Flyer Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Opublikowano 20 Lutego 2008 To co napisales potwierdza tylko, ze jednak 2.5TDI nie musi dostawac paliwa "premium" (verva, v-power, ultimate i inne), aby pompa zyla - teoria do niedawna gloszona na AKP. Dzieki za info
voxan69 Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 Panowie możecie wierzyć albo i nie. Około dwóch lat temu widziałem w Rzeszowie na stacji Shell o drugiej w nocy cysternę na ukraińskich blachach z której wlewano paliwo do zbiorników. Na cysternie widniał napis shell z v power. Nie mam pojęcia czy to paliwo pochodziło z Ukrainy czy tylko ukraińska firma dowoziła im paliwa ale mnie zatkało.
psiku25 Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 W listopadzie 2007 zakupiłem autko i od tamtej pory jeździłem na BP U,a to tylko ze wględu że pracuje tam moja Matula i zapewnienia z jej strony ze ludzie chwalą sobie to paliwo wystarczało mi.A jednak mam teraz problemyz pompą doskonale wiecie jaką . Autko na podnośniku i teraz nie wiadomo czy to paliwo czy pech. W każdym razie sami wywnioskujcie z pisanych tu opini jak to z BP U jest,ja zmieniam na ORLEN...sugeruje się większościa pozytywnych opini na temat tej stacji i tych paliw. Pozdrawiam
slaweq Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 Panowie możecie wierzyć albo i nie. Około dwóch lat temu widziałem w Rzeszowie na stacji Shell o drugiej w nocy cysternę na ukraińskich blachach z której wlewano paliwo do zbiorników. Na cysternie widniał napis shell z v power. Nie mam pojęcia czy to paliwo pochodziło z Ukrainy czy tylko ukraińska firma dowoziła im paliwa ale mnie zatkało. Która to była stacja? Bo sa dwie...
sliszew Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 A ja zalewam swoja niunie kazdym paliwem poniewaz nie widze takich roznic jak wy.Tankowałem orlen,bp,shell,bialoruską z grodna i zero roznicy,nikt nie jest jasnowidzem i nie wie czy ktos akurat nie krasi paliwka-oczywiscie jak sie zaleje totalne gówno to czuc ale mialem tak chyba raz i gosc szybko zakonczył swoja dzialalnosc ,ciekawy jestem jak wyliczacie róznice 1 litra w spalaniu przeciez wystarczy dac raz w piz... i pomiary sa juz niewazne,przeciez to mozna umzec ze strachu bojac sie dac gazu bo jeszcze nam wyjdzie 14 l w miescie,poto jest auto aby jezdzilo a nie sie toczyło a zwlaszcza V6.Ostatnio tankuje u kumpli gnojówe z rafineri gdanskiej i roznice widze tylko w cenach- bo sa inne nazwy za które trzeba płacic.Pozdrawiam maniaków
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Opublikowano 21 Lutego 2008 Ten temat nie zostal zalozony po to zeby szukac oszczednosci na ropie. Jakbys przeczytal przynajmniej pierwszy post to bys wiedzial...
sliszew Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 OK.spoko poweim tak gdybym mial new vp44 to bym tankowal napewno u drogowców bo tylko oni w mojej okolicy maja najpewniejsze paliwo(niestety w tej chwili marki nie moge podac bo niepamietam)ale majac 10 leni samochód na 100% z raz pompa była zapowietrzona i czeka tylko sie kiedy padnie wiec paliwem teraz jej sie nieuratuje ,no chyba ze ktos ma A4 od nowosci ... :th:
rafal78s Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 wiekszość paliw pochodzi z orlenu a sprzedawane są pod szyldami innych firm.jak mi wiadomo to importowane jest tylko shell v power racing 99+ dlatego jest takie drogie.pracuje za granicą i często tankuję ich paliwo i powiem ta niebo a ziemia.diesel podobna cena a v power diesel jest o około 50% droższy. a u nas jakieś 20 groszy tak samo jak verva niż zwykły on.
