LuNaTi Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Jakis czas temu wymienilem manetke, co spowodowalo, ze musialem podczas wymiany odkrecic poduszke (2 x 30torx), od tamtej pory na wiekszych wertepach slysze drżenie owej poduszki. Rozkrecilem jeszcze raz i zalozylem z powrotem, myslalem, ze pomoze. Co to moze byc??? Co moze byc przyczyna? Mieliscie podobne problemy?
myczek Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 Pozostaje nam złączyć kabelek wpięty w licznik (ten za 7 zł) z tym który idzie od czujnika. Przejście z komory silnika do środka trzeba zrobic w taki sposób żeby nie przedostawała się wilogoć. Ja przepchałem go przez gumę pod obudową komputera. moze ktos podpowie mi jak odkrecic srobe od komputra te pod wycieraczka bo za zadne skarby nie moge sie do niej dostac a pozostale czynosci mam juz wykonane tylko pozostalo polaczyc te dwa kabelki. Pozdrawiam myczek PS.swietny opis.
pre_pl Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 należy odkręcić i wyjąć mechanizm wycieraczek, uwaga na szybę (połóż coś na nią)
miro_x Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Opublikowano 21 Lipca 2008 Ale ja nie wykręcałem kompa. Da się radę bez tego.
myczek Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Ale ja nie wykręcałem kompa. Da się radę bez tego. a mozesz zrobic fotke w ktorym ten kabelek przelozyles?? lub maly opisik pozdrawiam
Hugo Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Wczoraj Lukaszr wymienił u mnie manetkę , zrobił kodowanie i pupa.Wycieraczki działają normalnie , przycisk reset wyłącza FIS , ale nie działa pełen FIS.Kodowanie robiliśmy dokładnie tak jak na rozpisce na pierwszej stronie.Macie jakieś pomysły co może być nie tak , ewentulanie co jeszcze sprawdzić ??
adamq Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Control Module AdaptationSelect 17 (Instrument Cluster) Adaptation -> Function 10 -> Channel 19 (Misc) xxxx?: Remote Clock 0 - Remote Clock not active 1 - Remote Clock active xxx?x: Ambient Temperature 0 - no Display, Illumination inactive 1 - Display and Illumination active xx?xx: Driver Information System (DIS) 0 - DIS 1 1 - Highline without DIS 2 - DIS 2 x?xxx: Board Computer 0 - only Level 2 (long time memory) 1 - Level 1 and 2 ?xxxx: Illumination Option 0 - Needle and Scala only active at 'Light on" 1 - Needle already active at 'Ignition on' 2 - Scale already active at 'Ignition on' 3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active Dokładnie tak? Przez Adaptacje, a nie przez Coding? Jaką masz tam wartość aktualną?
lukaszr Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Dokładnie tak? Przez Adaptacje, a nie przez Coding? Jaką masz tam wartość aktualną? Tak, dokładnie w ten sposób (w CODING się chyba nawet nic nie zmienia). FIS pokazuje tylko ilość km pozostałych do tankowania. Nie mam pojęcia co jest nie tak.
letallec Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Hugo A jaki masz teraz wlozony moduł? Chodzi o tą litere na końcu?
lukaszr Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Hugo A jaki masz teraz wlozony moduł? Chodzi o tą litere na końcu? Z tego co pamiętam to chyba K.
Hugo Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Hugo A jaki masz teraz wlozony moduł? Chodzi o tą litere na końcu? Tak jak Łukasz napisał "K" .Może tutaj tkwi przyczyna
letallec Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Z tego co pamiętam to chyba K. Hugo, wrzuc pls log z tego sterownika po zmianie. Tam bedzie ta litera i kodowanie. BTW Czy po zakodowaniu wywalilo blad z brakiem plynu w zbiorniku spryskiwaczy?
Hugo Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Czy po zakodowaniu wywalilo blad z brakiem plynu w zbiorniku spryskiwaczy? No właśnie nie wywaliło
letallec Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Czy po zakodowaniu wywalilo blad z brakiem plynu w zbiorniku spryskiwaczy? No właśnie nie wywaliło No to na 99% kodowanie zwaliliscie towarzysze.
tklimczak Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 jaki klucz w końcu do odkręcenia koła kierownicy - raz napisane spline M12 a raz torx 55 (a może to to samo?:) Ktoś wie?? interesuje mnie w b7
LuNaTi Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 jaki klucz w końcu do odkręcenia koła kierownicy - raz napisane spline M12 a raz torx 55 (a może to to samo?:) Ktoś wie?? interesuje mnie w b7 powinno sie uzywac m12 typu spline, zeby nie zniszczyc sruby, ale torx 55 podobno tez sie da...(nie polecam)
andek00 Opublikowano 24 Października 2008 Opublikowano 24 Października 2008 Jestem chyba pierwszym, którego dotyczy ten problem w modelu b7. Manetkę mam bez funkcji fis, ale kod na naklejce 9Q3 wskazuje, że ja także mógłbym zamienić manetkę i odkodować pozostałe funkcje kompa. I pytanie : z jakim kodem manetkę powinienem kupić. Czy reszta wątku o programowaniu dotyczy też i mojego auta.
Koval78 Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 powinno sie uzywac m12 typu spline, zeby nie zniszczyc sruby, ale torx 55 podobno tez sie da...(nie polecam) Klusz Spline M12 - Cena 10 PLN Swoją drogą TorX 55 - Cena 10 PLN FIS Działa znakomicie. Tylko kupiłem na allegro od nieuczciwego sprzedawcy manetkę i musiałem sam wymienić mikroprzełącznik w manetce 0 ale dobrze że sprawdziłem ją przed montażem.
Deszcz Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Hugo, Łukaszr rozwiązaliście problem? Minęło już kilka miesięcy, lata ten FIS? chce się brać za upgrade u mnie, lepiej być przygotowanym na różne sytuacje pisac pisac ps. manetke do avanta B6 ciezko znalezc, do sedanow dostatek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się