koleś1 Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Nie ma. Trzeba dołożyć. To zależy od wtyczki. Wtyczki z pinami jak nr.1 mają puste miejsca, w które trzeba włożyć pin z kabelkiem. Wtyczki z pinami jak nr.2 mają wszystkie miejsca zajęte i jak nie ma kabelka to należy go wcisnąć w pin. Izolacja zostaje nacięta i mamy połączenie. Edytowane 7 Września 2015 przez koleś1
mlodziak22 Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Jeśli się nie mylę to w 2003roku była zmiana pinów 2 na 1 we wtyczce mce C , wtyczce od reg.świateł/clh, podsufitce i liczniku. Edytowane 7 Września 2015 przez mlodziak22
nitroo Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Nie mylisz się, tylko nie pakiętam, czy w 2003, czy w 2004.
tacim Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Hm 100 lat temu robiłem fis i tempo i poszło git. Teraz robię kumplowi i mam problem bo miał tempomat dołozyłem fis i codowanie w 16 bez problemu na 00041 ale w 17 w adaptacji na 19 kanale jest 100 i nie można zmienić a jak wejdę w kodowanie to jest 00100 jak dam 01000 to wyłacza wskaźnik paliwa już zgłupiałem . Edytowane 9 Września 2015 przez tacim
tacim Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Niby 2002 ale może być i koniec 2001. Zastanawia mnie tylko to kodowanie 00100 nikt tak nie miał z tego co doczytałem. Audi jest 1,8T , zwykła kiera 4 ramiona , tempomat już był. Edytowane 9 Września 2015 przez tacim
Slawek Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Niby 2002 ale może być i koniec 2001. Zastanawia mnie tylko to kodowanie 00100 nikt tak nie miał z tego co doczytałem. Audi jest 1,8T , zwykła kiera 4 ramiona , tempomat już był. Teraz zależy czy kodowanie zmieniałeś w liczniku czy adaptację na kanale 19. Tu http://a4-klub.pl/index.php?/topic/15479-wymiana-przelacznika-wycieraczek-i-odblokowanie-pelnego-fis/?p=3241330 przypadek kiedy po zmianie kodowania zaczęła szaleć wskazówka. Jeśli widzisz 00100 znaczy że widzisz to w kodowaniu. Bo w adaptacji widziałbyś jak pisałeś wcześniej 100 (prócz mnie miałem takich dwóch do adaptacji-rok modelowy 2001), gdzie normalnie po wpisaniu 1000 powinno być ok., ale pisałeś że wchodzisz w kodowanie i masz 00100, a jak dasz 01000 to wyłącza Ci wskaźnik paliwa. Więc co zmieniałeś kodowanie czy adaptację?
tacim Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 To hit dnia dzisiejszego - wlazłem w 17 , 10 i kanał 19 jak w instrukcji i skoro było tam 100 to wymyśliłem że dam 0 zamiast jedynki i władowałem 000 i bydlak zaczął działać hehe . Zapaliła się kontrolka poziomu sprysku i działa tempomat i fis. Tylko dziwne bo ziom mówił , że przestały mu się szyby zamykać z kluczyka i nie działają spryski reflektorów , ale to zagadka na jutro cofnę ustawienia i zobaczymy
Slawek Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 To hit dnia dzisiejszego - wlazłem w 17 , 10 i kanał 19 jak w instrukcji i skoro było tam 100 to wymyśliłem że dam 0 zamiast jedynki i władowałem 000 i bydlak zaczął działać hehe . Zapaliła się kontrolka poziomu sprysku i działa tempomat i fis. Tylko dziwne bo ziom mówił , że przestały mu się szyby zamykać z kluczyka i nie działają spryski reflektorów , ale to zagadka na jutro cofnę ustawienia i zobaczymy Dziwna sprawa z tymi zerami. A odłączałeś akumulator że szyby nie działają? A z pilota działają albo czy drugi poziom z przycisków otwierania/zamykania (automatyczne) działa w samochodzie? Jak nie działa trzeba zrobić adaptację silniczków przyciskami szyb. A spryski reflektorów sterowane są z MCE, lecz jeśli nie zmasowałeś pinu w liczniku od sprysków (czyli "mały poziom płynu") to spryski refl. nie będą działać.