pawelp2208 Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 A ja swoja niunie tankuje Verwa na orlenie i chyba innego paliwa tankowal nie bede, dwa razy zatankowalem na shellu v-power i wiecej tam nie zatankuje zadnej poprawy a wrecz przeciwnie ale orlen polecam
Gość Trzeniu Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Czy Wy macie coś z głowami? Pisze jak BYK że temat dotyczy 2.5TDI V6 :angry:
psiku25 Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 Dodam jeszcze w tym temacie iż,zwróciłem się do kierownika BP z reklamacją na paliwko BP U , poinformował mnie jakie sa procedury i już złożyłem papiery tzn:paragon zakupu BP U,fakture za naprawe wraz z częściami i lawetą,dodatkowo dostarczyłem oświadczenie mojego lekarza w którym opisał co było przyczyną awarii . Dzisiaj lekarz poinformował mnie że dzwonili do niego z BP by potwierdzić moją obecność w serwisie....zobaczymy jak potoczy się to dalej :th: Pozdrawiam
slaweq Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 Zatankowałem ostatnio na Orlenie Ekodiesel i jestem pozytywnie zaskoczony :th:
ajonak Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 A ja tankuję głównie na Neste oraz Auchaun (najtaniej w okolicy ). Ciekawe jak długo jeszcze pociągnie moja VP44... Jeśli chodzi o różnice w spalaniu to jakoś nie mogę zmierzyć - nie chodzi o to, że nie ma, ja po prostu nie mam warunków do takich pomiarów. Trasa jaką jeżdżę codziennie do pracy jest na maksa zakorkowana i się nie nadaje do pomiarów (raz jest 8/100, a raz 9/100...). Tak, żeby włożyć kij w mrowisko dodam, że co kilka tankowań dolewam Mixolu w proporcjach ok. 200ml/bak Ciekawe czy ktoś się zainteresuje dlaczego...
Flyer Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 Dyskusje o mixolu juz byly... i wnioski sa rozne. Jednym sie zmniejszaja korekcje, komus innemu sie wysral silnik... Wiec dlaczego?
ajonak Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 Otóż dlatego, że: na audiklub.pl słyszałem bardzo dużo dobrych opinii o tym sposobie smarowania VP44 słyszałem opinię gościa, który pracuje w Boshu przy regeneracji padniętych pomp VP44 - lać mixol co kilka tankowań bo to dobrze robi pompie ciekawość czy zmniejszą mi się korekcje - jeszcze nie wiem bo nie robiłem logów ponownie, ale jak zrobię to dam znać
banczes Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 od 30 000 tylko Shell i zawsze bez zastrzeżeń :th:
Flyer Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 ajonak, Tez sie nad nim zastanawialem jakis czas... Gdzie kupujesz Mixol? Kilka opinii z sieci... A ja dolewam mixolu do ropy, polska ropa jest sucha w poruwnaniu z zachodnia , kazdy wtryskowiec zaleca dodawanie mixolu. Mixol ma za zadanie nasmarowac czesci w pompie i koncowki wtryskiwaczy , polska ropa nie spelania swojej roli niestety Latem i ja dolewałem Mixolu, zimą dolewam Skydda. Mi facet od diesli (naprawde dobry fachowiec) też powiedział ze raz na jakieś pare tysięcy kilometrow mozna i to zdecydowanie wiecej około 3-4 litrów na pełny zbiornik Ale pod jednym warunkiem że leje sie olej do dwusuwów ale pełny syntetyk a mixol niestety do takich nie należy - on proponuje olej husqwarny do pił motorowych po mixolu tylko zostaje nagar na wtryskach i zamiast sie wyczyścić to jeszcze bardziej sie zaklejają syfem a po takim syntetyku nie dość ze się czyszczą to jeszcze smarują. http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=30616
ajonak Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 Mixol kupuje na stacjach Orlenu. Prawie zawsze go mają bo to Orlen go produkuje
Cor72z Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 Shell... z Orlenem mam złe przygody... pozatym Shell to światowa marka wiec raczej nie Kabinuja...
tropico Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 ok 20 tys km na V-power Diesel, parę razy będąc w bezshell'owych miejscowościach BP ultimate
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się