jacek a4 0 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 U mnie po zmianie na lhm tez ciezko krecila kiera. Zmienilem na ori i roznica znaczna! Plyn trzeba wymieniac co 2 lata, a szary kolor to juz swoje wypracowal... wymienie zobacze jeszczemam problem bo kierownica nie wraca do punktu zero po skrecie nawet wyjscie z zakreyu trzeba mocno jej pomuc borykam sie z tymi usterkami juz jakis czas U mnie po zmianie na lhm tez ciezko krecila kiera. Zmienilem na ori i roznica znaczna! Plyn trzeba wymieniac co 2 lata, a szary kolor to juz swoje wypracowal... a co to ihm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek a4 0 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Kolego Jacek a4 przeczytaj częste usterki w tym temacie jak nie wraca magiel to jest uszkodzony plyn nie ma nic do tego Sent from my телефон ok dzieki tego sie obawiałem jeszcze poczytam i zobacze dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Jacek, nie ihm tylko LHM olej castrola do ukladow hydraulicznych LHM PLUS. Jeden z lepszych na rynku ( bije o glowe febi ) a u mnie nie podolal. Jednak co ori to ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek a4 0 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Jacek, nie ihm tylko LHM olej castrola do ukladow hydraulicznych LHM PLUS. Jeden z lepszych na rynku ( bije o glowe febi ) a u mnie nie podolal. Jednak co ori to ori dzieki za info pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Panowie, mam problem. Miałem servotronic - rozszczelnił się. Zanim jednak się rozszczelnił to straciłem wspomaganie i jeździło się tak jakby był zwykły magiel. Wymieniłem magiel na nowy, ale założyłem zawór ze starego. Efekt jest taki sam - wspomaganie jest słabe. Rozumiem, że problem leży najprawdopodobniej w zaworku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Masz jakas roznice jak zimny auto lub ciepłe. Tzn po odpaleniu dziala przez chwile dobrze ? Tak, po odpaleniu wspomaganie dziala znacznie lepiej. Jak sie rozgrzeje, a szczegolnosci jak postoje na swiatlach i potrulam sie po miescie - mocno slabnie. Ale dokladnie tak samo mialem nawet na maglu bez servotronika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Rozkminiamy juz temat na PW. Na 2 roznych pompach wspomagania dzieje sie to samo. Jak zwalcze problem to sie pochwale tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa 0 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Ja napiszę kilka swoich spostrzeżeń bo sporo przeszedłem ze swoim wspomaganiem. na początku wspomaganie raz dzialalo, raz nie- pompa była niby wymieniana przez poprzedniego właściciela a ja obstawiałem uszkodzony magiel. kupiłem zregenerowaną maglownicę ale po jej założeniu (stary czujnik, wyczyszczone sitko- ale i tak trochę zajechane wróciło słabe wspomaganie (tzn. Takie jak przy wyższych prędkościach). Auto oddałem do specjalistów, którzy wykryli zawieszajacy się zaworek. Rozruszali go podając wyższe napięcie. Wspomaganie wróciło- ale bardzo szybko się "usztywniało" (ok 25km/h). Wymieniłem pompę na nową- lekka poprawa. W międzyczasie miałem wyciek płynu z pod uszczelki powrotu- dość sporo płynu uzupełniłem (w sumie z 8l) zanim ogarnąłem temat. W końcu wymieniłem sitko, dałem nowe uszczelki zaworka i naprawiłem wyciek. Teraz wszystko działa ok. Z moich spostrzeżeń: warto zacząć od sprawdzenia zaworka- czy nie "stoi" + wymienić sitko i uszczelki- w sumie najtańsza rzecz a przy starym, zużytym płynie podobno łatwo się blokuje. później jeśli wiemy, że magiel jest ok a dalej nie mamy pełnego wspomagania- warto przyjrzeć się pompie... Edytowane 31 Października 2014 przez melman_zyrafa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Przydatne info, dziękI! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek a4 0 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Ja napiszę kilka swoich spostrzeżeń bo sporo przeszedłem ze swoim wspomaganiem. na początku wspomaganie raz dzialalo, raz nie- pompa była niby wymieniana przez poprzedniego właściciela a ja obstawiałem uszkodzony magiel. kupiłem zregenerowaną maglownicę ale po jej założeniu (stary czujnik, wyczyszczone sitko- ale i tak trochę zajechane wróciło słabe wspomaganie (tzn. Takie jak przy wyższych prędkościach). Auto oddałem do specjalistów, którzy wykryli zawieszajacy się zaworek. Rozruszali go podając wyższe napięcie. Wspomaganie wróciło- ale bardzo szybko się "usztywniało" (ok 25km/h). Wymieniłem pompę na nową- lekka poprawa. W międzyczasie miałem wyciek płynu z pod uszczelki powrotu- dość sporo płynu uzupełniłem (w sumie z 8l) zanim ogarnąłem temat. W końcu wymieniłem sitko, dałem nowe uszczelki zaworka i naprawiłem wyciek. Teraz wszystko działa ok. Z moich spostrzeżeń: warto zacząć od sprawdzenia zaworka- czy nie "stoi" + wymienić sitko i uszczelki- w sumie najtańsza rzecz a przy starym, zużytym płynie podobno łatwo się