Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ja dzis zmienilem manetke na pelen fis i po zmianie wyswietla mi ze mam wlaczone esp raz jest raz nie...

i tak caly dzien.

Ten błąd to norma Po przejechaniu kilku metrów powinien zgasnąć

Opublikowano

Dzis juz nie bede badal co jest przyczyna..przejechalrm 100km i swieci :)

Opublikowano

To sprawdź jakie błędy są i je skasuj. Bo po krótkiej jeździe ESP powinien zgasnąć

Opublikowano

Rozebralem i zlozylem ponownie juz wszystko dziala cacy:)

Opublikowano

Witam.Zakupilem komplet pod wymiane na tempomat I pelnego fisa modol mam z literá N manetke pod wycieraczki z C I tasme z literá C.Nie robilem jeszcze kodowania ale esp swieci mi sie caly czas,Hamulce tez ale do tego musi byc kodowanie,poduchy daja tez czadu na desce I nie dziala mi tylnia wycieraczka a przód smiga jak ma byc .Rozbieralem to kilka razy I nic sie nie zmienilo.

Pytanie co mam czynic z tymi wycieraczkami bo reszta pojdzie wagiem zapewne.

Pozdrawiam

Opublikowano

Wycieraczka też raczej pójdzie VAGiem, na 99% masz moduł zakodowany na sedana i wycieraczka nie będzie działać, po przekodowaniu na Avanta powinno ruszyć.:wink:

Opublikowano

siema, a ja po wymianie całego kombajna manetki łącznie ze sterownikiem z 549F na 549N, założeniu multifunkcynej kiery i próbie odblokowania fis mam komunikat o hamulcach, i fis nie działa?? możecie mi powiedziec jak ustawić kodowanie w 17 i w 16 w sensie jak literowo to ustawić??, mam 11000

I teraz pytanie, czy mogę wymienić cały moduł kierownicy ze standardu pod multifunkcje z 8e0....549F na 8e0..... 549N,

Po zakodowaniu w 17 na 11000, a następnie w 16 ustawieniu pod kierownice z multi, mam choinke na liczniku tzn

Wyświetla mi hamulce i spryski jednocześnie, miga kontrolka recznego(hamulca), świeci się esp

Czy wystarczy się przejechać kilkaset metrów i esp się zaktualizuje a hamulce przestaną się wyswietlać??

Czy może ten błąd hamulcy jest przez to ze wymieniam kierownice na multifukncje łącznie z sterownikiem.

---------- Post dopisany at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ----------

chyba widzę podpowiedż tu

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/

---------- Post dopisany 21-11-2013 at 09:13 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2013 at 22:49 ----------

moge prosić o łopatologiczne rozpisanie hamulcy

o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ)

o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)

o 4 = HP2 16" (PR-1LX)

o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)

o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)

o 6 = C54 (PR-1LZ)

poprostu jak spr jakie mam w aucie?

Opublikowano
siema, a ja po wymianie całego kombajna manetki łącznie ze sterownikiem z 549F na 549N, założeniu multifunkcynej kiery i próbie odblokowania fis mam komunikat o hamulcach, i fis nie działa?? możecie mi powiedziec jak ustawić kodowanie w 17 i w 16 w sensie jak literowo to ustawić??, mam 11000

I teraz pytanie, czy mogę wymienić cały moduł kierownicy ze standardu pod multifunkcje z 8e0....549F na 8e0..... 549N,

Po zakodowaniu w 17 na 11000, a następnie w 16 ustawieniu pod kierownice z multi, mam choinke na liczniku tzn

Wyświetla mi hamulce i spryski jednocześnie, miga kontrolka recznego(hamulca), świeci się esp

Czy wystarczy się przejechać kilkaset metrów i esp się zaktualizuje a hamulce przestaną się wyswietlać??

Czy może ten błąd hamulcy jest przez to ze wymieniam kierownice na multifukncje łącznie z sterownikiem.

---------- Post dopisany at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ----------

chyba widzę podpowiedż tu

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/

---------- Post dopisany 21-11-2013 at 09:13 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2013 at 22:49 ----------

moge prosić o łopatologiczne rozpisanie hamulcy

o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ)

o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)

o 4 = HP2 16" (PR-1LX)

o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)

o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)

o 6 = C54 (PR-1LZ)

poprostu jak spr jakie mam w aucie?

Zapewne masz o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE), a tu mój post gdzie znaleźć info o tym: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/index84.html#post3828372

Opublikowano

ok, dzięki za informacje

Mam problem z sterowaniem radiem z kierownicy, wywala mi brak połączenia z przyciskami, czy do multifunkcji potrzebna jest inna taśma i adaptacja radia??? nie widzę aby jakiś kabelek nie był podłączony.

Wywala mi tez błąd pasażera i kierowcy tylnych siedzeń

01220 - Rear Side Airbag Igniter; Passenger Side (N202)

001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

nie mam poduszek z tyłu, co może być powodem????

