east-import Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Witam ja dzis zmienilem manetke na pelen fis i po zmianie wyswietla mi ze mam wlaczone esp raz jest raz nie...i tak caly dzien. Ten błąd to norma Po przejechaniu kilku metrów powinien zgasnąć
Dawidosss_88 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Dzis juz nie bede badal co jest przyczyna..przejechalrm 100km i swieci
east-import Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 To sprawdź jakie błędy są i je skasuj. Bo po krótkiej jeździe ESP powinien zgasnąć
Dawidosss_88 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Rozebralem i zlozylem ponownie juz wszystko dziala cacy:)
koza043 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Odblokowuje ktoś w pomorskim ? okolice Malborka ?
kawa500 Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Witam.Zakupilem komplet pod wymiane na tempomat I pelnego fisa modol mam z literá N manetke pod wycieraczki z C I tasme z literá C.Nie robilem jeszcze kodowania ale esp swieci mi sie caly czas,Hamulce tez ale do tego musi byc kodowanie,poduchy daja tez czadu na desce I nie dziala mi tylnia wycieraczka a przód smiga jak ma byc .Rozbieralem to kilka razy I nic sie nie zmienilo. Pytanie co mam czynic z tymi wycieraczkami bo reszta pojdzie wagiem zapewne. Pozdrawiam
Slawek Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Wycieraczka też raczej pójdzie VAGiem, na 99% masz moduł zakodowany na sedana i wycieraczka nie będzie działać, po przekodowaniu na Avanta powinno ruszyć.
kawa500 Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Dzieki za szybká odpowiedz.
cocoo24 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 siema, a ja po wymianie całego kombajna manetki łącznie ze sterownikiem z 549F na 549N, założeniu multifunkcynej kiery i próbie odblokowania fis mam komunikat o hamulcach, i fis nie działa?? możecie mi powiedziec jak ustawić kodowanie w 17 i w 16 w sensie jak literowo to ustawić??, mam 11000 I teraz pytanie, czy mogę wymienić cały moduł kierownicy ze standardu pod multifunkcje z 8e0....549F na 8e0..... 549N, Po zakodowaniu w 17 na 11000, a następnie w 16 ustawieniu pod kierownice z multi, mam choinke na liczniku tzn Wyświetla mi hamulce i spryski jednocześnie, miga kontrolka recznego(hamulca), świeci się esp Czy wystarczy się przejechać kilkaset metrów i esp się zaktualizuje a hamulce przestaną się wyswietlać?? Czy może ten błąd hamulcy jest przez to ze wymieniam kierownice na multifukncje łącznie z sterownikiem. ---------- Post dopisany at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ---------- chyba widzę podpowiedż tu http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/ ---------- Post dopisany 21-11-2013 at 09:13 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2013 at 22:49 ---------- moge prosić o łopatologiczne rozpisanie hamulcy o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) poprostu jak spr jakie mam w aucie?
Slawek Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 siema, a ja po wymianie całego kombajna manetki łącznie ze sterownikiem z 549F na 549N, założeniu multifunkcynej kiery i próbie odblokowania fis mam komunikat o hamulcach, i fis nie działa?? możecie mi powiedziec jak ustawić kodowanie w 17 i w 16 w sensie jak literowo to ustawić??, mam 11000I teraz pytanie, czy mogę wymienić cały moduł kierownicy ze standardu pod multifunkcje z 8e0....549F na 8e0..... 549N, Po zakodowaniu w 17 na 11000, a następnie w 16 ustawieniu pod kierownice z multi, mam choinke na liczniku tzn Wyświetla mi hamulce i spryski jednocześnie, miga kontrolka recznego(hamulca), świeci się esp Czy wystarczy się przejechać kilkaset metrów i esp się zaktualizuje a hamulce przestaną się wyswietlać?? Czy może ten błąd hamulcy jest przez to ze wymieniam kierownice na multifukncje łącznie z sterownikiem. ---------- Post dopisany at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ---------- chyba widzę podpowiedż tu http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/ ---------- Post dopisany 21-11-2013 at 09:13 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2013 at 22:49 ---------- moge prosić o łopatologiczne rozpisanie hamulcy o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) poprostu jak spr jakie mam w aucie? Zapewne masz o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE), a tu mój post gdzie znaleźć info o tym: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/index84.html#post3828372
cocoo24 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 ok, dzięki za informacje Mam problem z sterowaniem radiem z kierownicy, wywala mi brak połączenia z przyciskami, czy do multifunkcji potrzebna jest inna taśma i adaptacja radia??? nie widzę aby jakiś kabelek nie był podłączony. Wywala mi tez błąd pasażera i kierowcy tylnych siedzeń 01220 - Rear Side Airbag Igniter; Passenger Side (N202) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent nie mam poduszek z tyłu, co może być powodem????
