Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[2.5 V6 TDI] Gdzie tankujecie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To co napisales potwierdza tylko, ze jednak 2.5TDI nie musi dostawac paliwa "premium" (verva, v-power, ultimate i inne), aby pompa zyla - teoria do niedawna gloszona na AKP.

Dzieki za info :cool:

Opublikowano

Panowie możecie wierzyć albo i nie. Około dwóch lat temu widziałem w Rzeszowie na stacji Shell o drugiej w nocy cysternę na ukraińskich blachach z której wlewano paliwo do zbiorników. Na cysternie widniał napis shell z v power. Nie mam pojęcia czy to paliwo pochodziło z Ukrainy czy tylko ukraińska firma dowoziła im paliwa ale mnie zatkało. :shocked:

Opublikowano

W listopadzie 2007 zakupiłem autko i od tamtej pory jeździłem na BP U,a to tylko ze wględu że pracuje tam moja Matula i zapewnienia z jej strony ze ludzie chwalą sobie to paliwo wystarczało mi.A jednak mam teraz problemyz pompą doskonale wiecie jaką :wallbash:.

Autko na podnośniku i teraz nie wiadomo czy to paliwo czy pech.

W każdym razie sami wywnioskujcie z pisanych tu opini jak to z BP U jest,ja zmieniam na ORLEN...sugeruje się większościa pozytywnych opini na temat tej stacji i tych paliw.

Pozdrawiam :audi:

Opublikowano

Panowie możecie wierzyć albo i nie. Około dwóch lat temu widziałem w Rzeszowie na stacji Shell o drugiej w nocy cysternę na ukraińskich blachach z której wlewano paliwo do zbiorników. Na cysternie widniał napis shell z v power. Nie mam pojęcia czy to paliwo pochodziło z Ukrainy czy tylko ukraińska firma dowoziła im paliwa ale mnie zatkało. :shocked:

Która to była stacja? Bo sa dwie...

Opublikowano

A ja zalewam swoja niunie kazdym paliwem poniewaz nie widze takich roznic jak wy.Tankowałem orlen,bp,shell,bialoruską z grodna i zero roznicy,nikt nie jest jasnowidzem i nie wie czy ktos akurat nie krasi paliwka-oczywiscie jak sie zaleje totalne gówno to czuc ale mialem tak chyba raz i gosc szybko zakonczył swoja dzialalnosc :sick3: ,ciekawy jestem jak wyliczacie róznice 1 litra w spalaniu :polew: przeciez wystarczy dac raz w piz... i pomiary sa juz niewazne,przeciez to mozna umzec ze strachu bojac sie dac gazu bo jeszcze nam wyjdzie 14 l w miescie,poto jest auto aby jezdzilo a nie sie toczyło a zwlaszcza V6.Ostatnio tankuje u kumpli gnojówe z rafineri gdanskiej i roznice widze tylko w cenach- bo sa inne nazwy za które trzeba płacic.Pozdrawiam :audi: maniaków

Opublikowano

Ten temat nie zostal zalozony po to zeby szukac oszczednosci na ropie. Jakbys przeczytal przynajmniej pierwszy post to bys wiedzial...

Opublikowano

OK.spoko poweim tak gdybym mial new vp44 to bym tankowal napewno u drogowców bo tylko oni w mojej okolicy maja najpewniejsze paliwo(niestety w tej chwili marki nie moge podac bo niepamietam)ale majac 10 leni samochód na 100% z raz pompa była zapowietrzona i czeka tylko sie kiedy padnie wiec paliwem teraz jej sie nieuratuje :chytry: ,no chyba ze ktos ma A4 od nowosci ... :th:

Opublikowano

wiekszość paliw pochodzi z orlenu a sprzedawane są pod szyldami innych firm.jak mi wiadomo to importowane jest tylko shell v power racing 99+ dlatego jest takie drogie.pracuje za granicą i często tankuję ich paliwo i powiem ta niebo a ziemia.diesel podobna cena a v power diesel jest o około 50% droższy. a u nas jakieś 20 groszy tak samo jak verva niż zwykły on.