blokuje. później jeśli wiemy, że magiel jest ok a dalej nie mamy pełnego wspomagania- warto przyjrzeć się pompie... witam ja tez mam podobny problem kuliłem druga pompe jeszcze nie wymieniłem uszczelki w zaworku tym przy pompie tak wymieniłes i sitko w zbiorniczku tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Ja napiszę kilka swoich spostrzeżeń bo sporo przeszedłem ze swoim wspomaganiem. na początku wspomaganie raz dzialalo, raz nie- pompa była niby wymieniana przez poprzedniego właściciela a ja obstawiałem uszkodzony magiel. kupiłem zregenerowaną maglownicę ale po jej założeniu (stary czujnik, wyczyszczone sitko- ale i tak trochę zajechane wróciło słabe wspomaganie (tzn. Takie jak przy wyższych prędkościach). Auto oddałem do specjalistów, którzy wykryli zawieszajacy się zaworek. Rozruszali go podając wyższe napięcie. Wspomaganie wróciło- ale bardzo szybko się "usztywniało" (ok 25km/h). Wymieniłem pompę na nową- lekka poprawa. W międzyczasie miałem wyciek płynu z pod uszczelki powrotu- dość sporo płynu uzupełniłem (w sumie z 8l) zanim ogarnąłem temat. W końcu wymieniłem sitko, dałem nowe uszczelki zaworka i naprawiłem wyciek. Teraz wszystko działa ok. Z moich spostrzeżeń: warto zacząć od sprawdzenia zaworka- czy nie "stoi" + wymienić sitko i uszczelki- w sumie najtańsza rzecz a przy starym, zużytym płynie podobno łatwo się blokuje. później jeśli wiemy, że magiel jest ok a dalej nie mamy pełnego wspomagania- warto przyjrzeć się pompie... Uszczelki zaworka w ASO kupowales? Sitko - mowisz o sitku w zbiorniczku? Akurat ten mam nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa 0 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Uszczelki i sitko zaworka w ASO:sitko: 4B0422217 uszczelki: 4B0422150A i 4B0422149AW sumie bodajże 40 PLN. Zbiorniczek + zakrętkę też mam nową z ASO W sumie- wymieniłem cały układ poza przewodami (chłodniczka też była regenerowana- piaskowana, uszczelniana, malowana). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 No wlasnie... ja nie mam w ogole chłodniczki i nad tym się mocno zastanawiam Miałem, ale cieknącą samoróbkę, więc usunęliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Uszczelki i sitko zaworka w ASO: sitko: 4B0422217 uszczelki: 4B0422150A i 4B0422149A W sumie bodajże 40 PLN. Zbiorniczek + zakrętkę też mam nową z ASO W sumie- wymieniłem cały układ poza przewodami (chłodniczka też była regenerowana- piaskowana, uszczelniana, malowana). Tutaj omawiane oringi na schemacie z ELSY na rys odpowiednio numery n 8,9,10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Prócz sitka i oringów, w co jeszcze warto się zaopatrzyć przy wymianie magla? Są jakieś inne oringi/podkładki przy wężach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Prócz sitka i oringów, w co jeszcze warto się zaopatrzyć przy wymianie magla? Są jakieś inne oringi/podkładki przy wężach?Są oringi na srubach przy wężach,ale one są niemal wieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Sprzedawcy na allegro bardzo często jako oznaczenie przekładni kierowniczej błędnie podają numer obudowy. Aby ułatwić Wam życie:- 8E1 422 105 D = 8E1 422 053 Q- 8E1 422 105 B = 8E1 422 054 B Nie zgodzę się z tym - u mnie na obudowie napisane jest 8E1 422 105 D a w innym miejscu mam wybity właściwy numer maglownicy: 8E1 422 054 B, czyli, że mam najnowszy model przewidziany do B7. Co potwierdza też data produkcji: lipiec 2013r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa 0 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Prócz sitka i oringów, w co jeszcze warto się zaopatrzyć przy wymianie magla? Są jakieś inne oringi/podkładki przy wężach?Są oringi na srubach przy wężach,ale one są niemal wieczne Mówisz o podkładkach aluminiowych? Teoretycznie przy każdym odkręcaniu śrub powinno się założyć nowe (miedziane lub aluminiowe- nie ma znaczenia). Przy dokręcaniu mają one ulec delikatnemu zgnieceniu i uszczelnieniu układu. U mnie właśnie przez jedną z tych podkładek uciekał płyn (tylko po rozgrzaniu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Kończę moda i mam pytanie - pod który bezpiecznik najlepiej podpiąć zasilanie sterownika ("przekaźnika")? Czy może dać na sztywno z "+ po stacyjce" (Terminal 15)? Tak widziałem, że jest w dokumencie SSP_119, ale nie wiem czy czasem specjalnie schematu nie uprościli dla większej jego przejrzystości... Czy w okolicach dolnej części słupka A coś sensownego znajdę? Która kostka i pin (kolor kostki/przewodu)? Edytowane 5 Stycznia 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Trudno tam się dostać... nie da rady z którejś kostki pożyczyć trochę prądu? Znalazłem schemat Servotronica dla A6 C5 - by było zgodnie ze sztuką zasilanie sterownika J236 należy podpiąć pod pin 3 w zielonej wtyczce z tyłu licznika, tj. ja tak zrobię Edytowane 5 Stycznia 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się