Slawek Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Do multifunkcji oczywiście że potrzebna jest inna taśma, musi mieć 12 pinów -standardowo jest 6 pinów, a niżej 6 dziurek (to mogłeś przeczytać w temacie o wymianie modułu kierownicy, bo to tyczy się tamtego tematu). Co do błędów poduszek, nie miałeś ich wcześniej? (tych błędów)
niestandardowy Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 jakis przewod niepodpiety lub uwalona tasma airbagu... a do multi muszisz kodowanie zrobic...
Slawek Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 jakis przewod niepodpiety lub uwalona tasma airbagu... a do multi muszisz kodowanie zrobic... Jeśli chodzi o taśmę, to wynika że kolega cocoo24 ma taśmę nie pod multifunkcje. Błędy poduszek ma tylnych siedzeń(boczków) - gdzie pisze że ich nie posiada, a nie ma błędu poduszki kierownicy jak sugerujesz.
stanlejgks Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Witam. Panowie mam takie pytanie. Jeśli dałbym radę wymienić sam tą manetkę to znajdzie się jakaś pomocna dłoń by mi to skonfigurować w B7?? Przyznam szczerze że nie siedze za bardzo w VAGu a i kupować kabel za kilkaset złotych dla jednego moda chyba bez sensu.
tkoczi87 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Jeśli Ci nie za daleko do Gliwic lub ew Dąbrowy Górniczej to nie ma problemu.
stanlejgks Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 A powiedz mi jak możesz jeszcze trudne bardzo jest zmienienie tej manetki?? Wiesz nie chce czegoś popsuć w autku które dopiero co kupiłem no i ile byś policzył mi za taką usługę %%%
piotr.golata Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Witam, mam pytanko czy po odłączeniu akumulatora bedę potrzebował jakieś kody do nawigacji rns-e czy nie ?? Bo mam zamiar zabrać się za wymianę ale nie wiem czy coś będzie jeszcze potrzebne np. kody .
cocoo24 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 jakis przewod niepodpiety lub uwalona tasma airbagu... a do multi muszisz kodowanie zrobic... Jeśli chodzi o taśmę, to wynika że kolega cocoo24 ma taśmę nie pod multifunkcje. Błędy poduszek ma tylnych siedzeń(boczków) - gdzie pisze że ich nie posiada, a nie ma błędu poduszki kierownicy jak sugerujesz. taśmę już wiem musze wymienić, kodowanie mam już pod multi. Co do poduszek wywala mi bład tyłu, a tam nie mam poduch, Kupiłem to auto z wywaloną poduchą i miałem błąd od zawsze, zmieniłem kiere, wszytskie błędy pokasowane, zostały te tylne poduchy. Sensor airbag wymieniłem na identyczny jaki był ale bez "crasha". Mam nadzieje, że po wymianie na taśme od multi błędy znikną. ---------- Post dopisany at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany at 08:27 ---------- Witam,mam pytanko czy po odłączeniu akumulatora bedę potrzebował jakieś kody do nawigacji rns-e czy nie ?? Bo mam zamiar zabrać się za wymianę ale nie wiem czy coś będzie jeszcze potrzebne np. kody . z tego co zaobserwowałem około 30 min albo 1h niepotrzeba kodu, przynajmniej tak jest w concert 2 i symphony
Slawek Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 jakis przewod niepodpiety lub uwalona tasma airbagu... a do multi muszisz kodowanie zrobic... Jeśli chodzi o taśmę, to wynika że kolega cocoo24 ma taśmę nie pod multifunkcje. Błędy poduszek ma tylnych siedzeń(boczków) - gdzie pisze że ich nie posiada, a nie ma błędu poduszki kierownicy jak sugerujesz. taśmę już wiem musze wymienić, kodowanie mam już pod multi. Co do poduszek wywala mi bład tyłu, a tam nie mam poduch, Kupiłem to auto z wywaloną poduchą i miałem błąd od zawsze, zmieniłem kiere, wszytskie błędy pokasowane, zostały te tylne poduchy. Sensor airbag wymieniłem na identyczny jaki był ale bez "crasha". Mam nadzieje, że po wymianie na taśme od multi błędy znikną. Błędy poduszki na pewno zostaną, trzeba je albo wykodować ze sterownika AirBAG albo założyć, bo zapewne instalacja już jest. Błedy od kodowania multi znikną po wykasowaniu. ---------- Post dopisany at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany at 08:27 ---------- Witam,mam pytanko czy po odłączeniu akumulatora bedę potrzebował jakieś kody do nawigacji rns-e czy nie ?? Bo mam zamiar zabrać się za wymianę ale nie wiem czy coś będzie jeszcze potrzebne np. kody . z tego co zaobserwowałem około 30 min albo 1h niepotrzeba kodu, przynajmniej tak jest w concert 2 i symphony Nie ma ograniczenia czasowego, jeśli radio lub RNS-E nauczył się VINu to już nie prosi o kod.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się