nik23 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Czy 8e1 422 105C to servotronic? http://allegro.pl/wtyk-wiazka-audi-skoda-vw-42121100-1j0973722-2x2-8-i5042521919.htmlto ta wiązka? Czy inna?
turzol Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Ile wiązki? U kogo kupowałeś żuć jakim linkiem albo nazwą użytkownika o ile pamiętasz. Sam zakładałeś czy gdzieś w warsztacie? Ja troche mechanikuje co prawda nie przy osobówkach ale sam sie przymierzam zakładać. Z drganiami sobie poradziłeś? Dzwonił do mnie Mietek, wykluczył przeguby, chłop sie zawziął. Mnie pyta co następne a ja pojęcia niemam co dalej może to robić, zjeździł wszystkich mechaników u siebie w okolicy a tamci chcą mu drugi raz dwumas wymieniać! ma mały przebieg w aucie raczej pewny po tym co mówił. Wiązke kupiłem z przekaźnikiem, nie pamiętam dokładnie ile płaciłem ale była kompletna nie cięta. Zakładałem w warsztacie który trudni się regeneracją maglownic więc goście mieli pojęcie co robią - za montaż zapłaciłem 150zł. Układ zalany ori świeżym olejem. Podłączenie wszystkiego zleciłem elektrykowi - 30zł za usługę. Drgania nadal mam , nie poradziłem sobie ...Będe zmieniał silnik niebawem to zobaczymy czy się uspokoją Czy 8e1 422 105C to servotronic? Ten magiel jest bez servotronic
kodekplus Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Przeczytałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, prócz małej wzmianki w tutorialu.. Mianowicie, czy posiadając B6 z zawieszeniem 1BV, założę bez problemu magiel servotronic z B7 o numerze 8E1 422 053 Q ? Edytowane 20 Stycznia 2016 przez kodekplus
BeyerBrown Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Tak, nie powinno być problemów. Różnice pomiędzy zawiechami to przede wszystkim inne sprężyny i amory. No i drobna różnica w tulejach gumowo-metalowych w górnych wahaczach. Przynajmniej pomiędzy 1BE a 1BA. Inna jest też grubość stabilizatora(-ów), ale to też nie ma praktycznego znaczenia. Szukaj też przekładni o numerze 8E1 422 054B - zastępuje wg. ETKI magiel z końcówką 053Q Edytowane 21 Stycznia 2016 przez BeyerBrown
marjankowi Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Panowie a może by powrzucać tu backupy eepromu z przekaźników różnych wersji? Kto ma programator by sobie mógł wtedy wybrać jaki sofcik wrzucić do przekaźnika. Jak i czym zgrać zawartość tego eeproma?
junior555 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Panowie a może by powrzucać tu backupy eepromu z przekaźników różnych wersji? Kto ma programator by sobie mógł wtedy wybrać jaki sofcik wrzucić do przekaźnika. Jak i czym zgrać zawartość tego eeproma? Zwykłym programatorem ,najczęściej używane jak ktoś się zajmuje naprawą sprzętów rtv, a pamięć eeprom jest w górnej części płyty, na pierwszysch stronach jest gdzies zdjęcie jak wygląda przekaźnik w środku, jak coś to dysponuje wsadami ze sterowników z końcówką A i D
bobikos Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) W pierwszych modelach B6 do przekaźnika był doprowadzony CAN oraz linia K do diagnostyki. W przekaźniku z literką D jest już tylko nóżka na pinie linii K. Czy ktoś z Was próbował podłączać i diagnozować ten przekaźnik? Edytowane 29 Stycznia 2016 przez bobikos
BeyerBrown Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Ja dociągnąłem do niego linię K oraz CAN napędu, jednak sterownik który posiadam ma tylko wyjście na linię K. Mimo to nie mogę zalogować się do sterownika. Ktoś wie pod jaki adres pukać VCDS-em? Mam "przekaźnik" z A6 C5, ale nie pamiętam jego oznaczenia.
