danielom Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 dzieki serdeczne, pozostalo zbierac na 2-mas
aju Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 mam parę pewnych dwumasów jeszcze założonych na aucie, ze 100 lub 130konnych TDI
Nelson Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Ja mam 1-masa i sprzęgło od Radzikowskiego, nie narzekam na żadne drgania czy też buczenia. Sprzęgło bardzo szybko łapie, tylko pedał jest trochę twardy, idzie się przyzwyczaić
dariodario Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 ja również nie narzekam na jednomasa. Mam komplet od 90 ps 1Z audi 80.
Łaszczu Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 W ośkach jest spoko. Jednak w Quattro jest masakra Ja wracam na dwumasa z AWXa.
dero686 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Czy to normalne że w a4 99r 1.9TDI 140km sprzęgło łapie dopiero gdy pedał jest już prawie całkiem puszczony ? sprzęgło nie ślizga się , tylko zastanawiam się czy to normalne że łapie na końcu pedała a nie tak w połowie ... mam passata b4 i tam łapie w połowie i po przejściu z paska do a4 nie mogę przyzwyczaić się i mi nieraz zgaśnie... jak sprawdzić czy sprzęgło powoli pada czy jest wszystko ok ?
beefrezer Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Mi tez sprzęgło bieże na samej górze, w pozostałym zakresie jest martwe. Z tego co sie dowiedziałem to tarcza sie kończy. Jeśli przy tym występuja drgania całej karoseri (jeśli poduszki i reszta jest ok) no i metaliczne udeżenia przy gaszeniu silnika to praktycznie pewne jest że kończy sie dwumas i tarcza
aju Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 dla mnie to nie jest norma, mam swoje a4b5 i 8 anglików w historii i w żadnym nie brało przy końcu
grabson765 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 dla mnie to nie jest norma, mam swoje a4b5 i 8 anglików w historii i w żadnym nie brało przy końcu jak sprzeglo bierze przy koncu to tarcza jest juz do wymiany u mnie tez bralo przy koncu wymienilem sprzeglo i teraz bierze w polowie i tak powinno byc
markus85 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Przerób sobie na zwykłe, niewiele z tym roboty.
Kowicz Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Siemka Może i mi podpowiecie co mogę zrobić. Jakiś rok temu kupiłem używany jednomas z tarczą i dociskiem i oddałem całość do Radzika. Po regeneracji i wzmocnieniu sprzęgło założyłem i od razu zaczęły się problemy. Na początku strasznie szarpało przy ruszaniu ale gdzieś przeczytałem że trzeba przypalić i powinno być lepiej. Tak też zrobiłem i faktycznie było dużo lepiej ale telepanie i tak było odczuwalne. Do tego na postoju buda się trzęsła a przy butowaniu słychać było metaliczny dźwięk. Stwierdziłem że powodem mogą być poduchy no więc wymieniłem wszystkie pod silnikiem i skrzynią na Lemo. Niestety nic się nie zmieniło. Byłem u kilku mechaniorów i wszyscy stawiają że sprzęło zostało źle zrobione. Poza tym mechanior co mi je zakłądał mówił że były jakieś luzy na sprężynkach cokolwiek to znaczy. Powiedzcie mi czy mam jakieś szanse reklamować do Radzika to sprzęgło po takim czasie?
Kowi87 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Myśle ze na reklamacje już za późno :gwizdanie: zresztą zakładajac jednomasa doczytałes ze będzie to jazda nerwowa z telepaniem i szarpnieciami :gwizdanie:
Kowicz Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 To szarpanie przy ruszaniu jestem w stanie przeboleć ale drgania budy mam już dosyć No nic, będę jeszcze szukał przyczyny gdzie indziej.
mrozek1810 Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 Witam, dołączam się do wątku, mam następujący problem jak samochód stoi na postoju odpalony silnik jest wszystko oki , a jak wcisnę sprzęgło to odrazy już są metaliczne odgłosy co to możne być ?? a dodam ze tez ciężko biegi mi wchodzą , audi 1.9 TDi AFN.
Zioba Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Hej. Byłem dziś odebrać auto od mechanika bo robił rozrząd. Nic mu nie mówiłem na temat sprzęgła a było wymieniane jakieś pół roku temu na oryginał(przynajmniej tak mi powiedzieli) w innym warsztacie bo tego mechanika jeszcze nie znałem. A on mi mówi, że mi się sprzęgło kończy i że do wymiany. Bo bierze strasznie wysoko (ja się już jakoś przyzwyczaiłem). Choć szarpie czasami przy ruszaniu ale myślałem, że to poduszki. I nie wiem co robić, czy jechać tam reklamować to sprzęgło czy jak? Po takim czasie.. Nie chce po pół roku znów dawać prawie 1,2tyś zł na sprzęgło.. Tak głupio bo było załatwiane po znajomości i nie mam żadnego rachunku.. ---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 21:21 ---------- Hej. Byłem dziś odebrać auto od mechanika bo robił rozrząd. Nic mu nie mówiłem na temat sprzęgła a było wymieniane jakieś pół roku temu na oryginał(przynajmniej tak mi powiedzieli) w innym warsztacie bo tego mechanika jeszcze nie znałem. A on mi mówi, że mi się sprzęgło kończy i że do wymiany. Bo bierze strasznie wysoko (ja się już jakoś przyzwyczaiłem). Choć szarpie czasami przy ruszaniu ale myślałem, że to poduszki. I nie wiem co robić, czy jechać tam reklamować to sprzęgło czy jak? Po takim czasie.. Nie chce po pół roku znów dawać prawie 1,2tyś zł na sprzęgło.. Tak głupio bo było załatwiane po znajomości i nie mam żadnego rachunku..
joeblack Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 No mi też bierze wysoko, ciężko sie przyzwyczaić niedługo wymienię cały komplet razem z masą - może będzie lepiej:banan: auto ma juz 260tys chyba...haha i podejrzewam że może sie już ślizgać ale nie wiem jak to sprawdzić??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się