Maniusiek28 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2014 aha,a pompki zmieniles na al z mysla, ze dojdzie jeszcze sporo ,czy po prostu byly w slabej kondycji bq? trafiłeś......liczyłem na dodatkowe 15-20km a tu nici tylko 6km, BQ mam dobre.....to już ostatnie mody tego auta.
strus90 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Ale krecisz tego PDka gtb17 i tak na wiele wiecej nie wyda wiec nie ma co sie bawic w +/- 5km
nandoz Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Sprzęgło dalej seria ?? Nakręć jakiś onboard jak to idzie i zkręć do 5000 , bo widzę ,że moc do końca . Hej.
daniels Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 a taka mała korekta.....zmieniono pompki na AL , ale na wiele to nie pomogło, choć zmiana jest naprawdę odczuwalna:http://s29.postimg.org/jufucuv4z/wykres_passat_avb.jpg jakie doładowanie?
Maniusiek28 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) a taka mała korekta.....zmieniono pompki na AL , ale na wiele to nie pomogło, choć zmiana jest naprawdę odczuwalna:http://s29.postimg.org/jufucuv4z/wykres_passat_avb.jpg jakie doładowanie? nie znam się na tym za dobrze ale o ile mnie pamięć nie myli 1.5 i rośnie do 1.9 Kolejna korekta: GTB22+Pompki Al+DQS+sprzęgło BRD + Map 4 barowy. + wydech przelotoey 2,5' + Fimic.....soft by Piotr(Juby_P) z Płocka.Polecam. Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez Maniusiek28
Blachu Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Graty wyniku Jak w aucie miałeś GTB17 i 420-435 Nm to jakie tam sprzegło siedziało? Ori AVB? Czy zmieniłeś całą skrzynię z kompletnym sprzęgłem?
Maniusiek28 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Graty wyniku Jak w aucie miałeś GTB17 i 420-435 Nm to jakie tam sprzegło siedziało? Ori AVB? Czy zmieniłeś całą skrzynię z kompletnym sprzęgłem? Na GTB1756 miałem sprzęgło od BRD 240mm wraz ze skrzynia od DQS, później zmieniłem turbo na GTB22 i taki wynik. Z tego co pamietam ori AVB wymiekało przy 380nm. Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez Maniusiek28
matio446 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Szybkie musi być to passerati, ile do setki?
Maniusiek28 Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 slupek avb czy awx/avf avb
stelmach Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Kolego mógłbyś przybliżyć koszty poszczególnych modyfikacji ?
rrrudy25 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 No ładnie musi buda wyginac przy tym niutonie ;-)
Maniusiek28 Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 No ładnie musi buda wyginac przy tym niutonie ;-) nic nie wygina jest prosta
rrrudy25 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 No ładnie musi buda wyginac przy tym niutonie ;-)nic nie wygina jest prostaHe he źle mnie zrozumiałeś! Nie chodziło mi o to ze masz krzywa budę ale o odczucia podczas ładowania kolejnych biegów z nogą w podlodze;-)
KoJ@K Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Jak bys porownal wstawanie na gtb17 i gtb22 ?? Bardzo przyjemne wyniki, tym bardziej, ze to AVB.
Maniusiek28 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 GTB17 wstaje wcześniej, ale za to góra znacznie lepsza w GTB22
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się