soul87 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) Zmień na dedykowany od a4 początek 8e0. Magiel z a4 na tych sterownikach od a6 o wiele za ciężko Chodzi Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Edytowane 30 Stycznia 2016 przez soul87
bobikos Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Mam magiel od B7 i chcę go zamontować do B6. Czy muszę kupić końcówki drążków od B7 czy od B6? Czy przy tej okazji wymienialiście też drążki kierownicze? Edytowane 31 Stycznia 2016 przez bobikos
turzol Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Mam magiel od B7 i chcę go zamontować do B6. Czy muszę kupić końcówki drążków od B7 czy od B6? Czy przy tej okazji wymienialiście też drążki kierownicze? Koncówki drążków z b7 kup. Ja miałem magiel po minimalnym przelocie z Exeo a koncówki zapodałem i tak nowe Lema. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
BeyerBrown Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Zmień na dedykowany od a4 początek 8e0. Magiel z a4 na tych sterownikach od a6 o wiele za ciężko Chodzi Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Na moje jest dobrze Acz chodzi mi po głowie opcja przełączania się przyciskiem pomiędzy dwoma sterownikami - jeden byłby typowo kanapowy, drugi z S4 lub RS4
soul87 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Ciekawe Bo u mnie na maglu z s4 sterownik z a6 jest cięższy niż z s4 :-) Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 No to zostawiłbym tego co mam a przełączałbym się na kanapowca BTW. Myślałem, że to co mam jest normalnym, komfortowym utwardzeniem...
soul87 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Jak chcesz kanapowca to sobie zrób poprostu odcięcie sygnalu predkosci do przekaznika... prosty przelacznik... i bedziesz mial maksymalne wspomaganie caly czas. Edytowane 27 Lutego 2017 przez soul87
Stichy Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 przyszla pora na zmiane maglownicy i mam zamiar wymienic na ta z serwo - bede szukal tej z Exeo - ile trzeba dac orientacyjnie aby nie przeplacac bo widze ze na alledrogo ok 700 kosztuja
BeyerBrown Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Całkowicie nie chciałbym wyłączać utwardzania, byłoby zbyt miękko. Ja mam magiel wyprodukowany w połowie 2013r. a więc w chwili montażu miał niecałe 1,5 roku... duże szanse, że nie jest zajechany jade 60-70km/h szybko zwolnie do 30-35km/h zeby skrecic w prawo o 90stopni naprzykald i dla mnie wtedy jest mega za ciezko... co innego jak sie rozpedzam powoli do 30km/h i wtedy tez skrecam to jest lzej ... U mnie jest podobnie, wydaje mi się, że ta histereza (różnica) w utwardzaniu jest specjalna - mniejsza dla przypadku gdy samochód się rozpędza i większa gdy zwalnia. Jak chcesz sprawdzić wydajność (szczelność) swojego magla to sam odłącz sygnał prędkości i zobacz czy zmienia się siła wspomagania dla przypadku gdy przyspieszasz (pompa chodzi na wyższych obrotach) i gdy zwalniasz (pompa chodzi na obrotach jałowych) ile trzeba dac orientacyjnie aby nie przeplacac bo widze ze na alledrogo ok 700 kosztuja Cena jeszcze normalna, ja za swoją dałem 650zł Jak dobrze poszukasz to znajdziesz taniej... ale lepiej wziąć droższą z Exeo niż tańszą z B6/B7 - statystycznie masz większe szanse na trafienie niezajechanego egzemplarza
turzol Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 przyszla pora na zmiane maglownicy i mam zamiar wymienic na ta z serwo - bede szukal tej z Exeo - ile trzeba dac orientacyjnie aby nie przeplacac bo widze ze na alledrogo ok 700 kosztuja Ja za swój dałem 500zł - uzywka z 2012r po prawie zadnym przelocie.
Stichy Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Bede szukal - mam tydzien - czasu w chochocho.... Przekazniki mam, kostki mam jeszcze tylko maglownica
Radex121 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Te magle z exeo mają takie same numery jak do audi czy jakieś inne ? jak inne może ktoś poda jakie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się