domin79 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 zdejmujesz pólke pod fajerą i do kostek na spokojnie sie dostaniesz:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggman Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Najłatwiej wyjąć licznik i dobrać się do kostek. Licznik wychodzi całkowicie bez odkręcania kierownicy, zajmuje to max 5minut na spokojnie żeby nic nie porysować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Ok, jako, ze przygotowuje sie do zabiegu masowania pinu, mam pytanko, czy jest mozliwosc wyjecia licznika bez zdejmowania kierownicy? czy jest dostep? odlaczac akumulator? jak chcesz to zrobić jak człowiek/fabrycznie to: etap I kup taśmę czarną parcianą tessa - odepnij masę z akku - odkręć AirBag kiery - odkręć kierę - zdejmij zaślepkę pod szybką zegarów - odkręć 2 wkręty - zdemontuj półkę pod kierownicą - pchnij ręką od dołu zegary by lekko je wysunąć - zdemontuj zegary i odstaw na bok - rozłóż kostkę i zapodaj pina z przewodem - owijając przewód na wiązce taśmą tessa sprowadź go na dół do słupka A - należy również zdemontować tistwe przy uszczelce na wysokości kokpitu a następnie dolną litwe progową - w rejonie podstopnicy na słupku A znajdziesz śrubę w którą schodzą się masy i tam na razie przykręć przewód - daj trochę więcej kabla by docelowo sięgnął do kostek które są trochę niżej. etap II kup czujnik poziomu spryskiwaczy razem z wtyczką - zdemontuj koło - zdemontuj nadkole - zdemontuj listewkę przy uszczelce i dolną listwę progową - zdemontuj półkę pod kierownicą na grodzi namierz taką gumę z przepustami (takie gumowe cycuszki - kilka będzie juz zajętych) - przygotuj wstępnie wiązkę z dwóch przewodów owiń taśmą tessa a część idącą w nadkolu dodatkowo warto puścić w termokurczce tylko jej nie zaciskaj (chyba że sam koniec przy wtyczce) - obetnij jeden przepust/cycek w przepuście ale tak lekko by nie miała luzu twoja wiązka i pamiętaj że osłona termokurczki ma starczyć od czujnika aż do tego przepustu i już wewnątrz auta się kończy - przeciągnij wiązkę (przez przepust, istniejącymi prowadzeniami wiązek pod błotnikiem aż do zbiorniczka - zamontuj czujnik (jak brak zaślepki to trzeba wywiercić otwór) - jak masz piny do (chyba?) czarnej kostki na dole słupka A to wpinasz drugi koniec wiązki w tą kostkę (chyba? piny 8 i 9 patrz schemat elektr.) - następnie z tej kostki jeden pin łączysz z tym przewodem który pociągnąłeś w etapie I a drugi podpinasz do tego samego miejsca do masy co w etapie I ( w tym momencie zwarcie obiegu do masy następuje przez czujnik poziomu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwapaa Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 okej, przeczytałem cały wątek i nie dopatrzyłem się pewnej informacji. co jeśli mam zagazowany samochód? czy opcje pełnego fisu będą działać prawidłowo? tzn czy będzie pokazywać faktyczne spalanie średnie i chwilowe? pytam bo zastanawia mnie gdzie komputer sprawdza ilość spalanego paliwa. i jak to wtedy jest z tym przekłamywaniem ilości wachy w baku. niektórzy pisali że trzeba jakiś kabelek odpiąć bo może źle pokazywać wskazówkę od poziomu paliwa. zastanawiam się czy bawić się w montaż tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 kwapaa dobre pytanie, mnie też to ciekawi. Wie ktoś jak z tym gazem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwapaa Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 kolega kupił ostatnio passata b5 1.8t 97rocznik i ma komputer w przełączniku wycieraczek. zagazował auto teraz i pokazuje spalanie. przegonił na trasie ok 300km, przeliczył i wyszło że komputer zaniża ok 0,5l/100km więc oblicza prawie idealnie. więc sądzę że u nas będzie tak samo. ja będę wstawiał jak tylko się cieplej zrobi. tylko muszę kupić przełącznik ze sterowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaraza8531 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 mam pytanko, niby wszystko ok a tu jednak mam schody. manetka wymieniona, jestem w VAG, wpisuje kanał 19, robię read i wyskakuje mi 30100. nie mogę dojść do ładu na jaką wartość powinienem zmienić, żeby odblokować pełen FIS. całą operację wykonuje na przekręconym kluczyku, ale nie włączonym silniku. Please HELP jak to ogarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 kolega kupił ostatnio passata b5 1.8t 97rocznik i ma komputer w przełączniku wycieraczek. zagazował auto teraz i pokazuje spalanie. przegonił na trasie ok 300km, przeliczył i wyszło że komputer zaniża ok 0,5l/100km więc oblicza prawie idealnie. więc sądzę że u nas będzie tak samo. ja będę wstawiał jak tylko się cieplej zrobi. tylko muszę kupić przełącznik