boguc Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Manetka przełożona, czas ok 1 godziny. Najwięcej problemów bylo z torxem 8,radzę wcześniej zakupić długi klucz :-) Dziś kodowanie.
Herdas Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 udało się.. menetki reagowaly na guziki jak sprawdzilem Vagiem adaptacje musialem zmienic na 31011 jak pamietam i fis zaczął reagować Tempomat rownież reagował na przyciski sprawdzilem czujnik stopu winny caolego zamieszania był czujnik sprzęgła..35zł szybka wymiana i tempomat w pełni funkcjonuje:) powodzenia innym chcącym pobawić się w dołożenie
pawel212333 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 udało się.. menetki reagowaly na guziki jak sprawdzilem Vagiem adaptacje musialem zmienic na 31011 jak pamietam i fis zaczął reagować Tempomat rownież reagował na przyciski sprawdzilem czujnik stopu winny caolego zamieszania był czujnik sprzęgła..35zł szybka wymiana i tempomat w pełni funkcjonuje:) powodzenia innym chcącym pobawić się w dołożenie zgadza się działa bez zarzutu
Stichy Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Ja jak montuje tempomat to najpierw sprawdzam czujniki czy dzialaja
miro_x Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 powinno działać. jedynie jak sie kodowanie da inne to nie działa. dla samego fisa to i bez manetki będzie pokazywało brak płynu po zakodowaniu.
Paweł Gancarczyk Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Panowie, czy jest tu ktoś z Warszawy i okolic, kto zechciałby mi poświęcić trochę czasu i wymienił manetkę i zaprogramował FIS? Przyznam szczerze że boje się sam tego dotykać...
boguc Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Dzisiaj chciałem zrobić kodowanie FIS i nie udało się :/Mój moduł komfortu to: 8E0 959 433 BA - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).Kodowanie jakie miałem na początku to 30100, chciałem zmienić na 31300 i nie da się :/Przy każdej próbie zmiany kodowania pozycji XX_ np na 2 lub 3 wyskakuje error :/Co może być przyczyną ? moduł ?
daro84.pl Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Zmień kodowanie w module kierownicy a nie mk
Czaki89 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) I w liczniku Adres 17 - Instruments > Adaptacja 10 >Kanał dopasowania 19: Edytowane 18 Lutego 2016 przez Czaki89
boguc Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) robiłem to tu:Adres 17 - Instruments ---> Adaptacja 10 --->Kanał dopasowania 19:i miałem 30100 , trzeciej wartości nie mogę zmienić, wyskakuje ERRORpodałem jaki mam MK bo myślałem że może to przez niegoVAG KKLzmienić np na 11100 mogłem ale na 11300 już nie :/ Edytowane 18 Lutego 2016 przez boguc
boguc Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Ja mam u siebie tak, spróbuj . 31000 Ale przy tym kodowaniu nie wyskakuje mi błąd czujnika poziomu płynu spryskiwaczy. A z tego co czytałem aby kodowanie było dobrze zrobione to po zakodowaniu powinna od razu taka informacja na FISie się pokazać.
Czaki89 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Jaki nr modułu kierownicy? Manetka do avanta? Kodowanie modułu kierownicy zrobiłeś?
boguc Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Zacząłem do tego :Adres 17 - Instruments ---> Adaptacja 10 --->Kanał dopasowania 19:jak nie chciało się zakodować , to odpuściłem i właśnie chciałem dowiedzieć się czemu nie idzie.Tak manetka do avanta kupowana tutaj od biggmanasprawdziłem tylko MK Edytowane 18 Lutego 2016 przez boguc
koleś1 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Zacząłem do tego : Adres 17 - Instruments ---> Adaptacja 10 --->Kanał dopasowania 19: jak nie chciało się zakodować , to odpuściłem i właśnie chciałem dowiedzieć się czemu nie idzie. Tak manetka do avanta kupowana tutaj od biggmana sprawdziłem tylko MK Zmień najpierw kodowanie modułu kierownicy a później zrób w liczniku. Kodowanie w adresie 16: 0xx?x: komputer pokładowy/tempomat 0 - bez komputera pokładowego, bez tempomatu 1 - komputer pokładowy 2 - tempomat 4 - komputer pokładowy/tempomat tutaj jeśli tylko dokładaliśmy FIS to zmieniamy pozycje przedostatnią.