tacim Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) To hit dnia dzisiejszego - wlazłem w 17 , 10 i kanał 19 jak w instrukcji i skoro było tam 100 to wymyśliłem że dam 0 zamiast jedynki i władowałem 000 i bydlak zaczął działać hehe . Zapaliła się kontrolka poziomu sprysku i działa tempomat i fis. Tylko dziwne bo ziom mówił , że przestały mu się szyby zamykać z kluczyka i nie działają spryski reflektorów , ale to zagadka na jutro cofnę ustawienia i zobaczymy Dziwna sprawa z tymi zerami. A odłączałeś akumulator że szyby nie działają? A z pilota działają albo czy drugi poziom z przycisków otwierania/zamykania (automatyczne) działa w samochodzie? Jak nie działa trzeba zrobić adaptację silniczków przyciskami szyb. A spryski reflektorów sterowane są z MCE, lecz jeśli nie zmasowałeś pinu w liczniku od sprysków (czyli "mały poziom płynu") to spryski refl. nie będą działać. No i masz rację ale do roboty jechałem a kumpel auto wziął na testy . Ze spryskami nie ma problemu bo nie ma ksenonów tylko jakis wynalazek na soczewkach. Aku wyłaczyłem dla pewności u siebie dłubałem na właczonym ale w obcym aucie wolałem nie ryzykowac hehe. Szyby mu się nie domykają z kluczyka. Edytowane 9 Września 2015 przez tacim
crookers20 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) Witam dzięki koleś1 udało mi się w 100% zakończyć temat tylko teraz pojawił się problem że nie zamyka i nie otwiera szyb z pilota, da się jakoś przyuczyć ?? Już sprawa załatwiona klucze przyuczone. Na zapalonym aucie... trzymałem na pilocie otwieranie i jednocześnie otwierałem szybę z przycisku na boczku, opuściła się szybka do końca 3 s. odczekałem i zamykanie w ten sam sposób. Edytowane 11 Września 2015 przez crookers20
nitroo Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 ludzie nie potrafią podstawowych czynności wykonać. Ręce opadają...
Pawel_a4b6avf Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 hej, może pytanie z czapy, ale mam zagadkę. Jakiś czas temu zacząłem kompletować elementy do odblokowania fisa. W końcu postanowiłem wygospodarować trochę czasu i odblokować fisa. Moja manetka ma numer 4e0 953 503 c - czyli pod avanta. Powiedzcie mi ile pinów ma wtyczka (kostka) na manetce?( W mojej manetce brakuje nr4..) Może ktoś ma dostęp do zdemontowanej manetki i mógłby sprawdzić jak to u niego wygląda ?
wrclaguna Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 hej, może pytanie z czapy, ale mam zagadkę. Jakiś czas temu zacząłem kompletować elementy do odblokowania fisa. W końcu postanowiłem wygospodarować trochę czasu i odblokować fisa. Moja manetka ma numer 4e0 953 503 c - czyli pod avanta. Powiedzcie mi ile pinów ma wtyczka (kostka) na manetce?( W mojej manetce brakuje nr4..) Może ktoś ma dostęp do zdemontowanej manetki i mógłby sprawdzić jak to u niego wygląda ? PIN jest niewykorzystany ( info 1 post ) F - Układ wycierania 1 - zacisk 31 2 - potencjometr przerw 3 - komputer samochodowy 4 - niewykorzystane 5 - mycie 6 - wycieranie
Pawel_a4b6avf Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Tak, doczytałem po wysłaniu posta. Dzięki!
mariuszk85 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Jestem po uruchomieniu FIS jednak mam pytanie. Czy ma znaczenie kolejność ? Czy można "zmasować" PIN 1 w niebieskiej kostce od licznika zanim odblokuje sie pełnego FIS w VAG'u ? U mnie w kostce w 1 pinie była brązowy kabel. Wyjąłem go a następnie włożyłem od CD-ROMU i podpiąłem pod MASĘ. Po przekręceniu zapłonu pojawił się komunikat o KUHLMITTEL oraz migał kluczyk (IMMO). Licznik pokazywał 0 km do przejechania a wskazówka paliwa nie wychyliła się. Nie mogłem odpalić pojazdu. Po włożeniu brązowego przewodu do PIN 1 wszystko jest OK. Po odblokowaniu FIS mam informację o braku płynu w spryskiwaczu jednak boję się że jak wypnę ten brązowy kabel w 1pin w niebieskiej kostce to mogę coś zepsuć. Proszę o poradę.
wrclaguna Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Czy można "zmasować" PIN 1 w niebieskiej kostce od licznika zanim odblokuje sie pełnego FIS w VAG'u ? Robi sie to po aby nie było błedu i info na FIS o braku płynu . Po odblokowaniu FIS mam informację o braku płynu w spryskiwaczu jednak boję się że jak wypnę ten brązowy kabel w 1pin w niebieskiej kostce to mogę coś zepsuć. Proszę o poradę. Nic nie zepsujesz ( masz pewnie juz przygotowaną instalacje pod czujnik) zakladasz manetke wpinasz kabelek w ten pin mostkujesz dajesz do masy i MOD gotowy
Elegancko Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 jaki kabel VAG polecacie do przeprowadzenia tego modu?
wrclaguna Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 jaki kabel VAG polecacie do przeprowadzenia tego modu? O kabelkach to inny DZIAŁ
mariuszk85 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 jaki kabel VAG polecacie do przeprowadzenia tego modu? O kabelkach to inny DZIAŁ Ja użyłem Viakena KKL + VCDS + WIN7 64 bit Nic nie zepsujesz ( masz pewnie juz przygotowaną instalacje pod czujnik) Tylko dlaczego jak wyjąłem ten brązowy z PIN1 i zmasowałem nowy kabel, który włożyłem w jego miejsce to licznik mi zaczął wariować? "Po przekręceniu zapłonu pojawił się komunikat o KUHLMITTEL oraz migał kluczyk (IMMO). Licznik pokazywał 0 km do przejechania a wskazówka paliwa nie wychyliła się. Nie mogłem odpalić pojazdu."
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się