ze sterowaniem. We wskazaniach FIS jest opcja kalibracji, chyba kanał 003 w adaptacji licznika, trzeba zmienić wartość na większą dla większego spalania, lub mniejszą dla mniejszego np. z domyślnej wartości "100" trzeba zmienić na większą by pokazywało więcej. Musiałbym podłączyć i sprawdzić jak to tam wygląda, bo nie pamiętam dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin79 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 mam pytanko, niby wszystko ok a tu jednak mam schody.manetka wymieniona, jestem w VAG, wpisuje kanał 19, robię read i wyskakuje mi 30100. nie mogę dojść do ładu na jaką wartość powinienem zmienić, żeby odblokować pełen FIS. całą operację wykonuje na przekręconym kluczyku, ale nie włączonym silniku. Please HELP jak to ogarnąć. 31000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaraza8531 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 ok thx ---------- Post dopisany at 20:58 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ---------- drugi problemik, teraz chce tylko zmasować pin kabelkiem od cd-rom (jak opisał Miro_X - opcja 1) pls o instrukicje jak dokładnie to zrobić bo sam tekst zmasować + 2 fotki kostki (niebieskiej z instrukcji) za dużo mi nie dały. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryś Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Wpinasz kabel do pierwszego pinu w kostce a drugi koniec przykręcasz do jakiejś masy śrubki i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 kwapaa dobre pytanie, mnie też to ciekawi. Wie ktoś jak z tym gazem Jeżdżąc na LPG wraz z przejechanymi kilometrami będzie wirtualnie ubywać benzyny. Jeśli ktoś obawia się zapalonej od 100km rezerwy, to musi wyjąć bezpiecznik od licznika. Po resecie poziom paliwa wraca do rzeczywistości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwapaa Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 kwapaa dobre pytanie, mnie też to ciekawi. Wie ktoś jak z tym gazem Jeżdżąc na LPG wraz z przejechanymi kilometrami będzie wirtualnie ubywać benzyny. Jeśli ktoś obawia się zapalonej od 100km rezerwy, to musi wyjąć bezpiecznik od licznika. Po resecie poziom paliwa wraca do rzeczywistości. rozumiem że jak wyłączam silnik, a po jakimś czasie znowu odpalam i jadę wskazówka benzyny wraca do faktycznego położenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 rozumiem że jak wyłączam silnik, a po jakimś czasie znowu odpalam i jadę wskazówka benzyny wraca do faktycznego położenia? Wskazówka opada wraz z przejechanymi kilometrami. Mając 1/4 zbiornika benzyny po kilkuset km zaświeci się rezerwa choć w zbiorniku ubyło niewiele. Żeby wskazywała faktyczny poziom paliwa trzeba zresetować licznik. Po resecie znów poziom na wskaźniku jest właściwy. Włączanie silnika/zapłonu nic nie da, reset lub odpięcie klemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xbarteq Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Posiadam cały zestaw z manetką do komputera. Wszystko nowe, oryginalnie zapakowane jakby ktoś był zainteresowany to zapraszam na priva... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irlandczyk007 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 kwapaa dobre pytanie, mnie też to ciekawi. Wie ktoś jak z tym gazem Jeżdżąc na LPG wraz z przejechanymi kilometrami będzie wirtualnie ubywać benzyny. Jeśli ktoś obawia się zapalonej od 100km rezerwy, to musi wyjąć bezpiecznik od licznika. Po resecie poziom paliwa wraca do rzeczywistości. Do pierwszego pinu.Który to pierwszy prosze o rysunek z zaznaczeniem owego pinu dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Zdjęcie zapożyczone z AudiTimes: poza tym piny są ponumerowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irlandczyk007 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 dzieki wielkie.Mam pytanie odnosnie tego klucza spliline m12. Czy ten sam jest do wymontowania siedzenia przedniego.Już taki posiadam a nie chciałbym dodatkowo płacić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin79 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 dzieki wielkie.Mam pytanie odnosnie tego klucza spliline m12. Czy ten sam jest do wymontowania siedzenia przedniego.Już taki posiadam a nie chciałbym dodatkowo płacić? do foteli masz spliline 10 a do kiery 12:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Nie posiadam VAG a chciałbym sam podłączyć manetki tempomatu i fis,a za jakiś czas dopiero gdzieś jechać i zakodować. Moduł zostaje bo jest L. Czy po odpięciu aku, poduchy, taśmy i wtyczki od licznika nie wyskoczą mi błędy które unieruchomią auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się