Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Manetka przełożona, czas ok 1 godziny.

Najwięcej problemów bylo z torxem 8,radzę wcześniej zakupić długi klucz :-)

Dziś kodowanie.

Opublikowano

udało się..

menetki reagowaly na guziki jak sprawdzilem Vagiem adaptacje musialem zmienic na 31011 jak pamietam i fis zaczął reagować:)

Tempomat rownież reagował na przyciski sprawdzilem czujnik stopu winny caolego zamieszania był czujnik sprzęgła..35zł szybka wymiana i tempomat w pełni funkcjonuje:)

powodzenia innym chcącym pobawić się w dołożenie :)

Opublikowano

udało się..

menetki reagowaly na guziki jak sprawdzilem Vagiem adaptacje musialem zmienic na 31011 jak pamietam i fis zaczął reagować :)

Tempomat rownież reagował na przyciski sprawdzilem czujnik stopu winny caolego zamieszania był czujnik sprzęgła..35zł szybka wymiana i tempomat w pełni funkcjonuje:)

powodzenia innym chcącym pobawić się w dołożenie :)

zgadza się działa bez zarzutu

Opublikowano

Ja jak montuje tempomat to najpierw sprawdzam czujniki czy dzialaja

Opublikowano

powinno działać. jedynie jak sie kodowanie da inne to nie działa. dla samego fisa to i bez manetki będzie pokazywało brak płynu po zakodowaniu.

Opublikowano

Panowie,

czy jest tu ktoś z Warszawy i okolic, kto zechciałby mi poświęcić trochę czasu i wymienił manetkę i zaprogramował FIS?

Przyznam szczerze że boje się sam tego dotykać...

Opublikowano

Dzisiaj chciałem zrobić kodowanie FIS i nie udało się :/
Mój moduł komfortu to: 8E0 959 433 BA - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).

Kodowanie jakie miałem na początku to 30100, chciałem zmienić na 31300 i nie da się :/
Przy każdej próbie zmiany kodowania pozycji XX_ np na 2 lub 3 wyskakuje error :/

Co może być przyczyną ? moduł ?

Opublikowano

Zmień kodowanie w module kierownicy a nie mk

Opublikowano (edytowane)

I w liczniku

Adres 17 - Instruments > Adaptacja 10 >Kanał dopasowania 19:

Edytowane przez Czaki89
Opublikowano (edytowane)

robiłem to tu:

Adres 17 - Instruments ---> Adaptacja 10 --->Kanał dopasowania 19:

i miałem 30100 , trzeciej wartości nie mogę zmienić, wyskakuje ERROR

podałem jaki mam MK bo myślałem że może to przez niego
VAG KKL

zmienić np na 11100 mogłem ale na 11300 już nie :/

Edytowane przez boguc
Opublikowano

Ja mam u siebie tak, spróbuj .

31000

Opublikowano

Ja mam u siebie tak, spróbuj .

31000

Ale przy tym kodowaniu nie wyskakuje mi błąd czujnika poziomu płynu spryskiwaczy.

A z tego co czytałem aby kodowanie było dobrze zrobione to po zakodowaniu powinna od razu taka informacja na FISie się pokazać.

Opublikowano

Jaki nr modułu kierownicy? Manetka do avanta? Kodowanie modułu kierownicy zrobiłeś?

Opublikowano (edytowane)

Zacząłem do tego :
Adres 17 - Instruments ---> Adaptacja 10 --->Kanał dopasowania 19:

jak nie chciało się zakodować , to odpuściłem i właśnie chciałem dowiedzieć się czemu nie idzie.
Tak manetka do avanta kupowana tutaj od biggmana

sprawdziłem tylko MK

Edytowane przez boguc
Opublikowano

Zacząłem do tego :

Adres 17 - Instruments ---> Adaptacja 10 --->Kanał dopasowania 19:

jak nie chciało się zakodować , to odpuściłem i właśnie chciałem dowiedzieć się czemu nie idzie.

Tak manetka do avanta kupowana tutaj od biggmana

sprawdziłem tylko MK

Zmień najpierw kodowanie modułu kierownicy a później zrób w liczniku.

Kodowanie w adresie 16:

0xx?x: komputer pokładowy/tempomat

0 - bez komputera pokładowego, bez tempomatu

1 - komputer pokładowy

2 - tempomat

4 - komputer pokładowy/tempomat

tutaj jeśli tylko dokładaliśmy FIS to zmieniamy pozycje przedostatnią.