Opublikowano

A ja swoja niunie tankuje Verwa na orlenie i chyba innego paliwa tankowal nie bede, dwa razy zatankowalem na shellu v-power i wiecej tam nie zatankuje zadnej poprawy a wrecz przeciwnie :thumbdown: ale orlen polecam

Opublikowano

Czy Wy macie coś z głowami? Pisze jak BYK że temat dotyczy 2.5TDI V6 :angry: :angry: :angry:

Opublikowano

Dodam jeszcze w tym temacie iż,zwróciłem się do kierownika BP z reklamacją na paliwko BP U , poinformował mnie jakie sa procedury i już złożyłem papiery tzn:paragon zakupu BP U,fakture za naprawe wraz z częściami i lawetą,dodatkowo dostarczyłem oświadczenie mojego lekarza w którym opisał co było przyczyną awarii :audi:.

Dzisiaj lekarz poinformował mnie że dzwonili do niego z BP by potwierdzić moją obecność w serwisie....zobaczymy jak potoczy się to dalej :th:

Pozdrawiam

Opublikowano

Zatankowałem ostatnio na Orlenie Ekodiesel i jestem pozytywnie zaskoczony :th:

Opublikowano

A ja tankuję głównie na Neste oraz Auchaun (najtaniej w okolicy :)). Ciekawe jak długo jeszcze pociągnie moja VP44...

Jeśli chodzi o różnice w spalaniu to jakoś nie mogę zmierzyć - nie chodzi o to, że nie ma, ja po prostu nie mam warunków do takich pomiarów. Trasa jaką jeżdżę codziennie do pracy jest na maksa zakorkowana i się nie nadaje do pomiarów (raz jest 8/100, a raz 9/100...).

Tak, żeby włożyć kij w mrowisko dodam, że co kilka tankowań dolewam Mixolu w proporcjach ok. 200ml/bak :przebiegly:

Ciekawe czy ktoś się zainteresuje dlaczego...

Opublikowano

Dyskusje o mixolu juz byly... i wnioski sa rozne. Jednym sie zmniejszaja korekcje, komus innemu sie wysral silnik...

Wiec dlaczego?

Opublikowano

Otóż dlatego, że:

  • na audiklub.pl słyszałem bardzo dużo dobrych opinii o tym sposobie smarowania VP44
  • słyszałem opinię gościa, który pracuje w Boshu przy regeneracji padniętych pomp VP44 - lać mixol co kilka tankowań bo to dobrze robi pompie
  • ciekawość czy zmniejszą mi się korekcje - jeszcze nie wiem bo nie robiłem logów ponownie, ale jak zrobię to dam znać

Opublikowano

ajonak,

Tez sie nad nim zastanawialem jakis czas... Gdzie kupujesz Mixol?

Kilka opinii z sieci...

A ja dolewam mixolu do ropy, polska ropa jest sucha w poruwnaniu z zachodnia , kazdy wtryskowiec zaleca dodawanie mixolu.

Mixol ma za zadanie nasmarowac czesci w pompie i koncowki wtryskiwaczy , polska ropa nie spelania swojej roli niestety

Latem i ja dolewałem Mixolu, zimą dolewam Skydda.

Mi facet od diesli (naprawde dobry fachowiec) też powiedział ze raz na jakieś pare tysięcy kilometrow mozna i to zdecydowanie wiecej około 3-4 litrów na pełny zbiornik

Ale pod jednym warunkiem że leje sie olej do dwusuwów ale pełny syntetyk a mixol niestety do takich nie należy - on proponuje olej husqwarny do pił motorowych

po mixolu tylko zostaje nagar na wtryskach i zamiast sie wyczyścić to jeszcze bardziej sie zaklejają syfem a po takim syntetyku nie dość ze się czyszczą to jeszcze smarują.

http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=30616

Opublikowano

ok 20 tys km na V-power Diesel, parę razy będąc w bezshell'owych miejscowościach BP ultimate

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...