melon31 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Dziś udało mi sie manetke zamontowć ale problem z kodowaniem w kanale 19 mam tak : 10100 jak powinno być ? ........ W w 16 mam coś takiego Prosze o porade jak dobrze wpisać kodowanie
wrclaguna Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Przeciez wszsytko jest opisane w pierwszym poscie a temat wałkowany kilka lat Adres 17 - Instruments ---> Adaptacja 10 --->Kanał dopasowania 19: I Zegar sterowany falami radiowymi XXXX0: zegar sterowany falami radiowymi nieaktywny XXXX1: zegar sterowany falami radiowymi aktywny XXXX2: zegar sterowany falami radiowymi nie jest aktywny, a siedzenia sportowe aktywne (tylko RS4) (z nr PR Q4P) XXXX3: zegar sterowany falami radiowymi aktywny i siedzenia sportowe aktywne (tylko RS4) (z nr PR U2A i Q4P) I Funkcja Lap-Timer w systemie informowania kierowcy (Fahrerinformationssystem) (tylko RS4): Wartość kodu XXX0X = wskazanie Lap-Timer nieaktywne (tylko RS4) Wartość kodu XXX1X = wskazanie Lap-Timer aktywne (tylko RS4) I System informowania kierowcy XX0XX: system informowania kierowcy 1 XX1XX: Highline bez systemu informowania kierowcy, tzn. brak zgłoszeń dotyczących okresu jazdy, brak ostrzeżeń o braku płynu w układzie mycia, brak ostrzeżeń dotyczących świateł hamowania i lampek kontrolnych (brak także podczas przebiegu sprawdzania) i brak możliwości wyboru punktu menu "komputer"; wskazanie w komputerze samochodowym tylko zasięgu (nie można przełączyć dalej) XX2XX: system informowania kierowcy z prowadzeniem funkcji menu XX3XX: system informowania kierowcy z prowadzeniem funkcji menu i z przełączaniem jednostek I Komputer samochodowy X0XXX: tylko płaszczyzna 2 (pamięć trwała) X1XXX: płaszczyzna 1 i 2 I Opcje oświetlenia 0XXXX: oświetlenie (wskazówka i skala) ZAŁ tylko przy światła ZAŁ 1XXXX: oświetlenie wskazówek ZAŁ przy aktywnym zapłon ZAŁ, oświetlenie skal (1. charakterystyka przyciemniania) i oświetlenie wskazówek aktywne przy światła ZAŁ 2XXXX: oświetlenie skal (1. charakterystyka przyciemniania) aktywne przy zapłon ZAŁ, oświetlenie skal i wskazówek aktywne przy światło ZAŁ3XXXX: oświetlenie skal (z 2. charakterystyką przyciemniania) i oświetlenie wskazówek aktywne przy zapłon ZAŁ lub światła ZAŁW praktyce zmienia się poz. 2 i 3.Adres 16 Steering Wheelw 07 RECODE i w oknie wyboru SOFTWARE CODDING0?xxx: rodzaj kierownicy0 - standardowa (4-ramienna bez sterowania)1 - 3-ramienna (sportowa)2 - MFL ze sterowaniem radia3 - MFL ze sterowaniem radia/telefonu4 - MFL ze sterowaniem radia/telefonu/(system głośnomówiący ?)0x?xx: Tiptrionic/podgrzewanie kierownicy0 - bez Tiptronica w kierownicy/bez podgrzewania1 - Tiptronic w kierownicy2 - podgrzewanie kierownicy (oprócz kierownicy 3-ramiennej)3 - podgrzewanie, Tiptronic w kierownicy (tylko dla wielofukcyjnej)0xx?x: komputer pokładowy/tempomat0 - bez komputera pokładowego, bez tempomatu1 - komputer pokładowy2 - tempomat4 - komputer pokładowy/tempomat0xxx?: typ karoserii (wycieraczka tylniej szyby)1 - sedan/cabrio2 - Avant/Coupe (wycieraczka tylniej szyby)tutaj jeśli tylko dokładaliśmy FIS to zmieniamy pozycje przedostatnią.
boguc Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Wpisz w 19 : 31000 a w 16 zmień na 1 lub 4 jeśli masz tempomat.Zrób obydwa kodowania i wtedy wyskoczy "brak płynu"
Mateusz Uchmanowicz Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Panowie da radę odnowić fotki ?
miro_x Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Opublikowano 26 Lutego 2016 https://www.dropbox.com/s/wldyhnwyn691gta/audi-fis.zip?dl=0 tutaj wszystkie zdjęcia niestety brak mi czasu żeby przerzucić na inny hosting z beznadziejnego fotosika. Dodałem też link do pierwszego posta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się