Opublikowano

Do multifunkcji oczywiście że potrzebna jest inna taśma, musi mieć 12 pinów -standardowo jest 6 pinów, a niżej 6 dziurek (to mogłeś przeczytać w temacie o wymianie modułu kierownicy, bo to tyczy się tamtego tematu).

Co do błędów poduszek, nie miałeś ich wcześniej? (tych błędów)

Opublikowano

jakis przewod niepodpiety lub uwalona tasma airbagu... a do multi muszisz kodowanie zrobic...

Opublikowano
jakis przewod niepodpiety lub uwalona tasma airbagu... a do multi muszisz kodowanie zrobic...

Jeśli chodzi o taśmę, to wynika że kolega cocoo24 ma taśmę nie pod multifunkcje. Błędy poduszek ma tylnych siedzeń(boczków) - gdzie pisze że ich nie posiada, a nie ma błędu poduszki kierownicy jak sugerujesz.

Opublikowano

Witam. Panowie mam takie pytanie. Jeśli dałbym radę wymienić sam tą manetkę to znajdzie się jakaś pomocna dłoń by mi to skonfigurować w B7?? Przyznam szczerze że nie siedze za bardzo w VAGu a i kupować kabel za kilkaset złotych dla jednego moda chyba bez sensu.

Opublikowano

Jeśli Ci nie za daleko do Gliwic lub ew Dąbrowy Górniczej to nie ma problemu.

Opublikowano

A powiedz mi jak możesz jeszcze trudne bardzo jest zmienienie tej manetki?? Wiesz nie chce czegoś popsuć w autku które dopiero co kupiłem :decayed: no i ile byś policzył mi za taką usługę %%%:naughty:

Opublikowano

Witam,

mam pytanko czy po odłączeniu akumulatora bedę potrzebował jakieś kody do nawigacji rns-e czy nie ?? Bo mam zamiar zabrać się za wymianę ale nie wiem czy coś będzie jeszcze potrzebne np. kody .

:naughty:

Opublikowano
jakis przewod niepodpiety lub uwalona tasma airbagu... a do multi muszisz kodowanie zrobic...

Jeśli chodzi o taśmę, to wynika że kolega cocoo24 ma taśmę nie pod multifunkcje. Błędy poduszek ma tylnych siedzeń(boczków) - gdzie pisze że ich nie posiada, a nie ma błędu poduszki kierownicy jak sugerujesz.

taśmę już wiem musze wymienić, kodowanie mam już pod multi. Co do poduszek wywala mi bład tyłu, a tam nie mam poduch, Kupiłem to auto z wywaloną poduchą i miałem błąd od zawsze, zmieniłem kiere, wszytskie błędy pokasowane, zostały te tylne poduchy. Sensor airbag wymieniłem na identyczny jaki był ale bez "crasha". Mam nadzieje, że po wymianie na taśme od multi błędy znikną.

---------- Post dopisany at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany at 08:27 ----------

Witam,

mam pytanko czy po odłączeniu akumulatora bedę potrzebował jakieś kody do nawigacji rns-e czy nie ?? Bo mam zamiar zabrać się za wymianę ale nie wiem czy coś będzie jeszcze potrzebne np. kody .

:naughty:

z tego co zaobserwowałem około 30 min albo 1h niepotrzeba kodu, przynajmniej tak jest w concert 2 i symphony

Opublikowano
jakis przewod niepodpiety lub uwalona tasma airbagu... a do multi muszisz kodowanie zrobic...

Jeśli chodzi o taśmę, to wynika że kolega cocoo24 ma taśmę nie pod multifunkcje. Błędy poduszek ma tylnych siedzeń(boczków) - gdzie pisze że ich nie posiada, a nie ma błędu poduszki kierownicy jak sugerujesz.

taśmę już wiem musze wymienić, kodowanie mam już pod multi. Co do poduszek wywala mi bład tyłu, a tam nie mam poduch, Kupiłem to auto z wywaloną poduchą i miałem błąd od zawsze, zmieniłem kiere, wszytskie błędy pokasowane, zostały te tylne poduchy. Sensor airbag wymieniłem na identyczny jaki był ale bez "crasha". Mam nadzieje, że po wymianie na taśme od multi błędy znikną.

Błędy poduszki na pewno zostaną, trzeba je albo wykodować ze sterownika AirBAG albo założyć, bo zapewne instalacja już jest. Błedy od kodowania multi znikną po wykasowaniu.

---------- Post dopisany at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany at 08:27 ----------

Witam,

mam pytanko czy po odłączeniu akumulatora bedę potrzebował jakieś kody do nawigacji rns-e czy nie ?? Bo mam zamiar zabrać się za wymianę ale nie wiem czy coś będzie jeszcze potrzebne np. kody .

:naughty:

z tego co zaobserwowałem około 30 min albo 1h niepotrzeba kodu, przynajmniej tak jest w concert 2 i symphony

Nie ma ograniczenia czasowego, jeśli radio lub RNS-E nauczył się VINu to już nie prosi o kod.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...