Opublikowano

Dziś udało mi sie manetke zamontowć ale problem z kodowaniem w kanale 19 mam tak : 10100 jak powinno być ? ........

W w 16 mam coś takiego

8NLpA4W.jpg

Prosze o porade jak dobrze wpisać kodowanie :hi:

Opublikowano

Przeciez wszsytko jest opisane w pierwszym poscie a temat wałkowany kilka lat :)

Adres 17 - Instruments ---> Adaptacja 10 --->Kanał dopasowania 19:
I Zegar sterowany falami radiowymi
XXXX0: zegar sterowany falami radiowymi nieaktywny
XXXX1: zegar sterowany falami radiowymi aktywny
XXXX2: zegar sterowany falami radiowymi nie jest aktywny, a siedzenia sportowe aktywne (tylko RS4) (z nr PR Q4P)
XXXX3: zegar sterowany falami radiowymi aktywny i siedzenia sportowe aktywne (tylko RS4) (z nr PR U2A i Q4P)
I Funkcja Lap-Timer w systemie informowania kierowcy (Fahrerinformationssystem) (tylko RS4):
Wartość kodu XXX0X = wskazanie Lap-Timer nieaktywne (tylko RS4)
Wartość kodu XXX1X = wskazanie Lap-Timer aktywne (tylko RS4)
I System informowania kierowcy
XX0XX: system informowania kierowcy 1
XX1XX: Highline bez systemu informowania kierowcy, tzn. brak zgłoszeń dotyczących okresu jazdy, brak ostrzeżeń o braku płynu w układzie mycia, brak ostrzeżeń dotyczących świateł hamowania i lampek kontrolnych (brak także podczas przebiegu sprawdzania) i brak możliwości wyboru punktu menu "komputer"; wskazanie w komputerze samochodowym tylko zasięgu (nie można przełączyć dalej)
XX2XX: system informowania kierowcy z prowadzeniem funkcji menu
XX3XX: system informowania kierowcy z prowadzeniem funkcji menu i z przełączaniem jednostek
I Komputer samochodowy
X0XXX: tylko płaszczyzna 2 (pamięć trwała)
X1XXX: płaszczyzna 1 i 2
I Opcje oświetlenia
0XXXX: oświetlenie (wskazówka i skala) ZAŁ tylko przy światła ZAŁ
1XXXX: oświetlenie wskazówek ZAŁ przy aktywnym zapłon ZAŁ, oświetlenie skal (1. charakterystyka przyciemniania) i oświetlenie wskazówek aktywne przy światła ZAŁ
2XXXX: oświetlenie skal (1. charakterystyka przyciemniania) aktywne przy zapłon ZAŁ, oświetlenie skal i wskazówek aktywne przy światło ZAŁ
3XXXX: oświetlenie skal (z 2. charakterystyką przyciemniania) i oświetlenie wskazówek aktywne przy zapłon ZAŁ lub światła ZAŁ


W praktyce zmienia się poz. 2 i 3.


Adres 16 Steering Wheel

w 07 RECODE i w oknie wyboru SOFTWARE CODDING

0?xxx: rodzaj kierownicy

0 - standardowa (4-ramienna bez sterowania)
1 - 3-ramienna (sportowa)
2 - MFL ze sterowaniem radia
3 - MFL ze sterowaniem radia/telefonu
4 - MFL ze sterowaniem radia/telefonu/(system głośnomówiący ?)

0x?xx: Tiptrionic/podgrzewanie kierownicy

0 - bez Tiptronica w kierownicy/bez podgrzewania
1 - Tiptronic w kierownicy
2 - podgrzewanie kierownicy (oprócz kierownicy 3-ramiennej)
3 - podgrzewanie, Tiptronic w kierownicy (tylko dla wielofukcyjnej)

0xx?x: komputer pokładowy/tempomat

0 - bez komputera pokładowego, bez tempomatu
1 - komputer pokładowy
2 - tempomat
4 - komputer pokładowy/tempomat

0xxx?: typ karoserii (wycieraczka tylniej szyby)

1 - sedan/cabrio
2 - Avant/Coupe (wycieraczka tylniej szyby)

tutaj jeśli tylko dokładaliśmy FIS to zmieniamy pozycje przedostatnią.


Opublikowano

Wpisz w 19 : 31000 a w 16 zmień na 1 lub 4 jeśli masz tempomat.

Zrób obydwa kodowania i wtedy wyskoczy "brak płynu" :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...