REVO Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Witam, poszukiwania rozpocząłem od modelu b6 1.8TQ. Niestety stan oglądanych samochodów w stosunku do ich ceny pozostawiał wiele do życzenia. Poza tym, seryjne 150 KM to jednak mało. Zastanawiałem się również nad BMW 323 CI. Miałem okazję jeździć nawet dwoma autami. Bardzo fajne auto, duża kultura pracy, jednak wahałem się. W końcu po długich poszukiwaniach trafiła się to audi. Żadka wersja i stan techniczny przekonały mnie do zakupu modelu B5 Audi 1.8TQ AJL, 2000 r. Co najważniejsze, oryginalny przebieg 157 tkm. Wyposażenie: -BOSE, -ori xenony z samopoziomowaniem, -spryski, -kubełki, -kierownica "s", -ręczny w skórze, -białe zegary, -pełny pakiet oświetleniowy -felgi 17" S4 -kolor perłowy Po zakupie Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us 1.8TQ z 2.8Q Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Na żywo auto prezentuje się dużo lepiej, tym bardziej w słoneczny dzień Niestety słaby aparat ale jakiś pogląd na auto jest.
Kowi87 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Wiekszosć fotek nie działa :gwizdanie:[br]Dopisany: 28 Sierpień 2011, 13:53_________________________________________________Dobra juz widać, no wiec tak autko prezentuje sie super ale trzeba ubić koze
jozek726 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 jest za***iście troche pracy Cię czeka i bedzie
bronekb5 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Wszystko pięknie ładnie - będziesz zadowolony ale jak kolega wspomniał wyżej "trzeba ubić kozę" choćby na to 1BE :>
pitman Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 1BE powinno być chyba seryjnie w tej wersji i na których kołach jest aktualnie?
REVO Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Auto stoi obecnie na felgach 17" S4. Te ze znaczkami VW to były 18". Jeśli chodzi o zawias (jest 1BA) to wizualnie jest nieco za wysoko, choć na żywo robi to jakoś lepsze wrażenie Myślałem o 1BE ale doszedłem do wniosku że za wysokie koszty i szkoda mi tego zawiasu, bo jest w naprawdę dobrym stanie. Poza tym, na zimę chcę mieć wyższe auto. Co przyniesie przyszły sezon - zobaczymy. Co do jazdy na zestawie 1BA + koła 17" to moim zdaniem to idealny kompromis na naszego drogi. Auto w zakrętach trzyma się jak przyklejone i jest komfortowe. Co do zmian to chodzi mi po głowie na początek downpipe ale jak na razie dużo zbieram informacje na ten temat. jest za***iście troche pracy Cię czeka i bedzie Jeśli chodzi o pracę nad autem to może wizualnie faktycznie zawias ale jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny do zderzaków rs4 itp nie przewiduje. Zależy mi, żeby autko zostało w oryginale. Co do zmian to chodzi mi po głowie na początek downpipe ale jak na razie dużo zbieram informacje na ten temat.
Reggi Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Jakie masz komponenty w instalacja lpg i jak Ci to śmiga ?
REVO Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Jakie masz komponenty w instalacja lpg i jak Ci to śmiga ? Niestety nie wiem jaka to instalka. Auto kupiłem po tym, jak poprzednik założył już gaz. Jeśli chodzi o jazdę to auto chodzi jak na benzynie, więc nie mam zastrzeżeń Wcześniej przez kilka miesięcy jeździłem TDI, więc po przesiadce banan z twarzy nie schodził Miałem okazję jechać dwiema B6 1.8TQ 150 km i mam porównanie tych dwóch motorów. Zwykłe 1.8T jedzie do ok. 5000 obr./min, 1.8T AJL zostaje jeszcze jakiegoś kopa powyżej 4500 obr./min i ciągnie do końca Może takie małe subiektywne porównanie komuś się przyda, bo ja przed zakupem szukałem takich rzeczy
Reggi Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Jeśli chodzi o jazdę to auto chodzi jak na benzynie, więc nie mam zastrzeżeń Ciekawe Zwykłe 1.8T jedzie do ok. 5000 obr./min, 1.8T AJL zostaje jeszcze jakiegoś kopa powyżej 4500 obr./min i ciągnie do końca a ile Ci podjada PB podczas jazdy na LPG ?
REVO Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Nie wiem czy to jest instalka która przełącza się na PB. Nie obserwuję czy PB coś bierze po szybkiej jeździe ale co do ożywienia powyżej ok 4,5 tys to na samym PB też jest.
Q-mania2.8 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 a czemu ma podjadać pb podczas jazdy na lpg?? bo tego nie rozumiem.Gdyby się przełączył sam na pb podczas obrotów rzędu 4 tys na pewno właściciel by to przykro odczuł w postaci niezłego szarpnięcia autem.
Kowi87 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Mozesz z powodzeniem załozyc sprezyny sportowe do -35 na seryjne amory jesli twierdzisz ze są w dobrym stanie jeszcze interes drogi nie jest a na wygladzie zyska taki setup przyśpieszy zużycie amorów, ale nie bedzie to z miesiaca na miesiąc, ja jeżdze juz ponad rok i narazie nie ma tragedii, ale na następny rok przewiduje gwint
pastaldo Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Zakochałem się w tym autku. Świetna sztuka Gratuluje i bezawaryjności
Dev Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 autko fajne, prawie tak fajne jak moje :polew: :polew: moja propozycja odnosnie autka jest taka: zawiecha 1BE, 2DIN, hamulce przód 312/25mm, tył 256/22mm, BIX-y, chip's !!!!!!!!!
REVO Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Fajnie, że się podoba. Niestety z uwagi na walory użytkowe gleby nie będzie. Na żywo wygląda to jakoś lepiej Co do chipa to nie jest mi jak na razie potrzebny, w większości auta używam na trasie, a tam radzi sobie zadowalająco
HaVoK Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 1BE to żadna gleba, przynajmniej w porównaniu do gwintu. A właściwości jezdne po takiej zmianie mogą być tylko lepsze
Kowi87 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 zawiecha 1BE<-gwint, 2DIN, hamulce przód 312/25mm, tył 256/22mm, BIX-y, chip's !!!!!!!!! to jest podstawowy zestaw rezacza
ŁukaszA4 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Oj panowie jeśli REVO nie chce gleby to go nie namawiajcie Ja tez się zastanawiałem czy dać na glebę czy zostawić serię, jednego dnia wstaję i myślę, a co mi tam, będzie gleba, a na drugi dzień mi przechodzi i tak w kółko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się