osi z częściami gałki. Nie wiem czy to jest prawdopodobne tzn czy gwint mógł tak mocno się trzymać że doszło do oderwania materiału zwłaszcza że wtedy bez większych problemów gałka zeszła by po pociągnięciu jej do góry a trzyma się pomimo użycia dość dużej siły. Nie mam pomysłów... jeżeli ktoś ma jakieś rady to chętnie posłucham :)

Edytowane przez Darek 1986
Opublikowano (edytowane)

http://allegro.pl/mieszek-audi-80-a4-avant-sedan-b5-b6-a3-a6-skora-i6330710849.html

Kupiłem na tej aukcji mieszek. Skóra dobrej jakości , grubsza niż w oryginale co jest plusem jak i minusem. Gdyby jeszcze były nacięcia porobione to by ułatwiło sprawę montażu a tak męcz się sam.

Edytowane przez MM1311
Opublikowano

Witam, odgrzeję temat ponieważ szkoda zakładać nowy. Mam a4 po lifcie i potrzebuje wymienić mieszek tylko nie chcę połamać niczego. Widziałem w postach wyżej że jest fotostory z lifta ale niestety zdjęć już nie ma, możecie pomóc? :)

Opublikowano
W dniu 29.10.2017 o 20:40, Przemek.1997 napisał:

Witam, odgrzeję temat ponieważ szkoda zakładać nowy. Mam a4 po lifcie i potrzebuje wymienić mieszek tylko nie chcę połamać niczego. Widziałem w postach wyżej że jest fotostory z lifta ale niestety zdjęć już nie ma, możecie pomóc? :)

Odkręcasz gałkę zmiany biegów -> podważasz delikatnie tą całą ramkę(zaznaczone miejsca czerwonymi strzałkami) najlepiej czymś na wzór płaskiego śrubokręta lub śrubokrętem -> wyciągasz ramkę(ona jest na zatrzaskach cała) wraz z mieszkiem i oddzielasz mieszek od ramki(kilka plastikowych zatrzasków).

22866eb349b02bf8.jpg

Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, LizakB5 napisał:

Odkręcasz gałkę zmiany biegów -> podważasz delikatnie tą całą ramkę(zaznaczone miejsca czerwonymi strzałkami) najlepiej czymś na wzór płaskiego śrubokręta lub śrubokrętem -> wyciągasz ramkę(ona jest na zatrzaskach cała) wraz z mieszkiem i oddzielasz mieszek od ramki(kilka plastikowych zatrzasków).

22866eb349b02bf8.jpg

Ogarnąłem już sprawę, ale dzięki za chęci ;)

Edytowane przez Przemek.1997

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...